![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#41 | |
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Zarejestrowany: Sep 2009
Posty: 7
Motocykl: Varadero XL 1000
![]() Online: 2 dni 5 godz 42 min 16 s
|
![]()
przekażnik 541 30A ,sprawdzę w tygodniu jeszcze raz czy wszystkie połączenia są zgodne z opisem ale gdybym coś namieszał z podłączeniami to raczej by nie działało , a przejechałem na przekaźniku 200km i wszystko było ok
------------------------------------------------------------------------- sprawdziłem dzisiaj przewody przy przekaźniku 85 - plus z przewodu zasilającego pompę 87 - minus z przewodu zasilającego pompę 86 - przewód z przerywacza pompy 30 - przewód z cewki pompy po przekręceniu kluczyka w przewodzie 85 brak zasilania,pojawia się dopiero po odpaleniu silnika, masa w przewodzie 87 jest, po zdjęciu przekaźnika i zmostkowaniu 86 i 30 wszystko działa ok. po podłączeniu wszystkiego do przekaźnika silnik pracuje przez chwilę a później dupa ciemna -gaśnie, poniżej zdjęcie przekażników, na tym po lewej przejechałem ok 200km i wszystko działało , ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 21.02.2013 o 08:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,029
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s
|
![]()
Przekaznik raczej dobry. Przejechał 200 km bo pewnie dużo paliwa miałeś i pompą nie musiała pracować. Sprawdź czy w pompę wszystko jęst ok. Potrafi coś nie łączyć podczas zakładania dekielka. Odpal MOTO zakrec kracik i zlap za pompę. Powinieneś czuc coraz szybsze wibracje. Jak nic nie czujesz znaczy coś nie łączy i pompą nie działa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,550
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 21 min 25 s
|
![]()
U mnie tak się działo jak jeden kabelek strzelił przy konektorku w kostce przekaźnika. Raz pompa działała, a raz nie. Trzy dni dochodziłem o co kaman.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Zarejestrowany: Sep 2009
Posty: 7
Motocykl: Varadero XL 1000
![]() Online: 2 dni 5 godz 42 min 16 s
|
![]() Cytat:
paliwa miałem pół zbiornika ,teraz prawie cały zajrzę jeszcze pod dekiel pompy Cytat:
przewody do cewki i przerywacza też ok bo po ich zmostkowaniu pompa pracuje normalnie Ostatnio edytowane przez Dzieju : 21.02.2013 o 08:49 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2013
Posty: 33
Motocykl: RD03
![]() Online: 15 godz 5 min 6 s
|
![]()
Witam,
Z tego co już mi wiadomo, to zwykły przekaźnik samochodowy wstawiany zgodnie z rysunkami słuzy do odciążenia styków reparaturki w pompie. ALe nadal musi działać ten Hondowski przekaźnik pod owiewką. Mój problem polega na tym, że ten przekaźnik mam spalony (375zł w serwisie) czyli na nic mi się to zda. Czy jest możliwość obejścia przekźnika pod owiewką? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
![]() |
![]()
Oczywiście , że tak. Problem jest tylko taki, że stracisz zabezpieczenie na wypadek wywrotki, przy niepracującym silniku z włączonym zapłonem. Ten aspekt musisz sam ocenić i podjąć decyzję
![]()
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2013
Posty: 33
Motocykl: RD03
![]() Online: 15 godz 5 min 6 s
|
![]()
OK ale kto mi pokaże jak obejść ten przekaźnik bo wszystkie schematy i fotografie pokazują jak podpiąć samochodowy przekaźnik przed pompą. Pozdr
Ostatnio edytowane przez jurczak : 22.02.2013 o 19:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Gorzów Wlkp.
Posty: 5
Motocykl: RD04
![]() Online: 22 godz 5 min 24 s
|
![]()
MaRP mógłbyś przybliżyć mi dwie rzeczy odnośnie zdjęcia 4 i 5. W jakim celu na zdjęciu 4 wykonałeś dwa cięcia na zielonym przewodzie, i analogicznie na czarno-niebieskim. Czy to ma jakiś cel czy po prostu pierwsze cięcie było błędne. Co do zdjęcia 5 to czy od pompy wyprowadziłeś dodatkowe przewody ( plusowy i masowy) z dodatkową kostką, bo zauważyłem, że z pompy i z kostki wychodzi czerwony przewód, chyba że to tylko czerwona koszulka termokurczlia :P Ogólnie przeróbka wydaje się być prosta do wykonania. Jeśli zadaje głupie pytania to wybaczcie ale wolę się upewnić o co kaman :P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,726
Motocykl: AT RD07a; XR600R
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 12 godz 6 min 25 s
|
![]()
z góry przepraszam za pytanie, ale jestem w tej kwestii lajkonikiem. Po zamontowaniu przekaźnika nie martwię się o styki pompy tylko wożę ze sobą zapasowy przekaźnik?
A jak się spali przekaźnik a nie mam zapasowego to mostkuję kabelki z przekaźnika i działa stycznik w pompie? |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
pompa przekaźnik |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Schemat podłączeń przekaźnika pompy | Kazmir | Układ elektryczny i zapłonowy | 19 | 16.06.2017 21:23 |
Elektronika przekaznika.... | Scorpi | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 31.03.2014 22:17 |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 22:26 |
Podłączenie przekaźnika świateł dla dwóch reflektorów | Stolek | Układ elektryczny i zapłonowy | 34 | 09.12.2011 13:36 |