![]() |
#381 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Białystok
Posty: 87
Motocykl: RD07a,m-72
![]() Online: 2 tygodni 2 godz 23 min 22 s
|
![]()
Magiczne pudełko dotarło. Jutro montaż.
Dzięki Matjas. pozdrawiam! |
![]() |
![]() |
#382 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Białystok
Posty: 87
Motocykl: RD07a,m-72
![]() Online: 2 tygodni 2 godz 23 min 22 s
|
![]()
Ustrojstwo zamontowane i obyło się bez większych problemów, ale...czy ktoś z Was miał problem z częstotliwością podawania oleju? Wg instrukcji na I powinno być co 60 s, a na II co 40 s. U mnie jest na I - 1m20s a na II - 50 s. Jaka może być przyczyna? Czyżby sterownik?
pozdro |
![]() |
![]() |
#383 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Białystok
Posty: 87
Motocykl: RD07a,m-72
![]() Online: 2 tygodni 2 godz 23 min 22 s
|
![]()
Wsio skonsultowane i ogarnięte. Temat zamknięty
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 926
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 21 min 26 s
|
![]()
Podłączyłeś pod przewody świateł, czy przez przekaźnik prosto z aku? Jeśli to pierwsze to może być za duży spadek napięcia (stara instalacja, leciwe styki) i może czasami w ogóle nie otwierać elektrozaworu. Podłącz dla testów na krótko prosto z aku.
|
![]() |
![]() |
#385 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Ursynów k/Warszawy
Posty: 28
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 39000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 dni 5 godz 45 min 13 s
|
![]()
Podzielę się swoimi doświaczeniami z Motooilerem. Otóż przy zamontowaniu dyszy tak aby olej wypływał na bok tylnej zębatki miałem nasmarowane jedynie boczne płytki łańcucha (z jednej strony) a nie rolki. Tak więc musiałem przenieść dyszę w okolice zębatki zdawczej i ustawić tak aby olej kapał na rolki. Teraz mam coś takiego:
![]() i jest wreszcie dobrze. Rolki są tłuściutkie i czyste. Śruba która trzyma na zdjęciu uchwyt dyszy jednocześnie mocuje osłonę zębatki. Wbrew moim obawom pęd powietrza nie zwiewa kropli gdzieś na boki, nawet przy większych prędkościach.
__________________
Suzuki DR 800S BIG Ostatnio edytowane przez Waikiki : 31.12.2011 o 10:54 |
![]() |
![]() |
#386 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 926
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 21 min 26 s
|
![]()
Próbowałem takiego sposobu i było cacy póki nie wjechałem w off - przy hopach luz łańcucha masakrował dyszę
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,029
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s
|
![]()
takie rozwiazanie nie jest dobre. Olej powinien być rozprowadzany po tylnej zebatce smarujac łąńcuch odsrodkowo. Nie spotkałem sie jeszcze z tym zeby smarowana była tylko połowa łańcucha.... sam robie olejarki i nigdy takiego czegos nie widziałem....
|
![]() |
![]() |
#388 | |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Ursynów k/Warszawy
Posty: 28
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 39000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 dni 5 godz 45 min 13 s
|
![]() Cytat:
![]() Nie tylko u mnie przy zamontowaniu dyszy z boku zębatki napędowej łańcuch nie był smarowany na całej szerokości. Podejrzewam, że to kwestia liniowości zębatek, bo w moim bigu akurat łańcuch układa się tak, że siła odśrodkowa wyrzuca olej nie na rolki a na te boczne płytki czy jak to tam zwał.
__________________
Suzuki DR 800S BIG |
|
![]() |
![]() |
#389 | |
....OLEJ....
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 45 min 3 s
|
![]() Cytat:
Ja Matjasowa ustawiam na I i w polowe pokretla+/- Na ancwalcie i dlugich trasach wszystko smaruje sie piknie, na krótszych czesto zdarza sie ze mam nasmarowana tylko jedna strone. Po offie gdy lancuch jest upierd**ny od blota widac to dosc wyraznie. Wystarczy wtedy odkrecic regulacje i jest ok. PS. Nawet gdyby caly czas smarowala tylko jedna strone lancucha, to jakas czesc oleju po czasie i tak rozsmaruje nam calosc. Przyczyniajac sie do wydluzenia zywotnosci zestawu napedowego. Krotko- zajeb** sty patent ![]() |
|
![]() |
![]() |
#390 |
![]() Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Zakopane
Posty: 122
Motocykl: już nie mam AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 18 min 37 s
|
![]()
Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jaki kupić "przekaźnik" bo planuje podłączyć sobie Motooilera do akumulatora a nie do świateł... Na allegro dostanę ten przekaźnik czy jakiś sklep elektryczny?
Od razu piszę, że jestem lewy z elektryki i kabelki mnie przerażają!
__________________
Jeśli widzisz kogoś odpoczywającego - pomóż mu. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motooiler | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 25 | 29.03.2014 08:19 |
Porada łańcuchowa pilnie potrzebna ... | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 10.08.2009 10:51 |