|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27.03.2024, 13:27 | #41 |
I to jest słuszna koncepcja
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam |
|
25.04.2024, 00:55 | #42 |
Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,862
Motocykl: RD04
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 3 godz 26 min 0
|
Niestety przejazd po TET w okolice Ełku nie pomógł. Dziś wyjąłem gaźniki i rozebrałem dosłownie w pył. Generalnie k*#@ m@c. W 2018 wysłałem gaźniki do fachowca żeby były na tip top przed wyprwą do Stanów. Od tamtej pory Africa chodzi koślawo i strzela w wydech.
Dziś coś mnie tchnęło żeby posprawdzać rozmiary dysz. I tak, dysze wolnych obrotów Piloty mam 38 hayens podaje 42, dysza główna przedniego cylindra 120 hayens podaje 118. Wygląda na to, że mam założone dysze od trampka. Tylko dysza główna tylnego cylindra jest taka jak w manalu czyli 122. Jutro lecę do sklepu po dysze zgodne z Hayens. Ciekawe czy w końcu dojdę do porządku z tym pier%@n!k!@m
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
25.04.2024, 07:30 | #43 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dubiecko
Posty: 323
Motocykl: Ktm620sx, RD07a
Przebieg: 67
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 6 godz 17 min 40 s
|
Co to za fachman robił te gaźniki?
|
25.04.2024, 07:45 | #44 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,405
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 3 godz 48 min 19 s
|
Daj trochę większe piloty. Bo "koślawość" na wolnych występowała.
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
25.04.2024, 11:27 | #45 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,019
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 22 s
|
Sprawdź iglice czy są takie jak trzeba i tam gdzie trzeba.
|
25.04.2024, 11:43 | #46 |
Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,862
Motocykl: RD04
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 3 godz 26 min 0
|
Oczywiście zrobię za radą Strobusa, bo chłop się zna.
Iglice także jak należy. Ale ale, sytuacja jest o wiele śmieszniejsza. Hayens jedno, a fiszki drugie. Przed snem przejrzałem fiszki i okazuje się, że na rynek szwajcarski, (a moja Africa jest ze Szwajcarii), są takie właśnie dysze jak w trampku. WTF? Czyli moje dysze są zgodne z tym co wychodziło na Szwajcarię. Mam też tłumik arrow dakar replika , ale ten z homologacją i DB killer. Cóż przejdę na ustawienia "niemieckie".może.to.coś.da. BTW czy ktoś wie czy da się kupić te "filcowe" uszczelnia osi gaźników?
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
25.04.2024, 12:36 | #47 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gorzów wlkp
Posty: 224
Motocykl: RD04
Online: 4 tygodni 3 godz 16 min 25 s
|
Ja mam tak w 4
|
25.04.2024, 18:56 | #48 |
Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,862
Motocykl: RD04
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 3 godz 26 min 0
|
Na rynek szwajcarski w rd04 1992 pokazuje tak jak jest u mnie i to co wkleiłem wyżej. Jutro zakładam piloty 45. Dam znać jak wyszło. Kurde chyba zrobię doktorat z tych gaźników.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
04.07.2024, 14:23 | #49 |
Zarejestrowany: Feb 2022
Posty: 2
Motocykl: RD07a
Online: 8 godz 27 min 11 s
|
Nie polecam tego warsztatu. Dzwoniłem do nich i nie podjęli się tego o czym piszesz. Ja miałem podobną do Twojej przypadłość i znalazłem człowieka w Lublinie. Zrobił to i gaźnik nie ma przedmuchów na osiach przepustnicy. Silnik miał też słabą kompresję. Przebieg 170 000 km. Zajrzałem do środka kamerą endoskopową okazało się że śladzie cylindrów są super hony również. Problem był z nagarem na zaworach wydechowych. Zdjąlem głowicę, wymieniłem pierścienie, zrobiłem zawory uszczelniacze zaworów i silnik silnik ma kompresję 12bar. Dostał nowe życie i moc. Po 1500 km zrobiłem ponowną regulację zaworów , wymianę oleju i filtraa a synchronizacji gaźników nie trzeba już było robić. Robiłem to sam kost wyniósł mnie na oryginalnych częściach : uszczelka pod cylinder x2, uszczelka pod głowicę x2 uszczelniacze zaworów x4 + x2, pierścienie komplet nominalny x2 = 1230 PLN
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czyszczenie gaźników | skiper | Regularne czynności serwisowe | 83 | 13.04.2020 10:21 |
YSS regeneracja | lortprodisz | Rama, zawieszenia, napęd | 15 | 12.06.2018 23:37 |
Weryfikacja gaźników | janeksok | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 12.02.2018 21:53 |
Odpowietrzanie gaźników RD03 | sagattic | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 24.10.2011 22:56 |