|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
26.04.2023, 21:56 | #191 |
Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Kalisz
Posty: 19
Motocykl: LC4
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 23 godz 57 min 56 s
|
Przejrzałem jeszcze raz dokładnie service manual i nie znalazłem opcji ustawienia TPS.
To napięcie na podłączonym czujniku miałem zgodne z manualem ale ono się nie zmieniało ani z regulacją TPS na śrubach ani ruchem manetki. W innych motocyklach miałem napisane ile ma wynosić oporność lub podane było napięcie, ale ono się zmieniało wraz z ruchem czujnika położenia przepustnicy i ustawiałem wtedy zgodnie z podanymi wartościami w omach lub voltach. Tu mi Honda pisze jak coś jest nie tak to mam wymienić całą przepustnicę bo czujnik TPS nie występuje jako część zamienna Przestawiłem jednak trochę ten czujnik według przeprowadzonych własnych obserwacji oraz pomiarów i motor pali teraz na zimnym za pierwszym razem |
26.04.2023, 22:05 | #192 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
tylko teraz to nie jest zimno chyba.
U mnie na wiosnę objawy ustępowały. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
26.04.2023, 22:11 | #193 |
Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Kalisz
Posty: 19
Motocykl: LC4
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 23 godz 57 min 56 s
|
U mnie problem występował na zimnym silniku nawet w ten weekend przy 20 stopniach otoczenia
|
26.04.2023, 23:44 | #194 | |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
Cytat:
z mierzeniem napięcia nie będziesz miał łatwo.. ponieważ dostęp jest karą za wszelkie grzechy. Oficjalnych danych nie ma ale może ktoś już to przerabiał. Położenie TPS można sprawdzić interfejsem. Jak nic nie znajdziesz postaram się zdobyć dane (napięcie V) mam luzem przepustnice od CRF 2016/2017 znajdę jakieś 5V i będzie można sprawdzić. Odnośnie problemów ze startem zimnego silnika często winowajcą jest prawy przełącznik zapłon/starter wystarczy rozebrać/przeczyścić i wyrównać papierem ranty blaszki, która stanowi styk dla zapłonu i jest wysuwana przez sprężynę w pierwszych modelach potrafiła się klinować i po puszczeniu startera słabo łączyła. |
|
27.04.2023, 22:54 | #195 |
Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Kalisz
Posty: 19
Motocykl: LC4
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 23 godz 57 min 56 s
|
mdxmd dzięki ale motocykl działa już poprawnie.
Być może właśnie u mnie przepustnica się trochę zużyła i minimalne przestawienie TPS naprawiło sytuację z odpalaniem. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dusi ją na zimnym | ozeh | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 28.08.2016 10:32 |
Problem że startem | tom500 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 30.07.2015 13:53 |
Metaliczny strzał na zimnym | KML | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 19 | 19.09.2011 14:04 |