Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.04.2012, 01:07   #31
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,662
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 13 godz 23 min 5 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cibor klv Zobacz post
Więc jak podaje serwisówka dla Trapa 650 fabryczny nastaw jest 3 obr więc ja dałem 3 1/4.
A pamiętasz ile jest dla TA600 ?
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.04.2012, 18:01   #32
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 26 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
A pamiętasz ile jest dla TA600 ?
Dla TA 600 z lat 94-96 wykręcić o 1 3/4 obr. dla reszty roczników 2 1/4.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.05.2012, 22:10   #33
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 26 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał majo Zobacz post
możesz sfotografować airboxa po modyfikacjach i końcówki przewodów do filterków podciśnienia?
Przewody filterków podciśnienia w sumie pod zbiornikiem to nie mam fotek, ale nic tam nadzwyczajnego dwa przewody idą do trójnika i z trójnika jeden przewód o takim samym przekroju kończy się w okolicach główki ramy, zakończony małą zwężką, ale tak czy siak ssanie nie działa najlepiej, motocykl odpala bezproblemowo, ale do póki sie nie nagrzeję, muszę lekko pomagać mu gazem.Airbox wygląda tak .
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg DSC00001.JPG (223.9 KB, 18 wyświetleń)
Typ pliku: jpg DSC00002.JPG (187.7 KB, 13 wyświetleń)
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.05.2012, 18:18   #34
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 26 min 16 s
Domyślnie

Ostatnio eksperymentowałem z filtrami stożkowymi. No i tak, ssanie działa jak należy, ale słaby dolny zakres obrotów, strzały w wydech, wkręca się do 8 tys bez problemu. Filtry stożkowe czyli badziewie za 28 zł dodatkowo owinąłem gąbką i spryskałem sprayem do filtrów gąbkowych. W najbliższym czasie jeszcze może uda mi się wypróbować jeden patent.
Taki patent,
Zdjęcie0010.jpg
Zdjęcie0008.jpg
Wcześniej jak miałem filtry załozone bezpośrednio na gaźnikach, nie grało to najlepiej, ale przypomniałem sobie, że kupując gaźniki od Trapa 650 dostałem też w gratisie gumy łączące airbox z gaźnikami. Mają one kształt lejka, czyli inaczej niż w Afrze, gdyż o ile średnice zewnętrzne gardzieli gaźnika (patrząc od strony filtra) są takie same, o tyle średnice wewnętrzne są już inne. W Afrze szersza a w Trapie sporo węższa, więc te lejkowate łączniki powodują lepszy dopływ powietrza do gaźników. Wziąłem te gumy kolanko pcv, poxilinę i dorobiłem dolot pod owe stożkowe filtry, jakoś na styk miesci sie to pod zbiornikiem. Dziś kawałek się przejechałem i o dziwo działa to nie najgorzej, ssanie działa, wkręca się, nie strzela w wydech podczas schodzenia z obrotów. Skład mieszanki tak jak w serwisówce dla Trapa 3 obr wykręcone. Zobaczymy jak będzie podczas dłuższych testów,
__________________


Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 29.05.2012 o 23:07
Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.06.2012, 23:58   #35
Branczews


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gdańsk
Posty: 4
Motocykl: RD03
Przebieg: 138000
Branczews jest na dystyngowanej drodze
Online: 8 godz 19 min 0
Domyślnie

No to ja napisze tak Mam gaźniki od NTV 650 z 2000r bardzo podobne do tych od trampka skład mieszanki wykręcony na 2 i 1/2 obrotu wkręca się jak należy pod czerwone jedynie przy maksymalnych obrotach tj. 7,9 tyś obrotów. Dolot oryginalny nic nie przerobione, nie sprawdzałem jeszcze świec jak wyglądają jedynie co to ssanie nie działa za dobrze ale jak je puszcze to moto chodzi i nie gaśnie
Branczews jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.06.2012, 00:19   #36
Branczews


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gdańsk
Posty: 4
Motocykl: RD03
Przebieg: 138000
Branczews jest na dystyngowanej drodze
Online: 8 godz 19 min 0
Domyślnie

aha a powiedzcie mi Panowie jak podłączyliście krućce z gaźników do airboxa czy jakoś inaczej? Ja mam 2x 7 cm przewód połaczone trójnikiem i zakończone filterkiem o duzym przepuście ale ssanie nie działa
Branczews jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.06.2012, 09:32   #37
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 26 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Branczews Zobacz post
aha a powiedzcie mi Panowie jak podłączyliście krućce z gaźników do airboxa czy jakoś inaczej? Ja mam 2x 7 cm przewód połaczone trójnikiem i zakończone filterkiem o duzym przepuście ale ssanie nie działa
Ja miałem taki sam patent, kombinowałem, zwiększając i zmniejszając przepustowość tego filterka, ssanie i tak nie działało. Jak już wcześniej powiedziałem prawdopodobnie seryjny dolot Afry nie zapewnia wystarczającej ilości powietrza do gaźników NTV Czy Trapa 650.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.06.2012, 15:26   #38
majo
 
majo's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: 816 Dorohusk
Posty: 4,507
Motocykl: XRV 650:)
majo jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 18 godz 19 min 58 s
Domyślnie

Branczews zobacz jak wygląda pucha nad gaźnikami od Trampa 650 i od Ntv. Porównaj wielkość filtrów Moim zdaniem wystarczy zwiększyć Airboxa aby odzyskać ssanie, poprzez np. dodatkowy baniaczek zwiększający pojemność powietrza
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA... MOTOR MARKA

XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH

http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw
majo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.06.2012, 01:27   #39
MaRP
Dołączył: 28.5.2006
 
MaRP's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW...83...?
Posty: 864
Motocykl: RD07a
MaRP jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 10 godz 52 min 26 s
Cool

Próbowaliście czegoś takiego?
139035551_9MkAR-O-2.jpg

http://advrider.com/forums/showpost....&postcount=780
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse.

Ostatnio edytowane przez MaRP : 05.06.2012 o 01:31
MaRP jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.11.2012, 00:52   #40
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 26 min 16 s
Domyślnie

A to mój patent hehe... rurki z kibla i heja...
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Zdjęcie0030.jpg (326.9 KB, 4 wyświetleń)
Typ pliku: jpg Zdjęcie0031.jpg (352.7 KB, 2 wyświetleń)
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy osłona silnika z RD03 pasuje do RD04/07? madafakinges Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 1 09.05.2014 23:52
Bak z RD03 do RD04 czy pasuje? Frantic Uklad paliwowy i wydechowy 5 03.07.2013 09:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.