|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27.05.2008, 14:41 | #11 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Oryginał jest 16/45. Podosek napisał , że kiedyś przez pomyłkę załozył oryginalną
16/45 i dla niego było to gorsze. Teraz pociska na akcesoryjnym 16/46 - ciut bardziej terenowe. Dodając zęby z tyłu zwiększasz terenowość. PODOSEK ! ORYGINAŁ TO 16/45 124 ogniw
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 27.05.2008 o 14:45 |
27.05.2008, 15:23 | #13 |
stęchły
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Zbąszyń
Posty: 444
Motocykl: RD07a
Przebieg: 130000
Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 36 min 41 s
|
Na gume to sie z gazu stawia bez problemu, na standardowych zebatach
|
29.05.2008, 00:41 | #15 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk Olszynka
Posty: 483
Motocykl: RD07
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 11 godz 39 min 48 s
|
|
29.05.2008, 21:20 | #16 |
Administrator
|
Temat zmiany przełożeń był już wałkowany i wyszło że oryginalne są najbardziej trafione, uniwersalne i optymalne pod względem szybkości i zużycia paliwa.
Zmiana pogarsza zamiast poprawiać, ale jak Rambo wspomniał jak ktoś chce po swojemu eksperymentować to czemu nie.....może sobie porzeźbić. zmniejszenie tylnej o 3 zęby powoduje katastrofę z pełnym ładunkiem ( 2 osoby, kufry itp) przy wyprzedzaniu czy po górkach. AT nie ma czym ciągnąć , spada maksymalna i podskakuje zużycie. Nie kombinował bym więcej niż 1 ząb mniej na tylnej lub 2 jeśli latamy bez pełnych ładunków , ale czy warto? to już indywidualna sprawa każdego.
__________________
AT03 |
30.05.2008, 00:13 | #17 | |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Cytat:
idzie idzie z gazu, na przelotówce szczególnie Ostatnio edytowane przez Dzieju : 26.02.2013 o 16:30 |
|
30.05.2008, 18:33 | #18 |
R.Capt.
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Beeftown
Posty: 171
Motocykl: RD07
Online: 3 dni 20 min 5 s
|
... wpadnij Chomik do wawy na szkolenie sprzęgła szkoda katować no chyba że z 0 na gume to innego wyjscia niet
__________________
|
30.05.2008, 21:32 | #19 | |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
Cytat:
Wiec mialem zalozony zestaw z RD04 16/46 potem zmienilem na prawidlowy do RD07 - 16/45, szybszy, i jest super. Tak zostawiam
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
|
31.05.2008, 02:05 | #20 |
księgowy...
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Radom/Rzeszów
Posty: 1,479
Motocykl: KTM LC8 990 Adv.S 08' E-bike CUBE Fox full
Online: 4 miesiące 3 tygodni 5 dni 7 godz 11 min 22 s
|
To może ja Cię oświecę Ropuszku.
Oryginalne przełożenie jest 16/45 i jest niezłe, ale ja metodą prób i błędów stwierdziłem, że 16/46 jest lepsze(mnie lepiej odpowiada) motor jest bardziej dynamiczny i dokręca się do odcięcia(ok.185km/h).Natomist 17/45 to porażka motor wół i jeździ tylko ok.175/h przy trochę mniejszym zużyciu paliwa, oczywiście jadąc po asfalcie bardzo spokojnie. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zębatka przednia 17 | imbryk | Wszystko dla Afryki | 29 | 12.03.2013 12:08 |
zębatka tylnia | randal 76 | Wszystko dla Afryki | 2 | 05.07.2008 01:39 |