|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
30.05.2023, 10:32 | #21 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
trzeba się zastanowić komu zależy na kreowaniu tych motocykli do miana terenowych kilka procent ludzi go ogarnie w terenie a reszta będzie wspierać łańcuchy dostaw
|
30.05.2023, 10:36 | #22 |
Słońce do 31.10.23
Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Podlasie/Tajlandia
Posty: 419
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 27000
Online: 1 tydzień 1 dzień 43 min 11 s
|
Te same grupy społeczne, co duże SUV'u i jeszcze większe 4x4 wszelkiej maści, do jazdy na zakupy.
|
30.05.2023, 11:28 | #23 |
trampkarz emeryt
|
Niemniej jednak, przyznajmy - takie motocykle jak Tiger 800/900, GS, NAT - nawet jak bardziej stylizowane niż faktycznie wykorzystywane terenowo, są na ogół praktyczne i wygodne.
Miałem kiedyś koncepcję pt. skoro głównie po czarnym jeżdżę to kupię typowo szosowy motocykl, po co przepłacać. Kilka miesięcy wytrzymałem - Fazer 600. Jak dokupiłem trampka 600 mu do pary to potem chyba z 30km zrobiłem Fazerem i wszędzie jeździłem trampiszonem. Na dziś, jak siadłem na coś podobnego do Fazera to szukałem kierownicy powyżej szyby No nie dam razy się przestawić już, chyba że na chwilę. W sumie cieszyć się trzeba że teraz jest taki wybór tego typu motocykli. Można sobie do woli dobrać to co się podoba i pasuje. |
30.05.2023, 12:34 | #24 |
Słońce do 31.10.23
Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Podlasie/Tajlandia
Posty: 419
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 27000
Online: 1 tydzień 1 dzień 43 min 11 s
|
Prędkość nie duża ale cała siła zatrzymania motocykla i motocyklisty skupiła się na jednym punkcie - miejscu w którym pieniek trafił w moto. Z tego co widać, to jeszcze dodatkowo pieniek trafił dokładnie między gmole a silnik, nie było opcji ślizgnięcia się bokiem.
Można by przyczepić linkę do dowolnej części motocykla, drugi koniec do haka w ścianie, rozpędzić się do 20km/h i sprawdzić co puści - hak, linka, czy element motocykla. Prędkość nie duża, ale moto + kierownik to pewnie ze 250kg do zatrzymania w biegu, i widać, że facet nie hamował za wiele w momencie trafienia. |
01.06.2023, 09:25 | #25 | |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
Cytat:
|
|
01.06.2023, 09:32 | #26 |
Ajde Jano
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,229
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 6 dni 1 godz 20 min 29 s
|
Najważniejsze jest aby po wywrotce wstać o własnych siłach a motocykl doprowadzić do stanu używalności. Nie da się zabezpieczyć przed wszystkich, czasem wystarczy suma niefortunnych zdarzeń i mamy kłopot.
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
01.06.2023, 09:36 | #27 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
miałem te gmole u siebie, są idealne na parkingówki ale brak im podparcia tylnego i pięknie rozwalają pokrywy klawiatury przy szlifie.
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Triumph Tiger 800 XCX | irekafrica | Inne - dyskusja ogólna | 53 | 22.04.2023 12:03 |
Triumph Tiger 955i | rArek | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 08.08.2022 11:59 |
Triumph Tiger 900 | JarekO | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 31.05.2020 17:35 |