|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
09.08.2010, 18:52 | #61 |
Nie świeży tylko Nowy
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 544
Motocykl: RD04
Online: 5 dni 18 godz 40 min 25 s
|
Hmm
czegoś może nie rozumiem , ale ,że dobra opona szosowa na piach jest lepsza od kostki ? jak pamiętam Mio na anakach w piachu dawał sobie znakomicie ......ja na Scorpionie jak już stałem to stałem . ( dzięki HUBI) Hubi na kostce dawał rade ... Tylko jak widać Mio na anakach, co waży hmm z 75 - 80 kilo mógł sobie pozwolić na jazdę dość swobodną po piachu Ja na scorionach też niby opona szosowa nie dawałem rady waga moja +110 Hubi na kosce , przynajmniej jak ruszył to jechał a waga Hubie chyba ... też nie mała . To może jeszcze trzeba popatrzeć nie tylko na typ opony ale może też na wagę całego moto z kierownikiem na pokładzie ? tak mi się wydaje .
__________________
|
09.08.2010, 19:19 | #62 | |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,687
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 5 godz 19 min 59 s
|
Cytat:
1. Tam gdzie ty tańczysz jak primabaleron to ja jade i ustawiam sobie GPS 2. Masz problem z podjechaniem pod byle jaki najazd bo zaraz masz duży uślizg tylnego koła 3. Taki styl jazdy to jedna wielka męczarnia. W tym roku na szuter party jechałem z plecaczkiem i mimo tego, że jestem nowicjuszem w jeździe w terenie to spokojnie dawałem rade na błotnych podjazdach, a chłopaki jadący na Anakee solo mieli niezłą przeprawę. 4. Na asfalcie TKC niewiele odstaje od Anaków. 5. Mam komfort psychiczny, że jak zjadę z czarnego zapakowany na maxa z żoną na pokładzie to przejadę bez większego stresu szutry, niewielkie błotka itp. 6. Tak jak któryś kolega wcześniej wspomniał podczas jazdy w deszczu załadowanym motocyklem nie muszę się obawiać linii oddzielających jezdnię (uważać trzeba - ale jest jak dla mnie ok) 7. Jak pojedziesz z grupą, która leci na kostkach i nie są to żółtodzioby takie jak ja, a Ty na szosowej oponie będziesz się trzymał z nimi to wrzuć filmik i obalisz wszystkie plusy TKC |
|
09.08.2010, 20:11 | #63 |
Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 228
Motocykl: LC4 Adv
Przebieg: 30000
Online: 2 tygodni 2 dni 17 godz 27 min 43 s
|
Ja również obejrzałem ten film i zgadzam się z Wegrzynem w 100%. Strasznie mało jazdy... Niemalże zdarta do gładkiego na środku TKC dawała mi dużo więcej kontroli nad motocyklem niż te szosówki na filmie, bo bokami "nadrabiała". A na filmie tylko jazda "na flinstona" i praktycznie jak motocykl stanął to już się nie wygrzebał. Na TKC byłoby tylko: jedynka, trochę gazu, motocykl ruszył, odkręcasz, dwójeczka, wstajesz i jedziesz Myślę, że to również można zapisać do zalet Continentala (na E09 byłoby oczywiście podobnie).
__________________
Pozdrawiam Darek |
09.08.2010, 21:32 | #64 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 901
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 min 5 s
|
Wegrzyn, też byłem na Tyrawie Jechałem z Laską, Felkiem( na szosówkach jechał ) i Lepim (do pewnego momentu). Miałem Scorpiona PRO F.I.M. na przodzie i E09 na tyle. Jechało się dużo przyjemniej niż na tym filmiku. Przez błoto przechodziłem bez problemu Ja chce jeszcze raz
|
09.08.2010, 21:49 | #65 | |
Dołączył: 28.5.2006
|
z forum advriders.pl
Może się przyda:
Cytat:
Należy dodać, że testował opony pod ciężkie enduro. Mitasa nie ma, bo to jednak nie ta półka...
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. Ostatnio edytowane przez MaRP : 01.09.2010 o 13:10 Powód: Moje dopiski. |
|
09.08.2010, 22:22 | #66 |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,687
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 5 godz 19 min 59 s
|
No ja też nie mogę się doczekać kolejnej edycji, żeby nie zaśmiecać to dodam, że polecam wszystkim początkującym jazdę Afryką na TKC 80.
|
09.08.2010, 23:07 | #67 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 901
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 min 5 s
|
A ja uważam, że jak ktoś choć odrobine poczuje mase tych moto jadąc błota i piaski na szosówkach to dużo szybciej nabiera się umiejętności. Wtedy jak założysz kości to wiele rzeczy to bułka z masłem
|
10.08.2010, 18:13 | #68 |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,687
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 5 godz 19 min 59 s
|
Oj chyba nie do końca... Na kościach jeździ się inaczej i inna jest technika jazdy...
|
10.08.2010, 19:11 | #69 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 901
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 min 5 s
|
Możesz rozwinąć wypowiedź? Czym się ta technika jazdy różni? Na stojąco i dzida. Prowadzisz gazem. Jedyna różnica jaką zauważyłem to dużo bardzije przewidywalne zachowanie w zakrętach i pewniejsze prowadzenie, oraz łatwe wygrzebywanie się z jakichś krzaków traw i błot.
|
10.08.2010, 20:30 | #70 | |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,687
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 5 godz 19 min 59 s
|
Cytat:
Mi tak bardziej chodzi o to, żeby ktoś czytając ten wątek nie doszedł do wniosku, że po co kupić TKC jak można na np anaku jeździć po błotach itp bo ktoś tak robił. Tu chodzi o to jaka to jest jazda i czego po oponach można się spodziewać (co pokazuje Twój filmik). |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kask Uvex Enduro - opinie użytkownikow | AnubisXRV | Kaski | 35 | 03.10.2012 13:27 |
Honda XL600R - opinie użytkowników | piotreklodz | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 12.05.2012 11:37 |
Metzeler Enduro 3 Sahara - Opinie użytkowników | czosnek | Hamulce, kola, opony | 35 | 15.06.2010 22:34 |