|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27.11.2009, 12:10 | #1 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Uszczelniacze zaworowe Athena.
Jak się sprawuja, po ilu kilometrach padają? Ma ktoś doświadczenia PRAKTYCZNE z tymi gumami? Uprzedzonych samą nazwą szanuje, ale nie do nich ten temat .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
27.11.2009, 12:14 | #2 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Biała Podl./Warszawa
Posty: 368
Motocykl: Afryka? Nie, dziękuję. ;)
Przebieg: 60000
Online: 1 tydzień 1 godz 37 min 9 s
|
W kilku motocyklach je zakładałem. Jeden wiem, że przejeździł na nich już ponad 40 tys. km i oleju nie wciąga.
O reszcie nic nie wiem, bo poszły do ludzi w Polskę.
__________________
Yamaha XTZ 800 Super Tenere |
27.11.2009, 13:26 | #3 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Czy miałeś jakieś reklamacje na uszczelki pod głowice produkcji Athena?
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
27.11.2009, 13:45 | #4 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 28 min 4 s
|
Mam praktyczne doświadczenia. Zakładałem uszczelniacze zaworowe ateny do dr 650, 350,ale twardniały po paru tysiącach i po odpaleniu moto dymiło. Na oryginałach nie. Obecnie czy u kogoś czy u siebie zakłądam tylko oryginały, pomimo że w przypadku np yamahy sa pare razy droższe. pozostałe uszczelki do silnika wsadzam Ateny
__________________
Enduro i ADV |
27.11.2009, 14:23 | #5 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Biała Podl./Warszawa
Posty: 368
Motocykl: Afryka? Nie, dziękuję. ;)
Przebieg: 60000
Online: 1 tydzień 1 godz 37 min 9 s
|
Ja nie miałem żadnych reklamacji, nawet głowicy nie planowałem czy "zabielałem", zawsze wszystko działało jak trzeba.
__________________
Yamaha XTZ 800 Super Tenere |
27.11.2009, 15:03 | #6 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Kupiłem cały zestaw uszczelek Athena do silnika i tam są zaworowe. Nastawiałem się na oryginalne z Hondy, ale najpierw zajrzę do silnika, zobaczę czy jest sens robić na lat naście, czy na 2.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
27.11.2009, 16:21 | #7 |
Kurde drogie te oryginały ale jednak ja bym musiał to je bym założył
|
|
27.11.2009, 16:35 | #8 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Biała Podl./Warszawa
Posty: 368
Motocykl: Afryka? Nie, dziękuję. ;)
Przebieg: 60000
Online: 1 tydzień 1 godz 37 min 9 s
|
Czasami wątpię w oryginalne częsci. Często robią je poddostawcy (producenci jak Athena), które za większa kasę są sprzedawane z odpowiednim logo np. Hondy.
Czasami nawet wielkim producentom nie opłaca się budować ciągów technologicznych, dla jakiejś pierduły - po pierwsze kosza, po drugie wiecej roboty, lepiej zamówić u poddostawcy.
__________________
Yamaha XTZ 800 Super Tenere |
27.11.2009, 18:03 | #9 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 28 min 4 s
|
generalnie masz rację, ale w przypadku uszczelniaczy zaworowych ateny tak nie jest. Może jak luzy na trzonku zaworu są nie wielkie to nie robi to różnicy- wszak starsze silniki wogóle nie miały uszczelniaczy zaworowych, ale jeśli moto ma już jakis przebieg to marne uszczelniacze potem sie zemszczą. A wiadomo - afri robi sie "na wieczność"
__________________
Enduro i ADV |
27.11.2009, 18:20 | #10 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Afri się nie robi bo afri się nie psuje .
Zaczyna mi się wałek wyrabiać. Jest już minimalny luz. Trzeba będzie użyć tego kleju plus nowe mocowanie zębatki. Jak się okaże, że reszta silnika prognozuje kolejne 200kkm to dostanie co trzeba prosto z Hondy. Ale jeśli ma się sypnąć za niedługo to pójdę po taniości.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! Ostatnio edytowane przez wieczny : 27.11.2009 o 18:22 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
prowadnice zaworowe | NaczelnyFilozof | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 17.07.2013 22:58 |
mały remoncik -uszczelniacze zaworowe i uszczelke pod głowice? | Mecia | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 16.06.2009 22:14 |