![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
stęchły
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Zbąszyń
Posty: 444
Motocykl: RD07a
Przebieg: 130000
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 44 min 49 s
|
![]()
po co DBkiller?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Żeby kontrolować trzodowanie w krajach bardziej cywilizowanych od Bulandy
![]()
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Dołączył: 5.3.2006
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Ostrołęka
Posty: 133
Motocykl: RD07a
![]() Online: 3 godz 44 min 39 s
|
![]()
ja bym się koncentrował na Arrow dakar replica
DB kiler konieczny, bez dwóch zdań. Powodzenia z przelotem 1000km bez db kilera i np. w kasku enduro, nie ma o czym mówić, Ja naprzykład lubie gdy moje uszy działają. Jakoś mam tak wrażenie że są mi potrzebne podczas jazdy i do ogólnej egzystencji w świecie dźwieku i ciszy. Pozatym gdy mam db kiler mogę go zdemontować, ale gdy go nie mam-nie mogę go zamontować, chyba proste ![]() Tylko proszę, żaden tri-owal ![]() Myśle że ARROW DAKAR REPLICA jest świetnym wzorem, pozatym sporo afryk u nas ma go na "wyposażeniu" i mysle że nie będzie problemu żeby ktoś podesłał go wykonawcy w celu (broń Boże skopiowania) a "podpatrzenia" ![]() POZDRO_
__________________
N 53o03.728 E 021o36.273 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
![]()
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." Ostatnio edytowane przez Kuba : 20.10.2008 o 22:58 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
RENIA
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Lubartów
Posty: 406
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 22 godz 31 min 57 s
|
![]()
Panowie wątek zszedł troche na inny temat. Jedni bedą jezdzili na głośno bo to, to ,to i tamto a niektórzy pozostaną przy seryjnym wydechu. Dlatego wrócmy do początku i zacznijmy mówić o budowi GŁOŚNIEJSZEGO tłumika a nie o jego zaletach i wadach
__________________
Rain chaser |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW
Posty: 4,480
Motocykl: Pyr pyr
Przebieg: dowolny
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 5 miesiące 1 dzień 3 godz 7 min 16 s
|
![]() Cytat:
A wracając do tematu - najgłośniejszy tłumik to brak tłumika. Proste, tanie i skuteczne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 1,014
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 4 min 32 s
|
![]()
nie miałem na myśli budowy extra głośnego wydechy!!! (jestem za cichym, opcja przelotówki podałem dla wybrednych i wykonaniu przelotówki na pewno łatwiejszy ) chciałem uzyskac nowe inne brzmienie w afrykańskim wydaniu mały lekki i przyjemny dla ucha, a np trzy db kilery dla nie zdecydowanych taka wersja rejli
wasze spostrzeżenia są słuszne i biorę pod uwagę za i przeciw . |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 302
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 6 min 26 s
|
![]()
Ja bym był za nieprzelotowym, tylko grodziowym. CZytałm gdzies czy słyszałem że wydechy przelotowe zwiekszaja apetyt silnika na olej. Może cos w tym być. Robiłem znajomemu stelaz do TA i był u mnie pierwszy raz z oryginalnym wydechem a po odbiór przyjechał z pieknie brzmiącym przelotowym sebringiem. podzieliłem sie z nim załuszana opinią i oczy mu na wiesz wyszły i mówi że gdzieś tam był, nie pamiętam juz gdzie, i że mu Transalp opierdzielił niebotyczne ilości oleju a wcześniej wszystko było cacy. Więc chyba cos jest na rzeczy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,015
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 55 min 0
|
![]() Cytat:
![]() ... pytanie innego rodzaju co to za wygłuszenia? maty? z czego są zrobione?
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Polak nie wieloryb na Lofotach czyli nie ma zgody na wydanie zgody | bajrasz | Trochę dalej | 47 | 09.01.2015 23:26 |
Tłumik | Pawel | Wszystko dla Afryki | 21 | 22.09.2008 15:06 |