|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
18.05.2012, 13:00 | #11 |
Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Krk-NH
Posty: 381
Motocykl: XT 600E stage 2
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 32 min 11 s
|
po serii błędów i porażek, sprawę rozwiązało:
- pozostawienie tylko wpięcia w cewke - wlutowanie w kabel idacy od cewki do kostki Acewella opornika 1 ohm chwilowo dziala, a potem sie zobaczy ; )
__________________
Każdy dobry uczynek zostanie ukarany. z wrogami poradzę sobie sam...Przykładnie. ------------------------------------------------------------------ chroń mnie Boże przed przyjaciółmi, ------------------------------------------------------ Mój ból głowy, moja skrucha,
Moje kiszki, moja franca, Moja wreszcie groza ducha, Gdy Kostucha rwie do tańca! |
18.05.2012, 13:03 | #12 |
A na oryginalnym kablu od obrotomierza nie rabotało?
|
|
18.05.2012, 13:13 | #13 |
Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Krk-NH
Posty: 381
Motocykl: XT 600E stage 2
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 32 min 11 s
|
Szczerze mowiac nie wiem, bo zaczelo rabotac na cewkowym wpięciu.
Co ciekawe, producent w instrukcji mówi iz /cytujac z pamięci/ iz: poniewaz sygnal z cewki w czesci motocykli moze byc zbyt silny, w przypadku stwierdzenia wskazywania zawyzonych obrotów lub niestabilnych wskazan nalezy skozystac z dolaczonego opornika 1 ohm. A chyba nikt z opornika nie korzysta. Jak obecne rozwiazanie sie nie sprawdzi, bede wcinal sie w oryginalny kabel obrotomierza. Ale wsio wskazuje na to, ze sie sprawdzi. Jak sądze.
__________________
Każdy dobry uczynek zostanie ukarany. z wrogami poradzę sobie sam...Przykładnie. ------------------------------------------------------------------ chroń mnie Boże przed przyjaciółmi, ------------------------------------------------------ Mój ból głowy, moja skrucha,
Moje kiszki, moja franca, Moja wreszcie groza ducha, Gdy Kostucha rwie do tańca! |
18.05.2012, 13:26 | #14 |
Możemy w Białej porównać sobie stabilność pracy obrotomierzy w Acewellach przy obydwóch rozwiażaniach podłączenia. Sam jestem ciekawy ;-)
|
|
18.05.2012, 13:36 | #15 |
Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Krk-NH
Posty: 381
Motocykl: XT 600E stage 2
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 32 min 11 s
|
zalatwione : )
__________________
Każdy dobry uczynek zostanie ukarany. z wrogami poradzę sobie sam...Przykładnie. ------------------------------------------------------------------ chroń mnie Boże przed przyjaciółmi, ------------------------------------------------------ Mój ból głowy, moja skrucha,
Moje kiszki, moja franca, Moja wreszcie groza ducha, Gdy Kostucha rwie do tańca! |
15.06.2012, 13:12 | #16 |
Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Bolesławiec
Posty: 19
Motocykl: Transalp
Galeria: Zdjęcia
Online: 14 godz 49 min 2 s
|
podepne się pod temat. czy na takim liczniku mozna ustawic przbieg całkowity np 50.000km zeby nie liczyl od zera ? i jak wam wskazuje poziom paliwa? ja chce kupic do swojego trampka model ACEWELL 3853H (czy voltomierz potrzebny sie przydaje?)
|
15.06.2012, 13:16 | #17 |
Wskaźnik mi cały czas wskazuje full i dzięki temu nie muszę odwiedzać Orlena . Przy obecnych cenach paliwa bardzo dobra opcja. Serio to nie mam podpiętego i takie są tego objawy.
Co do ustawienia km to nic w instrukcji nie widziałem. |
|
15.06.2012, 14:55 | #19 |
RD07a nie ma czujnika rezerwy, a ACE ma za to wiele funkcji zastępujące wszystkie z orginalnych zegarów + inne dodatkowe.
|
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana tarczy obrotomierza | Pajdor | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 26 | 24.11.2017 16:02 |
Acewell 3971 | e200g_ | Wszystko dla Afryki | 106 | 01.04.2015 12:31 |
problem ze wskazaniami szybkościomierza VS obrtomierza | rambo | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 15 | 13.07.2008 12:29 |