Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Lejdis

Lejdis Motocykl + kobieta, czyli wszystko co może być związane z tym duetem

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.02.2012, 00:51   #11
Paluch
 
Paluch's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Koło
Posty: 253
Motocykl: XTZ 660 3YF
Paluch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ashanti Zobacz post

Paluch, próbowałeś taką jazdę, przydaje się później do ujarzmienia większego moto?
Hmmm jeśli wliczyć whellie na babcinej damce i połamaną ramę WSK po próbie przeskoczenia rowu za pomocą drzewa(albo odwrotnie) to tak .
Natomiast chętnie posłuchał bym rad jakiegoś fachowca w tym temacie. Myślę, że jazda takim moto ma kolosalny wpływ na poruszanie się w terenie czymkolwiek co ma dwa koła i silnik.
Paluch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.02.2012, 10:47   #12
Marcin-BB

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Bielsko Biała
Posty: 1,670
Motocykl: TA 600/rd03
Przebieg: 48ooo
Marcin-BB jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 22 godz 25 min 4 s
Domyślnie

Mam takiego kolegę w BB- Bogdan Szczurko- legenda tutejszego światka motocyklowego. Wzrostu ów jegomość jest tak mniej więcej Pana Michała- no może ciut mniej a jeździ na wszystkim co mu wpadnie w ręcę!
Na XL-ce wyprawia cuda przed skrzyżowaniem- ale jak już nic innego nie pomaga to opiera się ręką o dach jakiejś osobówki i posyła kierowcy swój "czarujący" uśmiech. Spróbuj tego Ashanti- z Twoim uśmiechem na pewno się uda
Marcin-BB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.02.2012, 13:36   #13
Babel
 
Babel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,877
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 dni 16 godz 33 min 39 s
Domyślnie

Technika jazdy to podstawa - polecam np Dirtwise with Shane Watts - sporo mi np pomógł.
Ja nadal z manewrowaniem typu zawracanie i inne takie czasami mam problemy - gdzie ktoś zrobi obrót na nodze - ja zsiadam i wykręcam - brak odwagi , nogi,techniki itp.
Dla lejdisek jest też ważne aby wybrać właściwe moto - nie może to być kloc - ja sam stwierdziłem że można Afri ale można dużo więcej np DRZ tem (lejdiskom polecam moją konfigurację SM na kołach enduro - jest niższy)a ciągle gdzieś mi chodzi po głowi np EXC 200/250- ale ja latam głownie wokół komina.
O tym że można sobie poradzić najlepiej pokazuje ten film - to chyba XR 400 i jest to mała lejdiska

Ostatnio edytowane przez Babel : 12.02.2012 o 13:40
Babel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.02.2012, 21:32   #14
Paluch
 
Paluch's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Koło
Posty: 253
Motocykl: XTZ 660 3YF
Paluch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 52 s
Domyślnie

Chciałbym dorwać takiego kolesia jak ten grubszy i zapłacić mu żeby nauczył mnie tak pokonywać przeszkody:
http://www.youtube.com/watch?v=_wyAU...35RVAAAAAAAAAQ
Nie chodzi mi o hadkorowanie i skoki na wysokość wieżowca bo za stary już na takie nauki jestem. Bardziej właśnie o balans ciała, ułożenie ciała względem motóra, pracę kierownicą i manetami...

Ostatnio edytowane przez Paluch : 12.02.2012 o 21:34
Paluch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.02.2012, 19:08   #15
puntek
 
puntek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,015
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
puntek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 53 min 22 s
Domyślnie

A co napiszę ...

Problemem dla każdego krótkonogiego jest to jak i kiedy i na czym ma sobie zafudować trening - bo o tym że trening czyni lepszym to widać nawet na miom przykładzie...

Po roku latania na "niskiej" afri zaczynam się denerwować ze prześwit za mały i kombinuję jak tu ją podnieść...

Nie ma się co dziwić, że w w artykule nie wskazują jakiś konkretnych szczegółów dotyczących modyfikacji zawieszenia lub jakichkolwiek innych nie fabrycznych - po prostu to jest pismo i przyjmuje się odpowiedzialność za to co napisane jest drukowane i oddane - się nie dziwię w ogóle


Co do modyfikacji - to pierwsze co można zrobić bez jakiejkolwiek ujmy dla komfortu (!) to modyfikacja siedziska.

Najlepiej u sprawdzonego tapicera - ale trzeba wiedzieć co się chce:
czy wygodne siedzenie na podróże , czy niskie na podpórki - ja dokonałem modyfikacji bez podstawowej wiedzy (była w artykule) że wąskie siedzenie - to krócej do ziemi.

Po za tym jeśli obniżamy to dwie strony zawieszenia :
przód - opuszczanie na lagach i tył ( w afri pomaga i daje się skręcić sprężyna) - co do afri to jak forum stare dyskusje są czy skręcanie sprężyny obniża czy podnosi moto - więc moim skromnym zdaniem skręcenie to obniżenie - ale że coś kosztem czegoś - to i twardość inna i sprawność na dziury gorsza ...
Ale w końcu chcemy się zacząć trenować a nie latać od razu jak profesjonalisty!!!

Zasada jest taka że moto powinno być opuszczone równo - tak by nie polecieć przez kierownicę ...lub jakoś tak

Ale pamiętajmy, że każde obniżenie moto powoduje pogorszenie właściwości jezdnych - ale mamy moto pozwalające nam na trening - a jak już zaczniemy mieć więcej doświadczenia to sami uznamy, że należy się podniesienie

i ja to czynił będę
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa
puntek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.02.2012, 23:37   #16
BABA
...a nu jaho...kultura musi być...
 
BABA's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: B(i)BI
Posty: 733
Motocykl: XT 600
Galeria: Zdjęcia
BABA jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 58 min 23 s
Domyślnie

oj tam oj tam, ja mam 162 cm i jak na gejesie małym siadałam to pamiętam , że nie bylo się do czego aż tak przyczepiać bez przesady, a laska z artykułu 170 wzrostu i jeszcze obniżała siedzenie..proooszeee...na wr-ke zarzucam noge i dalej dzida, a ze tam czasem gleba bo nogi zabraknie? pasuje mi to czy nie...nikt mnie nie zmusza do jazdy, a jak człowiek uważa , że nie ma do czegoś warunków, to niech tego nie robi, a nie szuka sie tam dziury w całym... To tak jak z piciem wódki, można mieć pretensje do producenta, że się ma po tym kaca...ale przecież do gardła nikt nie wlewał.
Ja chcę grać w siatkówkę zawodowo !!! żądam obniżenia siatek na boisku
...chodzi mi o to , że pewnych rzeczy się po prostu nie przeskoczy...
__________________




"..."ten kto latał żył dwa razy..raz na ziemi, raz w powietrzu"... "
BABA jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.02.2012, 20:43   #17
jagna
 
jagna's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Z.Góra
Posty: 1,783
Motocykl: BMW F700GS, DR 350
jagna jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 17 godz 9 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał BABA Zobacz post
oj tam oj tam, ja mam 162 cm i jak na gejesie małym siadałam to pamiętam , że nie bylo się do czego aż tak przyczepiać bez przesady, a laska z artykułu 170 wzrostu i jeszcze obniżała siedzenie..proooszeee....
O. To ja ze swoimi 158 cm chyba powinnam wyłącznie motorynką jeździć!

Jak zaczynałam swoją przygodę z 2oo (od razu F650GS) to miałam:
-obniżone fabrycznie zawieszenie (-3 cm)
-niską fabryczną kanapę (-2cm)
-oraz damskie Daytony z obcasem (chyba 6 cm).

Teraz zostały te dwa ostatnie tylko
Za to po założeniu kostek moto poszło ze 3 cm w górę. I znów stoję na paluszkach...

Butki wersja lejdis polecam szczególnie. Nie wpływa na komfort jazdy, a daje duuuuużo.

__________________
Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne idą tam, gdzie chcą
jagna jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.02.2012, 12:18   #18
Hina
 
Hina's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Zageste/Dąbrowa G.
Posty: 8
Motocykl: CB 500
Hina jest na dystyngowanej drodze
Online: 8 godz 28 min 39 s
Domyślnie

Witam, widze ze tu z tematu 'cala stopa na ziemi - motocykle dla niskich' pozostala sie glownie cala stopa Jagna, te buty to niezly patent ( prawie jak Prince, haha) ale pomysl ktos mial wybrowy.
Hina jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Polska - Londyn: łapię stopa wilczyca Umawianie i propozycje wyjazdów 10 11.06.2013 19:47
Dławienie na niskich obrotach - Cuda nie widy! Kishon Uklad paliwowy i wydechowy 20 15.08.2009 02:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.