24.08.2023, 00:06 | #151 |
Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: łódzkie na granicy ze śląskim
Posty: 209
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 21 godz 38 min 11 s
|
A jaki olej zalany?
|
24.08.2023, 13:35 | #152 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,164
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 3 godz 2 min 34 s
|
Liqui Moly Motorbike 4T 10W30
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś |
24.08.2023, 14:23 | #153 |
Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: łódzkie na granicy ze śląskim
Posty: 209
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 21 godz 38 min 11 s
|
No to raczej nie przez olej :/ Ja mam zalany Valvoline Synpower 10W30 i nie ma tego problemu. Następny będzie 10W40 i zobaczymy co się będzie działo, choć ponoć w serwisie taki właśnie leją nie patrząc na serwisówkę.
|
24.08.2023, 15:14 | #154 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,164
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 3 godz 2 min 34 s
|
Przymierzam się do CRF 1100 i ta skrzynia mnie zniechęca. Trzeba iść w stronę manuala.
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś |
24.08.2023, 20:06 | #155 |
ReGeNeRaToR
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 639
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 5 dni 17 godz 24 min 58 s
|
Jaki przebieg ma motocykl ?
Problemy z przełączaniem magą być spowodowane usterką silnika elektrycznego który odpowiada za zmianę biegów. Silnik należy zdemontować rozebrać i sprawdzić stan szczotek. Jeżeli szczotki są ok , należy wyczyścić komutator i szczotkotrzymacz. A 1100 mam w manualu
__________________
END of TRANSMISSION |
24.08.2023, 21:09 | #156 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,164
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 3 godz 2 min 34 s
|
R2D2 mówisz o tym silniczku z 2 strony tego tematu ?
Przebieg 40 000 km. na liczniku, zakupiony od handlarza. W serwisie powiedzieli, że raczej ma więcej przejechane. Skrzynia nie działa prawidłowo pomiędzy 4, 5 i 6 biegiem. Niższe działają prawidłowo.
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś |
24.08.2023, 21:48 | #157 |
Ja mam w 1100 45 tyś km zrobione i DCT działa bez zarzutu.
|
|
24.08.2023, 22:41 | #158 |
Silniki do zmian biegów są dwa . Pojedź na konkretny komp gdzie są wyświetlane wszystkie parametry gł chodzi o ciśnienie oleju , itp. pierdy gdzie czarno na białym jest. A ten chuj nie serwis z resetem co sam możesz zrobić daruj sobie. Wg mnie coś nie widzi prędkość obrt silnika ale ja się na tym nie znam tylko zabawa na przełęczach jest
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
24.08.2023, 22:43 | #159 | |
Cytat:
Mamy w ekipie jeszcze dwie takie CRF-y z nalotem przekraczającym 30.000km, również bez awarii.
__________________
Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "Ooo kurwa, wstał..." |
||
24.08.2023, 22:44 | #160 |
ReGeNeRaToR
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 639
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 5 dni 17 godz 24 min 58 s
|
Tak mówię o tym silniczku.
__________________
END of TRANSMISSION |
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skrzynia biegów. | mazurrd07 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 0 | 20.01.2017 22:34 |
Dwignia biegów | hero | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 24.08.2008 01:59 |