|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
07.04.2008, 22:04 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,700
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 22 godz 41 min 21 s
|
tutaj jest komplet
http://tinyurl.com/6bgldt
__________________
www.motopodroze.pl |
12.04.2008, 13:44 | #12 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sopot/Gdansk
Posty: 26
Motocykl: RD03
Online: 10 godz 27 min 58 s
|
a czy mozna by ten trybik zrobic z twardszego materialu, np. mosiadzu Mam dobry zakalad tory robi prawie wszystko. Zaspiewali mi za naped z mosiadzu 80 pln, wiec postanowilem kupic oryginal, ale mysle czy mosiezna zebatka nie rozwiazala by problemu?
|
12.04.2008, 13:57 | #13 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 787
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 35 min 10 s
|
W przypadku zablokowania ślimaka rozwali cały napęd i zębatkę i slimak i straty moga być poważniejsze niż plastikowy slimak który w razie awarii straci zęby, ale... tak naprawdę jeszcze nikt nie próbował...
|
21.04.2008, 22:42 | #14 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rymanow
Posty: 36
Motocykl: RD04
Online: 2 min 6 s
|
Podlacze sie pod temat.Wlasnie zalatwilem sobie ten plastykowy slimak w napedzie licznika.Przez wlasna glupote. Zalozylem za wysoki zimmering , bo nie dostalem odpowiedniego,myslalem ze bedzie dobry,troche obcieral,ale nie sadzilem ze tak rozgrzeje obudowe. Normalnie slimak sie stopil ! Jeden glut ! Ledwo go wyciagnolem. Teraz szukam nastepnego slimaka i najlepiej linki z pancerzem, bo tez go troche przytopilo,ale ostatecznie moglby byc. Nie wiecie gdzie mozna by kupic taki slimaczek?
|
22.04.2008, 16:05 | #15 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sopot/Gdansk
Posty: 26
Motocykl: RD03
Online: 10 godz 27 min 58 s
|
W ASO Honda i tylko tam, przynajmniej w naszym kraju
|
22.04.2008, 21:39 | #16 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rymanow
Posty: 36
Motocykl: RD04
Online: 2 min 6 s
|
|
01.05.2008, 23:14 | #17 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sopot/Gdansk
Posty: 26
Motocykl: RD03
Online: 10 godz 27 min 58 s
|
Kupilem nowy trybik, przejechalem na nim 300 km i licznik sie zatrzymal. To jakas masakra, jeszcze nie sprawdzalem co sie stalo, czekam na nowe lozyska i wtedy przy wymianie bede robil ogledziny , jezeli tryb sie skonczyl to nowego nie kupie. Rece opadaja
|
02.05.2008, 18:35 | #18 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 787
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 35 min 10 s
|
Miałem podobnie. Wymień linkę - koszt 25 zł i sprawdż czy nie zaciera się ślimak metalowy, ten w obudowie.
|
02.05.2008, 21:47 | #19 | |
Cytat:
|
||
02.05.2008, 22:46 | #20 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 985
Motocykl: ETV 1000
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 43 min 51 s
|
no to działa na zestawie oryginalny ślimaczek i podkładeczka miedziana za 2 zeta.(te dwie co były są strasznie cienkie jak żyletki)Przebieg coś ponad jeden zbiornik i na razie jest git.Przesmarowałem zestaw białym smarem i zamontowałem nawą linkę ok 25 zeta
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
porada o napęd | mad_leaf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 14.06.2012 22:28 |