Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.02.2012, 09:37   #151
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

ładnie - wezmę do afripedii zdjecia slizgaczy.
Przypomnij mi czy da sie założyć/zdjąć głowny slizgacz jesli wahacz jest w ramie?
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2012, 09:40   #152
aciu
 
aciu's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
aciu jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
Domyślnie

można, należy odkręcić tę wytłoczoną podkładkę i rozkłada się go na jeden długi element, bez problemu (ten mniejszy podobnie powinien zejść tylko że dojście do śrubki fi.6 może być utrudnione)

Ostatnio edytowane przez aciu : 02.02.2012 o 09:46
aciu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2012, 12:22   #153
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,128
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 18 godz 41 min 52 s
Domyślnie

Sprawdź czy aby nie brakuje Ci jakiejś podkładki dystansowej mocowania silnika , ponieważ nie ma nic wspólnego popuszczanie śrub mocujacych silnik przy demontażu/montażu wahacza , ma wejść bez najmniejszych oporów na skręconym silniku do ramy .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2012, 12:28   #154
Babel
 
Babel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,877
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 dni 15 godz 28 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Adagiio Zobacz post
Sprawdź czy aby nie brakuje Ci jakiejś podkładki dystansowej mocowania silnika , ponieważ nie ma nic wspólnego popuszczanie śrub mocujacych silnik przy demontażu/montażu wahacza , ma wejść bez najmniejszych oporów na skręconym silniku do ramy .
Dokładnie tak - ja wyciągałem w swojej 03 wahacz i nie luzowałem żadnych śrub mocowania silnika
Babel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2012, 13:00   #155
Borewicz
 
Borewicz's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Posty: 528
Motocykl: KTM 1190 adv
Borewicz jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 11 godz 3 min 0
Domyślnie

Ale pewnie w tym czasie nie ruszaliście silnika, tylko sam wahacz. Aciu wyjmował wszystko, silnik i wahacz, wtedy faktycznie trzeba się dopasować. Silnik mimo dystansów ma możliwość minimalnego ruchu.
__________________
Raz na wozie, raz w nawozie

CUinHell na forum TA
Borewicz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2012, 13:43   #156
aciu
 
aciu's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
aciu jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
Domyślnie

spokojnie nie zgubiłem żadnego dystansu. Różnica była dosłownie minimalna a wahacz wchodzi na tyle ciasno że jestem pewien iż winę ponosiła tutaj farba proszkowa.Wszystko poskręcałem dynamometrycznym + klej niebieski więc nie ma obaw. Ponadto sprawdzałem ruchy wahacza i nic nie skrzypi, nie uciera, chodzi jak na wahacz w takim stanie złożenia idealnie. Popuściłem trochę nakrętkę na amorku więc jest też luźniej.
aciu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2012, 14:30   #157
raf
 
raf's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Za zielonymi górami, za lasami
Posty: 1,139
Motocykl: czarny, pomarańczowe ladaco
raf jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 1 dzień 13 godz 47 min 35 s
Domyślnie

Aciu, pozwolę sobie dodać niektóre momenty dokręcania w kiwaczce:



1) 59 Nm
2) 64 Nm
3) 44 Nm
4) 64 Nm
raf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2012, 15:09   #158
Zet Johny
 
Zet Johny's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Limanowa
Posty: 1,603
Motocykl: RD07HRC+CRF1100L
Zet Johny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 3 tygodni 4 dni 16 godz 58 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał raf Zobacz post


Sory za offtopic ale nurtuje mnie jedna sprawa związana z połączeniem (nr 4 na fot.).
Otóż nie moge tego elementu rozmontować.
Pomóżcie, szukałem ale nie znalazłem jak to rozebrać.
boję się że tam może być lekka jesień średniowiecza czyli ruda.
Jak na razie się rusza ale chcę byś świadomym użytkownikiem XRV

Ps. Raf niezłe strzały
Zet Johny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2012, 15:21   #159
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

Zetjohny: odkręcasz nakrętkę wybijasz śrubę i element rozebrany. Wybijasz młotkiem oczywiście, np: gumowym. Możesz normalnym stalowym przez jakieś drewienko-gumę. Im cięższy młotek tym skuteczniejszy Jak nie idzie to spryskaj jakims odrdzewiaczem albo płynem hamulcowym i postaw ramę tak żeby spływał ten szajs do środka penetrując. Grzać nie polecam bo simmeringi tam siedzą to byłaby ostateczność chyba. Znajomy ma to w afrze sprowadzonej z UK tak zapierniczone że nie dało rady niczym tego wyciągnąć... Próbował wszystki, nawet prasą cisnął ale w końcu zostawił i jeździ dalej. Aż do czasu ja mu się łożysko do cna rozleci to wtedy chyba tylko gumówka/palnik wchodzi w grę
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2012, 15:34   #160
raf
 
raf's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Za zielonymi górami, za lasami
Posty: 1,139
Motocykl: czarny, pomarańczowe ladaco
raf jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 1 dzień 13 godz 47 min 35 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zetjohny Zobacz post
Sory za offtopic ale nurtuje mnie jedna sprawa związana z połączeniem (nr 4 na fot.).
Otóż nie moge tego elementu rozmontować.
Pomóżcie, szukałem ale nie znalazłem jak to rozebrać.
boję się że tam może być lekka jesień średniowiecza czyli ruda.
Jak na razie się rusza ale chcę byś świadomym użytkownikiem XRV

Ps. Raf niezłe strzały
Tutaj nawet wątek powstał jak to usunąć.http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=8279
Pewnie trzeba będzie ciąć. Jakby co to mogę podjechać do Ciebie.
Ps. kanapa pierwyj sort, tylko troche piździ przy -10 bez owiewek
raf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
remont czy uzywany silnik andsoj Silnik, sprzęgło, skrzynia 66 28.12.2012 22:33
Remont Silnika ferolo Silnik, sprzęgło, skrzynia 27 12.07.2012 23:28
remont silnika bartol Silnik, sprzęgło, skrzynia 73 21.03.2011 13:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.