|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
02.02.2012, 15:38 | #161 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Dlatego też co roku zrzucam wahacz i kiwak, wszystko rozbieram, czyszczę i na grubo smaruję. Szczególnie istotne jak się lata w offie.
|
02.02.2012, 15:39 | #162 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
Dzięki raf, czyli przyjdzie mi podociągać dla świętego spokoju Zetjohny odkręć delikatnie nakrętkę, niech wystaje minimalnie ponad gwint, weź metalowy dornik lub kawałek pręta i stuk puk ile trza aż poleci...aha!! Pamiętaj że ta długa śruba nie przejdzie przez tuleję od centralki...trzeba ją również wypierdzielić. Myślałem że mam zażarte te śruby jak cholera a wychodziły leciutko jakby wczoraj były wkładane. Widocznie nie była tak trolowana ta moja AT. Dbał Holender
|
02.02.2012, 15:49 | #163 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Za zielonymi górami, za lasami
Posty: 1,139
Motocykl: czarny, pomarańczowe ladaco
Online: 7 miesiące 1 tydzień 1 dzień 13 godz 47 min 35 s
|
à propos centralki, żeby jej przy następnym demontażu wachacza nie wysuwać, można tę śrubę niecio opiłować:
Ja opiłowałem na jakieś 19 mm i miesc isię w tulejce bez problemu Ostatnio edytowane przez raf : 06.02.2012 o 22:47 |
02.02.2012, 15:58 | #164 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
właśnie tak zrobiłem bo nie miałem zamiaru i chęci na demontaż tych ciasno wbitych tulei
|
02.02.2012, 16:20 | #165 | |
Cytat:
I obawiam się że bez cięcia się nie obejdzie. Czy ktoś przerabiał taką metode inwazyjną i czy póżniej te elementy dorabiał czy serwis dostarczał części? |
||
03.02.2012, 03:56 | #166 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 901
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 min 5 s
|
Ja przerabiałem w TA. SIedziało na dębowo. Cięcie kątówką z obu stron i potem sporo zaparcia, żeby śruba opuściła sworzeń. Leżało to dobe w WD40 i niewiele pomogło. Ciężki młotek i pół godziny zabawy i sworzeń odzyskany. A śrube kupisz w sklepie ze śrubami. Daje się podpasować
|
03.02.2012, 10:16 | #167 |
Dobry pomysł z tym opiłowaniem. Ostatnio nie wpadłem na niego i zdemontowałem tuleje od centralki. Śrubka bez problemu wyskoczyła.
Było trochę zabawy, bo afra prawie się położyła na mnie Pewnie mnie lubliu |
|
03.02.2012, 10:18 | #168 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
co ja mam powiedzieć jak dokręcam śruby od kiwaczki a tu taboret pod motorem składa się jak leżak Trzeba coś solidniejszego na wieki wycudować
|
03.02.2012, 10:24 | #169 |
Aktualnie mam podpartą na krawędziakach, które mi zalegały w drewutni. Konstrukcja prosta, więc działa bezawaryjnie
|
|
03.02.2012, 11:12 | #170 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
Ja myślę o takim taboreciku warsztatowym co duszę nogą i podnosi motorek, ciekawe czy AT dźwignie. Zawsze się przyda bo centralka spoko ale do zmiany przedniego koło/opony przyda się taki w garażu... zawszę się przyda Ale patent spoko A co to za pojemniczek obok lewej chłodnicy? Księżycówka?
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
remont czy uzywany silnik | andsoj | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 66 | 28.12.2012 22:33 |
Remont Silnika | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 27 | 12.07.2012 23:28 |
remont silnika | bartol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 21.03.2011 13:23 |