![]() |
#11 |
Zarejestrowany: Jan 2011
Posty: 14
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 dni 13 godz 37 min 40 s
|
![]()
W BIGu brakuje mi zawiasu i czasem hamulców na asfalcie, ale wydaje mi się, że afra raczej nie bije go na głowę w tym temacie... Aha kurewskie wibracje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: zarzyca/strzelin
Posty: 1,659
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 20 min 43 s
|
![]() ![]() ![]() od afri bigoas jest lzejszy o jakies 20-30kg i smuklejszy sporo . na waskich sciezkach jest poreczniejszy moim zdaniem . ale afri rd03 mi sie podoba i mysle ze podobnie by mi sie nia latalo . tylko ta teresa 750ąta mi chodzi po glowie ![]() ale za biga nie zamienilbym ![]()
__________________
BMW r100gs suzuki dr750big |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
![]()
od afri bigos jest lzejszy o jakies 20-30kg
ze strony suzuki: dr 800 suchy 194 kg http://www.suzukicycles.org/DR-serie...800S-Big.shtml z wikipedii afri Weight (dry) 185 kg do 205 kg w zaleznosci od roku modelowego http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_XRV750
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 669
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Pojeździj LC4 - wszystko inne przestanie wibrować
![]() Akurat na bigach się specjalnie nie znam, ale kojarzę, że tam jest jakiś łańcuszek od wałka wyrównoważającego, który trzeba co jakiś czas ręcznie napiąć - może to to ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Poznań
Posty: 266
Motocykl: Trampek PD 06
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 17 min 31 s
|
![]()
Kolega mechanik twierdzi, że ten łańcuszek lubi się zerwać. Chociaż jak mówi 7Greg kolega jego kolegi, miał babcie, która znała pasterza i on miał owcę, która się ruchała z psem
![]()
__________________
Kliknij. Ciebie to nie kosztuje, a głód boli. http://www.pajacyk.pl/index.php -- "My, którzy mamy tak wiele przestrzeni i tak mało czasu, stajemy się nomadami." Annie Lebrun |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Zarejestrowany: Jan 2011
Posty: 14
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 dni 13 godz 37 min 40 s
|
![]()
Naciągałem go jakieś 4 tyś temu. Po sezonie zaglądnę tam, ale to nie są nieznośne wibracje... powiedzmy po 150km po czarnym, jak schodzę ze sprzęta to mam delikatnie zdrętwiałe ręce, wydaje mnie się że taki jego urok; odrażający, brudny, zły.
Chyba zostanie na dłużej szczególnie po dzisiejszych szutrach w Radocynie |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
RD03 co by nie było jest lżejsza od Bigosa i to ma jakiś sens
![]() Poza tym honda to zawsze honda. A ja sobie dziś dla odmiany polatałem słoniątkiem 900i ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez rambo : 02.10.2011 o 22:57 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 33 min 35 s
|
![]()
Choć było to dawno miałem bigosa 750 a kolega prawie nowego 800. To czy zmieniac bigosa na Afryczkę zalezy bardziej od odpowiedzi na pytanie : W jakim stanie jest Bigos - czy bierze olej, w jakim stanie jest wałek rozrządu itd. A bigos , szczególnie 750 ma parę felerów: w pierwszych rocznikach wałek rozrządu,napęd rozrusznika, łańcuszek rozrządu napędzany jest od łańcuszka wałków wyrównoważających, napinacz rozrządu ukryty jest w cylindrze i jego sprawdzenie wymaga demontażu głowicy i cylindra itd... Przy ostrym użytkowaniu w terenie i próbach skakania w obu bigach urway się łańcuszki wałków wyrównoważających- w jednym 3 tys po wymianie. Miało to miejsce zawsze przy lądowaniu...
Zawieszeniowo big - jest jak afryka, hamuje podobnie do rd03, waży podobnie co rd03. Na asfalcie wiadomo - twinem da się szybciej latać- bardziej dla tego że mniej wtedy męczy. Ja po zmianie na afryczkę poczułem zdecydowaną zmiane na +, ale w tej chwili rd03 jak i wszytskie bigosy to są zabytki, więc wiele zalezy od stanu technicznego.
__________________
Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez motormaniak : 03.10.2011 o 10:39 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: zarzyca/strzelin
Posty: 1,659
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 20 min 43 s
|
![]()
cos sie kolego nie zgadza w tym co piszesz . naciag lancuszka sprawdzasz wkrecajac srube napinacza i liczac obroty -proste i zupelnie miarodajne .
"nieszczesny" lancuszek napedu walka wyronowazajacego nie jest wadliwy , peka w skutek niewlasciwego naciagania (za mocno) . jego sie nie naciaga -ma sprezyne ktora sama reguluje naciag odpowiedni po zluzowaniu srub mocujacych . regulacje sie przeprowadza co 6kkm przy wymianie oleju. co do zawiechy to nie narzekam . daje rade jesli jest urzytkowany zgodnie z zalozeniem a nie jako hardenduro ![]() sprawa napedu rozruszniika.,...hm nie wiem ,chyba chodzilo ci o sprzegielko rozrusznika - to zmora wioekszosci motocykli z tamtych lat , nie tylko suzuki, w yamaha virago , dragstar itd tez to czesto wystepujacy problem . niestety nic tu nie da sie zrobic. pozostaje wymiana elementu na nowy . jak na razie moj bigos jest spoko. nie zawodzi i daje rade . ![]() chlopacy mogom potfierdzic ![]() ![]()
__________________
BMW r100gs suzuki dr750big |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Afryka 11 | Lupus | Kwestie różne, ale podróżne. | 93 | 12.02.2012 21:25 |
Afryka | Lupus | Przygotowania do wyjazdów | 8 | 26.03.2011 12:33 |