![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Lublin/Rzeszów
Posty: 123
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: wchuj
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 21 godz 33 min 8 s
|
![]()
Siema wszystkim
Moje pytanie jest następujące z czego najlepiej wykonać zbiornik paliwa. Zarówno taki dodatkowy umieszczany w razie potrzeby pod boczkiem którego kształt może być nieco bardziej kanciasty jak i taki który będzie umieszczony zamiast oryginalnego baku, coś w rodzaju tych ACERBISa. Co do kształtu nie musiałby być ideał ![]() Przygotowuje TT do dalszych wojaży i zamiast oryginalnego zbiornika będzie inny 20litrowy metalowy z motocykla ale chciałbym dodać jeszcze jeden 4-5litrowy by uzyskać zasiek około 400km. Z czego najlepiej, najtaniej i najprościej zrobić zbiornik dodatkowy i z czego można by wykonać główny ![]()
__________________
2x WSK 125>MZ TS 250 ![]() ![]() 21 cali z przodu i życie staje się piękniejsze ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Okuninka latom, a Biala Podlaska zimom.
Posty: 528
Motocykl: R1100GS
Przebieg: :dupa:
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 10 godz 20 min 7 s
|
![]()
Zapytaj inz. Mamrota z Bielska Podl.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Za zielonymi górami, za lasami
Posty: 1,134
Motocykl: czarny, pomarańczowe ladaco
![]() Online: 7 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 44 min 9 s
|
![]()
Prosty i skutecznu sposób na dodatkowy zbiornik, wykonany w technologii rejli by Misza.
![]() Nigdy nie byłem na Ukrainie, natomiast podejrzewam że w Rumunii dodatkowe paliwo będzie jednak zbędnym balastem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
dziad barowy
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: bielsk podlaski
Posty: 1,987
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 10 godz 41 min 37 s
|
![]()
jest takich trzech Panów z Siedlec, którzy w tamtym roku dojechali ttr kami na czukotkę. mieli samoróbki zbiorniki z aluminium i mówili, że to niewypał bo zaczeły cieknąć od gleb i był problem z dostępem do spawarki alu. poksyliny i poksipole nie pomagały. popieram pomysł kolegi wyżej. dwa baniaki doczep na gmolach i wsio.
znalazłem link http://www.chukotka.motogryf.pl/ było o nich na forum kiedyś.
__________________
Africa jest jak kotlet schabowy. im mocniej bita tym lepiej smakuje. rolnik-kaskader RD 07A '96 na starym forum w szóstej linijce ![]() Ostatnio edytowane przez wasilczuk : 18.12.2010 o 12:26 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Dokładnie. A ta finezja mocowania
![]()
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,500
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
![]()
I do tego właśnie służą sety pasażera.
![]() Też mi się wydaje, że lepiej kanisterek, niż dodatkowy, zmotany zbiornik. Do tego kanisterek można użyć jako blokadę przedniego amora podczas transportu. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Lublin/Rzeszów
Posty: 123
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: wchuj
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 21 godz 33 min 8 s
|
![]()
Dobra to umieszczę kanister pod boczkiem jak już albo rzucę gdzieś na tył.
A dlaczego uważasz że dodatkowe paliwo w Rumuni nie będzie potrzebne? O tych gościach czytałem w motovoyagerze i powiem że też chciałbym kiedyś zrobić taką traske ![]() Wiadomo najlepszy do takiej podróży byłby zbiornik ACERBIS sygnowany do TT ale jak dla mnie za drogie. Tak w ogóle to jak powstają takie plastikowe zbiorniki, są jakoś nadmuchiwane w formie jak te w qadach czy odlewane w jakiś sposób?
__________________
2x WSK 125>MZ TS 250 ![]() ![]() 21 cali z przodu i życie staje się piękniejsze ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Hipolicie, nie panikuj tak trochę z tą Rumunią
![]() ![]()
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Za zielonymi górami, za lasami
Posty: 1,134
Motocykl: czarny, pomarańczowe ladaco
![]() Online: 7 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 44 min 9 s
|
![]()
Dokładnie. Z tankowaniem nigdy nie miałem problemu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Lublin/Rzeszów
Posty: 123
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: wchuj
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 21 godz 33 min 8 s
|
![]() ![]() ![]() ![]() Zasięg na oryginalnym zbiorniku to 160km, na tym co go przystosuje 300 około. Może i faktycznie zbiornik i na wszelki 5l w zapasie wystarczy, szkoda czasu i środków marnować na taką przeróbkę tylko dla zasięgu jak i tak będę na stacjach. Co do 'lubię zapierdalać' to jeśli będzie okazja czemu nie ![]() Mapy całej Europy w nawigacjach mam cały czas aktualizowane ale to jeszcze będę ogarniał jak będę miał do niego dostęp i czas. Zamierzam wziąć jeszcze papierową.
__________________
2x WSK 125>MZ TS 250 ![]() ![]() 21 cali z przodu i życie staje się piękniejsze ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zbiornik paliwa | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 3 | 04.10.2012 16:42 |