Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.11.2022, 15:55   #31
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Producent łańcuchów zaleca smarowanie olejem przekładniowym.
To rynek wymyślił spraje.
Dokładnie, tak naprawdę to nie ma nic gorszego dla napędu jak spray, który dobrze trzyma się łańcucha, jeszcze w motocyklach szosowych ujdzie.

Olej + olejarka to najzdrowsze rozwiązanie dla napędu, przebiegu rzędu 40.000+ bez problemu (fabryczne zębatki) piach szybko odpada, niewielkie ciśnienie a można umyć cały napęd ciepłą wodą. Spray tylko lepi piasek i wszystkie inne muchy i komary a przy wymianie trzeb mechanicznie usuwać, tworzy się pasta ścierna zamiast smarować.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.11.2022, 21:26   #32
Romano
 
Romano's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Białystok
Posty: 163
Motocykl: CRF 1000 DCT '18
Przebieg: 95 000
Romano jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 1 dzień 18 godz 25 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mallory Zobacz post
A jakie wyszły wartości?

Bo gdy Szynszyll badał w 2013 roku do XRV to było tak:

mala oryginal HONDA 2,7 mm 515 BHN
mala JT 3,0 mm 414 BHN
mala Access 2,8 mm 477 BHN
mala Sunstar 2,8 mm 477 BHN

duza Access 4,8 mm 155 BHN
duza honda oryginal 4,3 mm 196 BHN
duza JT C45 4,4 mm 187 BHN
duza Sunstar 4,8 mm 155 BHN
duza no name 47 zebow 4,8 mm 155 BHN
duza JT C49 4,0 mm 228 BHN - zdecydowany zwycięzca

Tu cały wątek:
https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=19482
Gdzieś zgubiłem wydruk z badania, jutro postaram się jeszcze raz zrobić, to dam znać.
__________________
Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "Ooo kurwa, wstał..."
Romano jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.11.2022, 11:37   #33
Romano
 
Romano's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Białystok
Posty: 163
Motocykl: CRF 1000 DCT '18
Przebieg: 95 000
Romano jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 1 dzień 18 godz 25 min 0
Domyślnie

20221118_094827.jpg
Pierwsze zdjęcie to JT, drugie to zębatka ori.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 20221118_095015.jpg (259.5 KB, 13 wyświetleń)
__________________
Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "Ooo kurwa, wstał..."
Romano jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.11.2022, 13:44   #34
syncronizator
 
syncronizator's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Wawa
Posty: 432
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 73000
syncronizator jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 6 godz 13 min 31 s
Domyślnie

No to jak widać JT nie leci w ....h.... zadbali o twardość na takim samym poziomie co ori
syncronizator jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.11.2022, 13:53   #35
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,146
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 3 tygodni 2 dni 23 godz 7 min 47 s
Domyślnie

Producenci utwardzają zęby indukcyjnie lub metodą ogniową. Nie widać dokładnie na którym punkcie zębatki ten pomiar miał miejsce, jak na zębach to OK.
Zębatki JT zjadało mi szybciej niż Sunstara lub ori.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.11.2022, 14:11   #36
syncronizator
 
syncronizator's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Wawa
Posty: 432
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 73000
syncronizator jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 6 godz 13 min 31 s
Domyślnie

Tak w ogóle zębatka zdawcza w NAT1100 wydaje się być odwracalna.
Czy ktoś próbował jeździć z odwróconą zębatką ?
syncronizator jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.11.2022, 18:12   #37
Romano
 
Romano's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Białystok
Posty: 163
Motocykl: CRF 1000 DCT '18
Przebieg: 95 000
Romano jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 1 dzień 18 godz 25 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Nie widać dokładnie na którym punkcie zębatki ten pomiar miał miejsce, jak na zębach to OK.
Mierzone wewnątrz, przy wieloklinie.
__________________
Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "Ooo kurwa, wstał..."
Romano jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
zębatka zdawcza oldi Rama, zawieszenia, napęd 91 20.09.2020 16:29
Tripmaster do mnie mówi!!! Piotr B Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 7 30.10.2013 17:34
zębatka zdawcza konrad1f Rama, zawieszenia, napęd 13 10.06.2009 00:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.