|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16.04.2010, 17:20 | #41 | |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 722
Motocykl: RD03
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 10 godz 37 min 52 s
|
Cytat:
Z ostatnich jazd wyszło, że najciszej mam przy otwartej przyłbicy - z szybki robi się kolejny chyba deflektor. W desperacji zakupiłem jakieś sportowe okulary, żeby chronić oczy przed obiektami latającymi i chyba będę w tej kretyńskiej konfiguracji latał na dłuższych trasach. Krótką szybę miałem wcześniej, targało klatą, ale kask dobrze pracował w czystej strudze. Kto wie, czy po nieuchronnym popękaniu MGG nie wrócę po prostu do tej opcji... Ostatnio edytowane przez tomkow : 16.04.2010 o 17:25 |
|
01.05.2010, 09:35 | #42 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: نيسا Nysa
Posty: 274
Motocykl: RD04
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 4 godz 14 min 59 s
|
Mam podobny problem w swojej AT mam szybę MRA wys. 50 cm prosta i przy predkości powyżej 60 km/h wiatr uderza w kask tak, że w srodku jest jak w wirówce. Gdy się uchyle jest lepiej ale to nie oto chodzi bo mozna nbawić sie garba, a jazda na moto ma dawać satysfakcję. Może ktoś jeździł z szybą podobn ale w górnej części wywinietą bo widziałem na zdjeciach takie lecz nie wiem jak sie sprawuja przy wzroscie kierowcy 191 cm.
|
04.05.2010, 23:02 | #43 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Ustroń
Posty: 237
Motocykl: RD07a
Przebieg: 95000
Online: 1 tydzień 3 dni 23 godz 10 min 45 s
|
Mam MRA, ten model z możliwością obniżania, jest wywinięta górą. Mam 194 wzrostu i od wiatru chroni mnie bardzo dobrze. Przy prędkościach do około 100 km/h da się jechać z podniesioną szczęka w kasku i opuszczoną blendą. Polecam. Niestety cena jest mało atrakcyjna.
|
05.05.2010, 02:39 | #44 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: نيسا Nysa
Posty: 274
Motocykl: RD04
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 4 godz 14 min 59 s
|
Lepiej wydać raz na szybę niż na leki przeciwbólowe
|
14.05.2010, 14:43 | #45 |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,685
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 4 godz 33 min 0
|
A mógłbyś wrzucić fotki tej szyby na moto. Jak to wszystko wygląda i jaka cena konkretnie była?
|
26.05.2010, 17:05 | #46 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Ustroń
Posty: 237
Motocykl: RD07a
Przebieg: 95000
Online: 1 tydzień 3 dni 23 godz 10 min 45 s
|
Foty postaram się wrzucić wieczorem. Na odpowiedziałem przepraszam za zwłokę.
|
29.05.2010, 13:16 | #47 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Ustroń
Posty: 237
Motocykl: RD07a
Przebieg: 95000
Online: 1 tydzień 3 dni 23 godz 10 min 45 s
|
Przepraszam za zwłokę.
Zdjęcia pochodzą z jakiegoś wyjazdu. Niestety nie miałem czasu i możliwości w związku z podtopieniem mojego garażu na robienie takich strikte samej szyby. 2.jpg 3.jpg DSC_0172.JPG |
08.02.2011, 20:59 | #48 |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 722
Motocykl: RD03
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 10 godz 37 min 52 s
|
Ku przestrodze chyba - nie pasował mi profil mojej wysokiej szyby MGG - za bardzo leżała i mimo deflektora działało to niezbyt zadowalająco. Postanowiłem odgiąć ją lekko na gorąco. Grzałem kilkanaście minut opalarką z regulacją temperatury (ponoć poliwęglan daje się kształtować dość swobodnie przy temperaturze rzędu 180-200 stopni).
Zakładam, że nie dogrzałem odpowiednio, ale szybka pękła mi w rękach przy lekkim wygięciu jak szkło. Ostrość krawędzi złamania również przypomina szkło, kontakt z szyją to niemal pewna dekapitacja. Z ulgą wracam do oryginalnej owiewki. |
08.02.2011, 21:10 | #49 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Potwierdzam, że MGG jest krucha przeokrutnie. Mi strzeliła jak nią lekko ruszałem na motorze. Na szczęście nie do końca i po nawierceniu małej dziurki na końcu pęknięcia i zaklejeniu powertapem przejeździła jeszcze prawie rok, aż przy figurze na torze zakończyła swój jednoczęściowy żywot.
Z tego co się orientuję to poliweglan jest dość elastyczny i nie pęka tak łatwo. Mi to pachnie pleksą. Też teraz latam na oryginale i mam spokój. |
10.04.2011, 15:37 | #50 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Lublin
Posty: 793
Motocykl: królowa wróciła
Online: 2 tygodni 6 dni 14 godz 11 min 15 s
|
Post o kruchej tematyce
Piękny niedzielny dzień, krzątanina przy afryce, chwila nieuwagi i BUM!!! się przewróciła królowa, w starciu z kosiarką doznała złamania....szyby, tuż nad mocowaniami, dobrze że owiewka cała. Przez głowę przeszedł mi dziwny pomysł i od razu zrodziło się pytanie: jak złamana to może by oddać do spawania Ale czy gra warta zachodu fajna była, dosyć wysoka, gruba firmy nie znam, z taką już kupiłem z Francji. Ostatnio same nieprzewidziane wydatki, łożysko główki ramy, zębatka przednia no i dzisiaj szyba, i tak grosz do grosza....... A więc- spróbować spawać? czy nie skąpić 140zł i kupić mgg? weekend majowy się zbliża wyjazd w góry i kurcze żeby 200km od domu spawana szyba w ręku nie została. Porady Opinie |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szyba turystyczna jaka? | LegacySVX | Wszystko dla Afryki | 40 | 17.06.2022 23:06 |
jaka szyba turystyczna i gmole do RDO7a ?? | wojtalek | Wszystko dla Afryki | 8 | 02.04.2014 21:56 |
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? | norweg | Hamulce, kola, opony | 31 | 24.05.2013 20:00 |