Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.10.2009, 12:55   #11
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

dostałem - ładne Producent: TourMax - czyli pożądny, ten od reglerów
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.10.2009, 13:30   #12
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Pozwolę sobie, zimową porą, wtrącić swoje zdanie o tym, że TourMax nie jest taki bombowy. On po prostu jest.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.10.2009, 16:40   #13
NUROFEN
 
NUROFEN's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 683
Motocykl: CBR 1100 XX
NUROFEN jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
Domyślnie

ja również sobie zakupiłem takie styki. Bogdan z Varaderoklubu jest wspaniały , że jakoś wpłynął na dostępność tego deficytowego towaru.
NUROFEN jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.10.2009, 18:43   #14
RAFWRO
 
RAFWRO's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
RAFWRO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
Domyślnie Styki z larsona -foty

Pomyślałem, że chcecie zobaczyć jakość wykonania - starałem się zrobić dobre zdjęcia..Tylko niech mi który wypali, że mam interes aby to promować to....

PA270273.JPG

PA270274.JPG

PA270275.JPG

PA270276.JPG
RAFWRO jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.10.2009, 20:48   #15
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

made in japan
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.10.2009, 21:52   #16
thomas
znany pijak
 
thomas's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: 3-City
Posty: 40
Motocykl: RD 07/WR 400/ZX9R/HD FatBoy
Przebieg: 110000
thomas jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 9 min 33 s
Domyślnie

a mi się Larsson nie ładuje... jaka jest cena tego
__________________
Życie trzeba przeżyć tak, aby wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać
thomas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.10.2009, 22:42   #17
NUROFEN
 
NUROFEN's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 683
Motocykl: CBR 1100 XX
NUROFEN jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
Domyślnie

69 zł z przesyłką.
NUROFEN jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.12.2009, 00:35   #18
SzymonCBRF4


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Zagórów
Posty: 2
Motocykl: nie mam AT jeszcze
SzymonCBRF4 jest na dystyngowanej drodze
Online: 43 min 36 s
Domyślnie

Witam, mam pytanie do tutejszych speców od pomp paliwowych mianowicie ile minimum powinny wytrzymać te styki z larssona po wymianie w pompie paliwoej? (bez jazdy terenowej)
SzymonCBRF4 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.12.2009, 09:59   #19
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,665
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 15 godz 7 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał SzymonCBRF4 Zobacz post
Witam, mam pytanie do tutejszych speców od pomp paliwowych mianowicie ile minimum powinny wytrzymać te styki z larssona po wymianie w pompie paliwoej? (bez jazdy terenowej)
Może być i 20 lat i ze stoparedziesiąt tysięcy km albo i sporo wcześniej.
Po zastosowaniu patentu na likwidacje iskry( poszukaj sobie w tematach) praktycznie prawie niezniszczalne.
Kontroluj sobie styki co 20.000km to się dowiesz kiedy padną.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.12.2009, 13:33   #20
kyller


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: UK prawie pakistan :-)
Posty: 46
Motocykl: nie mam AT jeszcze
kyller jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 7 godz 47 min 23 s
Domyślnie

a ja mam pytanie
czy wszystkim iskrza styki ?
bo wiedzion głodem wiedzy rozebrałem w sposób nieodracalny niestety dwie zjebane pompy (miały zwarcie) jedna afrykanska (znaczy sie wyjeta z afryki) była a druga od czegos inszego ale wyglad identyko i okazało sie ze
bezposrednio !!! na zwojach jest dioda (która ma pracowac jako gasik?) i to tą diodę szlag trafiał
kyller jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Do uzytkowników pomp FACET Mecia Uklad paliwowy i wydechowy 11 11.01.2016 22:12
Pompa paliwa-czy styki pracują cały czas ? Joncio Uklad paliwowy i wydechowy 4 19.03.2012 09:19


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.