|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
19.11.2022, 18:57 | #71 | |
Zarejestrowany: Aug 2022
Miasto: Białystok
Posty: 6
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 2 kkm
Online: 12 godz 48 min 51 s
|
Cytat:
Czy CRF 1100 ma jakieś złącze wolne gdzieś z tyłu po stacyjce (tak jak gotowe pod halogeny z przodu)? |
|
20.11.2022, 10:27 | #72 |
Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Wawa
Posty: 432
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 73000
Online: 1 tydzień 4 dni 6 godz 13 min 31 s
|
A może pompka paliwowa 12v od webasto + impulsator ?
Lekka i prosta ... działa na podanie napięcia. Sterowanie przez przekaźnik. |
20.11.2022, 11:33 | #73 | |
Cytat:
Tak to wyszło u mnie: - 40 zł pompka (+kw) - 46 zł przekaźnik ASE z podstawką (+kw) - max. 15 zł przekaźnik mini do neutrala z podstawką (bez kw) - 45 zł zbiornik pł. chłodniczego XTZ (bez kw) - ok. 20 zł na rurkę i kabelki* - ok. 15 zł na wspornik końcówki przewodu, mocowania zbiornika* - ok. 30 zł na przesyłki* ___________________________________ 211 zł * - elementy zamawiane z innymi, stanowiące ułamek innego zamówienia. Więc koszt szacowany. Próbowałem sprawdzić aktualną ofertę firmy ASE. Strona nie istnieje, więc może się okazać, że trzeba będzie szukać innego źródła przekaźników czasowych. |
||
20.11.2022, 18:02 | #74 | |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
Cytat:
strona ASE faktycznie nie działa może to chwilowe problemy przekaźnik od neutrala nie jest potrzebny, zrobiłem na takim zestawie już z 20.000 i łańcuch zawsze nasmarowany, felga całkowicie wolna od oleju. Używane w całym spektrum temperatur, całkowicie bezobsługowy zestaw. Mam jednak jedną uwagę, czas załączenia dla tej pompy najlepiej ustawić min 2s, oraz wężyk zasilający pompkę o większej średnicy jak prowadzący do dyszy generalnie taki jak wychodzi z pompy nie zwężać go podobnie przy zbiorniczku. jakby ktoś bardzo potrzebował mam kilka przekaźników kupionych wcześniej mogę ze 2szt. odsprzedać, |
|
20.11.2022, 21:26 | #75 | ||
Zapewne, to w czymś szkodzi? Co prawda nie ma już takich cen jak w 2020, ale nadal można kupić poniżej 80zł.
Zbiornik XTZ również nie jest nowy. Cytat:
Cytat:
Dałem krótki czas, bo od olejarki mam akurat największą ikonkę - żeby mi nie świeciło po oczach. |
|||
20.11.2022, 22:41 | #76 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
Co do pompki to bardziej byłem zainteresowany, że może znalazłeś inne / tańsze rozwiązanie ale doszedłem do wniosku, że kupiłeś używaną.... i tylko tyle bez podtekstów
Co do wycieku, i tak go nie będzie, chyba że będziesz stał w miejscu z 15min albo masz ustawioną dużą ilość dawek w krótkim czasie a olej jest podawany nie na zębatkę a w "powietrze" u mnie aby pojawiła się kropla, która opadnie na podłogę potrzeba 5 impulsów każdy po 3 minuty czyli ok 15min w miejscu bez obracania kołem a i tak to tylko kropla. Bardziej widziałbym jakiś wyłącznik całkowity jak długo będziesz latać w terenie, chociaż i tutaj piach w b.krótkim czasie czyści łańćuch z oleju a niewielka jego ilość jaka jest podawana nie ma specjalnego znaczenia. Generalnie przy podawaniu na zębatkę zużywa się znikoma ilość oleju jest to całkowita przeciwność ogólnie stosowanych olejarek gdzie dysza jest w okolicy zębatki/łańcucha ale nie styka się z zębatką. Zauważyłem iż przy krótkim czasie załączenia pompy nie napełnia się ona w całości i podaje mniejszą dawkę, która też staje się bardziej czuła na gęstość oleju lub jego temperaturę, po prostu pompa potrzebuje więcej czasu do pełnego napełnienia i tak b. znikomej dawki jednorazowej. Lampka od pompki jak dla mnie zbędny gadżet to nie poziom paliwa, że trzeba pilnować ... codziennie szczególnie w trasie robię obchód motocykla i brak smarowania od razu widać a dla łańcucha 300 czy 500km bez smarowania nie ma znaczenia a problem i tak trzeba rozwiązać. Testuj. ja mam pompę dellorto, są też pompy mikuni i inne, nie musi być tak samo jak u mnie. |
Tags |
olejarka , scottoiler , smarowanie , łańcuch |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olejarka łańcucha | VictorZ | Wszystko dla Afryki | 32 | 02.04.2024 17:43 |
Olejarka od majfrendów | Ocet | Wszystko dla Afryki | 49 | 17.04.2022 23:16 |
Olejarka PRO-OILER | tmarc | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 14.04.2022 17:42 |
Motogymkhana/jazda precyzyjna "samoszkolenie" we Wrocławiu | CzarnyCzarownik | Umawianie i propozycje wyjazdów | 10 | 27.06.2020 16:18 |
olejarka łańcucha:) | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 11 | 30.06.2014 21:15 |