Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.10.2008, 23:19   #21
mrOOfka


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: BIałystok
Posty: 31
Motocykl: RD04
mrOOfka jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 16 godz 56 min 13 s
Domyślnie

A oto mój pomysł obejścia tej dziwnej wtyczki :

1) można kupić całą wiązkę z tą wtyczką za około 100zł na allegro lub za 321,21 EURO w oryginalne z hondy

2) kupić gniazdo bezpiecznika samochodowego na kablu i konektorek

oczkowy i uciąć to coś co było u mnie kiedyś wtyczką i polutować troszkę tu troszkę tam i powinno chodzić



na zdjęciach opisałem literkami co do czego ma się łączyć kabelki te grubsze A i B łączą się ze sobą i przez główny bezpiecznik ze śrubką nr 1

kabelki C i D przylutowujemy do wystających blaszek zabezpieczając koszulką termokurczliwą

z tej zielonej części nazwijmy ją gniazdem oczko 2 jest tylko dla picu by wyglądało symetrycznie i poważnie nic do niego nie jest podłączone






Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 442065317.jpg (32.4 KB, 134 wyświetleń)
Typ pliku: jpg 448642766.jpg (25.2 KB, 133 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_1262 copy.jpg (246.8 KB, 135 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_1265 copy.jpg (197.3 KB, 134 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_1266 copy.jpg (258.8 KB, 135 wyświetleń)
__________________
mrOOfka RD 04

Ostatnio edytowane przez mrOOfka : 12.10.2008 o 23:21
mrOOfka jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.10.2008, 11:30   #22
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 22 s
Domyślnie

w sumie bezpiecznik 30A zabezpiecza tylko połączenie z akumulatorem. tak na prawdę, jak patrzyłem po schemacie, można resztę obejść w pizdu. należy tylko podłączyć zasilanie stycznika aby rozrusznik działał. przewód od regulatora napięcia do stacyjki )czyli na instalacje) łączy się właśnie w tej kostce. można spokojnie go zmostkować (zlutować dodatkowym przewodem) gdzieś powyżej i wtedy styki nie będą tak mocno podatne na obciążenia. polecam zresztą zapoznanie się ze schematem, to całkiem prosta i pożyteczna przeróbka.
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Do czego ten Dział? Co tu ma być, a co nie :) PUFF Wszystko dla Afrykańczyka 0 26.03.2008 11:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.