Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.04.2010, 10:04   #11
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Przebicie na kablach jak wyżej kolega wspomniał,przebicie fajki ,czujnik stopki też ( zewrzeć dwa przewody dla sprawdzenia).Jeśli jest jakiś system alarmowy z odcięciem - wywalić.
W starej beemce i w TT600 miałem mikropękniecia na cewce zapłonowej.
Podczas ulewy robił buuu. Wystarczyło poczekać 10 minut by znów odpalić
parę kilometrów jazdy i znów buuu

Wczoraj w deszczu przejechałem całą drogę - 400km
20 km od domu powiało chłodem i zaczął padać śnieg
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.04.2010, 10:36   #12
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 641
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 4 godz 17 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał klanol Zobacz post
Czujnik luzu mam do wymiany, o kosie też myślałem - sprawdzę. może to być też sprawa zapłonu ale objawy są takie jakby paliwa brakowało, czyli pompa pewnie.
Jak okaże się pompa to uszczelnij dekiel pompy i łeb śruby dekla.
Jeżeli dekiel ma króciec do odpowietrzania to króciec można zatkać.
Ważny jest też stan gumki uszczelniającej przewody.
W ten sposób unikniesz zawilgocenia wnętrza pompy

Ja na przerobionej pompie zacząłem 3 sezon i nie miałem najmniejszego problemu, a płytkę mam w wersji naprawdę pierwszej o stykach nie wspomnę.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.04.2010, 00:50   #13
daniel_87
 
daniel_87's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: łódź
Posty: 411
Motocykl: R 1100 GS
daniel_87 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
Domyślnie

to chyba pierwsze serie byy pancerne :P mam jedną z poierwszych ktore robiles i o dziwo zadnych problemow a czytalem nie raz ze ludzoiskom szwankują
daniel_87 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.04.2010, 01:40   #14
Uriel


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 230
Motocykl: RD03
Przebieg: Cofany
Uriel jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 21 godz 4 min 25 s
Domyślnie

Ja na początku miałem tak, że w cięzkim deszczu nie paliła albo paliła ale na jeden garnek, obrotomierz był martwy i gasła po chwili.

Okazało się, że kabel przy wtyczce modułu był przetarty i jak było bardzo wigotno to dostawał zajoba. To pewnie nie to, ale nie zaszkodzi napisać
__________________
Piszę poprawnie po polsku.
Uriel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.05.2010, 14:58   #15
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 22 s
Domyślnie

ha, nikt nie odgadł bo niby skąd mógłby wiedzieć.
pamiętacie przeróbkę odpowietrzenia gaźników? przedłużało się ją aby benzyna nie parowała. zrobiłem taką przeróbkę. pech chciał, że wężyk znajdował się w takim miejscu, że cały syf z drogi leciał na niego. ponieważ ma małą średnicę woda i błoto zalepiało go powodując przyduszenie silnika.
przewód poprawiony wszystko działa
dzięki za podpowiedzi ale browara sobie postawię sam :P
__________________
:O
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.05.2010, 17:04   #16
PawelZDR


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
PawelZDR jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
Domyślnie

Szkoda ,że nie trafiłem na ten temat bo miałem dokładnie to samo ze dwa lata temu.Męczyłem się na krótkim wypadzie z 50 km i na koniec wyrwałem te wężyki od odpowietrzenia w cholerę i objaw ustąpił.
PawelZDR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.05.2010, 22:55   #17
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 22 s
Domyślnie

dlatego napisałem. sam się motałem i głowiłem pomimo znajomości afryki na wylot. czasami takie pierdoły zaskakują.
__________________
:O
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
gaśnie w czasie jazdy andrzej 76 Uklad paliwowy i wydechowy 8 09.04.2014 22:52
Wizualizacja prędkości podczas jazdy sizyrk Układ elektryczny i zapłonowy 18 13.03.2013 21:59
gasnie podczas jazdy temek Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 08.06.2011 18:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.