|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
10.04.2012, 07:51 | #101 |
Nie możesz zaślepić jednego wyjścia, bo nie ma tam przejścia między trzema tłoczkami. Trzeba dać trójnik przed zaciskiem i rozdzielić na dwa wejścia.
Jak coś to mam na sprzedaż jeden zacisk od Pantheona i jeden od VFR (inne jarzmo i raczej się nie przyda). PS Może komuś się przyda. Wsadziłem sprężyny Ohlinsa 5.5 o skoku 280. Zrobiłem wstępne napięcie 2 cm. Ugięcie amorów przy samym moto to 3 cm, a z kierownikiem (86 kg) to 6 cm. Zostaje mi 20 cm skoku roboczego ( jak można tak to nazwać). |
|
10.04.2012, 11:50 | #102 |
Składka oplacona.
Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Zabrze
Posty: 558
Motocykl: Transalp 99r 50th.
Online: 3 tygodni 3 dni 5 godz 32 min 47 s
|
niby z C-ABS a jedno wejscie (lewy zacisk)
__________________
|
10.04.2012, 12:00 | #103 |
To ja mam coś innego, bo z dwoma dziurami.
W twoim przypadku byłoby mniej kombinacji. A jarzmo jak wygląda? |
|
11.04.2012, 00:19 | #104 |
Składka oplacona.
Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Zabrze
Posty: 558
Motocykl: Transalp 99r 50th.
Online: 3 tygodni 3 dni 5 godz 32 min 47 s
|
to jak z tą panewką teflonową na settingach ? :-) ktos skomentuje czy warto montowac spowrotem ;-)
a zresztą chyba oddam do regeneracji....
__________________
|
11.04.2012, 07:47 | #105 | |
Cytat:
Z tego co widać to masz całkiem inną konstrukcję w środku niż u mnie. |
||
13.04.2012, 17:15 | #106 |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
teflon oa jednej z nich jest od środka przecież.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
14.04.2012, 22:21 | #107 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,039
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
|
w razie W kupisz spokojnie w Hondzie nówki sztuki. WYmieniałem 2-3 lata temu i nie zabiły mnie ceny. W gmyranie rzemieślników nie wierzę, jakośc przeważnie DO BANI, szkoda sensu tracić kasę..
edit: i jeszcze jedna uwaga: na nowych ślizgach teflonu nie ma wcale dużo, na pewno duuużo mniej niż 1 mm grubości, także jeżeli w twoich nie wyłazi spod teflonu miedź- to nie wymieniaj
__________________
openSUSE.org Ostatnio edytowane przez Zoltan : 14.04.2012 o 22:24 |
18.04.2012, 19:42 | #108 |
Składka oplacona.
Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Zabrze
Posty: 558
Motocykl: Transalp 99r 50th.
Online: 3 tygodni 3 dni 5 godz 32 min 47 s
|
Podos - chodzi o teflon na panewce na zaworze na settingach.
w hondzie kosztuja jakies 15zł za szt - kupowalem 2 lata temu. Ale niewiem ile w husce. Z tego co pamiętam na standardowych panewkach slizgowych hondy jest 0,15mm teflonu.
__________________
Ostatnio edytowane przez Thorgal77 : 18.04.2012 o 19:45 |