|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08.09.2009, 01:33 | #41 |
Zarejestrowany: Feb 2009
Posty: 155
Motocykl: Tiger 1050
Online: 4 dni 5 godz 41 min 18 s
|
Tak , to właśnie ta świeca i chodzi właśnie o ten rowek.Niby niewiele ale "na żywo" denso wygląda lepiej niż ngk (miałem oba modele) i jeśli wierzyć producentowi to ten rowek poprawia właściwości świecy.Jest to zresztą rozwiązanie stosowane także w zwykłych świecach przez wielu producentów , w tym również przez ngk oraz naszą iskrę.
|
08.09.2009, 01:50 | #43 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Dzięki, już dojrzałem o co kaman. Zysk 0,4% mocy
|
08.09.2009, 15:14 | #44 |
Administrator
|
...0.4%
ehhh ta reklama.... łykacie jak pelikany ryby
__________________
AT03 |
08.09.2009, 17:26 | #45 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
no np nie 61,5 konia tylko, tylko 63,96 to ci dopiero tjunig
|
08.09.2009, 22:22 | #46 |
Administrator
|
no dobra, powiedzmy seria-61.5KM
plus swiece to daje 63.96KM plus Leon powiedzmy razem 66KM jeszcze szaleństwo z dyszami i powietrzem kolejne no dajmy na to 2KM to już 68KM co jeszcze teraz to juz chyba podtlenek ratuje. aaaa zaraz zaraz, można ciutek stopień sprężania podnieść ( tylko już nie polata na Pb poniżej 90) ale dało by się dobić do 70KM.
__________________
AT03 |
08.09.2009, 22:23 | #47 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
|
Argument o pękaniu wewnętrznego izolatora dotyczy wszystkich rodzajów świec.
W Afri świece nie mają szczególnie ciężkiego życia. Są dwie na cylinder, silnik nie jest wyżyłowany - tu patrz post Motormaniaka o świeczce w silnie sprężonej Jawie Enduro łamiącej kości stopy przy nieumiejętnym odpalaniu . Natomiast są motory które wprost uwielbiają mordować świece, wystarczy kilka razy niedogrzać silnika po odpaleniu - widać to szczególnie na wiosnę, gdzie tłumy walą po świece NGK z serii CR (np w Banditach). I tu bym bez wahania instalował irydowe odporniejsze na zalanie i niedogrzanie. Albo choćby zwykłe Denso, które jest robione jeszcze w Japonii a nie w jakiejś Turcji. Iryda do Afryki jest trochę na wyrost, choć z pewnością jej nie zaszkodzi . Aha, ja mam zwykłe NGKi i mija im niebawem 20 tyś - będzie zmiana na Splity, choć wyglądają bardzo OK. A spalanie w okolicach 5 - 5,5,5 litra. Rekordowo po Bieszczadach do 100 km/h w grupie z BMW 1100 GS i Reverką - 4,5 litra . Ostatnio edytowane przez BartekJ : 08.09.2009 o 22:29 |
09.09.2009, 00:10 | #48 | |
Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
Cytat:
przypomnę tylko że jako pierwszy argument za irydami było to,że po prostu rzadziej się je wymienia = mniej babrania w silniku, moim zdaniem reszta to tylko plusy dodatnie. |
|
09.09.2009, 02:28 | #49 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Świece zapłonowe | ramires | Układ elektryczny i zapłonowy | 18 | 11.03.2009 15:53 |