18.12.2021, 00:26 | #21 |
Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
Online: 4 dni 18 godz 39 min 54 s
|
@mdxmd podepnę się pod Twój wątek z moim problemem ,CRF 1000 DCT 2018 ,miałem w wakacje przygodę ,skończyło się tym ,że musiałem rozebrać motór na kawałki ,a tera go poskładałem .Mam problem ,że po uruchomieniu po krótkim czasie (20-30 s)obroty zaczynają spadać i jak jest koło 800 gaśnie .Mogę do tego nie dopuścić używając rolgazu , no i po jakimś czasie już nie będzie gasł ,ale to tak nie powinno być .Jak zapnę napęd ,to przy ruszaniu jest taki objaw jakby chciał zgasnąć,jakby nie miał siły ,nie mam za bardzo gdzie potestować ,tyle co pare m w garażu ,ale to widać .Wymieniałem rury kolektora ,moje były uszkodzone i na foto widać jak różnie się powybarwiały .Jedna jest złotawa ,druga srebrna nadal. Rury są nowe ,jakieś 30 minut pracy silnika w sumie .Wgląda jakby różna mieszanka .Nie ma żadnych błędów .Sprawdzałem też dzisiaj airboxa ,filtry .Gdzie tu szukać jeszcze ?
|
18.12.2021, 00:53 | #22 |
Masz po 2 świece na cylinder? Jeśli tak to na tym bardziej świecącym kolektorze działa tylko 1 świeca{po ciemku dobrze to widać}. Taki objaw widziałem w gsie.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
18.12.2021, 01:05 | #23 |
Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Leśna Dzicz
Posty: 582
Motocykl: KTM R
Przebieg: jest
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 23 godz 33 min 46 s
|
|
18.12.2021, 01:17 | #24 |
Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
Online: 4 dni 18 godz 39 min 54 s
|
Mam po dwie świece na cylinder ,te główne co są wkładane od góry są nowe ,miałem okazję wymienić przy składaniu ,bo tam ciężki dostęp potem.Motor ma 30 tyś przebiegu ,nie miałem z nim żadnych problemów wcześniej .
|
18.12.2021, 01:26 | #25 |
Kolega w tej bmce miał rozwaloną cefkofajkę a jak Twoje, działają ?
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
18.12.2021, 01:36 | #26 |
Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
Online: 4 dni 18 godz 39 min 54 s
|
wyglądały jak nowe ,na amerykańskim forum afryki ludzie wrzucali zdjęcia popękanych ,popbrywanych przewodów zaraz za tymi gumowymi osłonami .Tam ciężko włożyć,no ale ja miałem zdemontowany airbox ,to też mając na uwadze powyższe ,pooglądałem te fajki i przewody ,nic nie było widać ,rozbiore jeszcze raz .Teraz to tylko cyk ,cyk i góry nie ma wprawy nabrałem .
|
18.12.2021, 11:03 | #27 |
Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Poznań
Posty: 1,256
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 24 min 26 s
|
Miałem podobnie w Gs :-) jakis kabelek od masy sie odkrecil przy cylindrze/fajkocewce. Paliwo spalało się dopiero w wydechu.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka |
18.12.2021, 14:43 | #28 |
Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
Online: 4 dni 18 godz 39 min 54 s
|
Tu nie ma fajkocewek ,jest kawałek plastikowej płyty do której przykręcone są 4 cewki zapłonowe i potem przewody ,dwa od góry w pokrywe zaworów z takimi dużymi talerzykowatymi osłonami i poten pod ramą przechodzą dwa jeden na prawo ,drugi na lewo i tu już normalnie .Cieżko sie dobrać do tych górnych ,cięzko włożyć ,ciężko zdemontować .Tam jest dodatkowo kupa rur i ten elektrozawór pair system ,ale to sie da podemontować ,także ja nie wkładałem po omacku .Ja nie widziałem uszkodzeń ,widziałem foty sparciałych przewodów wys. napięcia ,ale to wygląda, że pierwsze afry miały te problemy ,że jak wyciągali /wkładali to sie rwało wręcz.
|
18.12.2021, 18:12 | #29 |
Nie sugeruj się wyglądem kolektorów,kup albo pożycz pirometr(termometr laserowy) i pomierz temperaturę na nich.
|
|
18.12.2021, 18:57 | #30 |
Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
Online: 4 dni 18 godz 39 min 54 s
|
Rozebrałem ,wyjąłem cewki ,wykręciłem dwie świece z prawego cylindra ,wyglądają jak na foto ,ta główna wkręcana od góry jak ze sklepu ,nie widać śladów działania .Nie działa prawy cylinder ,przed demontażem sprawdzałem temp. zimny cylinder ,zimna rura ,prawa strona.Wizualnie cewki ,przewody bez zarzutu ,napewno były powklikiwane na świece .Robiłem test ,czy jest iskra ,jest na jednej i na drugiej stabilna przy kręceniu rozrusznikiem .Poskładałem bez airbaga ,popodłanczałem tylko to co trzeba ,żeby nie było błędów .Odpalił i to samo ,zimna prawa strona .Co dalej szukać .
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
synchronizacja gaźników- zrób to sam | mckrzysiek | Regularne czynności serwisowe | 61 | 30.01.2015 20:50 |
Synchronizacja gaźników-fachowiec poszukiwany | Joncio | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 27.03.2012 11:39 |
[FAQ] - Synchronizacja gaźników (co 12kkm). | newrom | Regularne czynności serwisowe | 25 | 07.06.2011 16:19 |