13.02.2013, 20:26 | #41 |
Moto od azji. Było swego czasu do sprzedania na forum advrider.pl za 6tys zł.
Miał z nim trochę problemów. Jak chcesz poczytać o LC4 i wyprawach to szukaj też postów fxrider'a. On miał też z LC4 trochę przygód. |
|
13.02.2013, 21:56 | #42 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,652
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 14 godz 56 min 39 s
|
No wiem, każdy motor się czasem psuje :-)
|
09.03.2013, 23:12 | #43 |
....OLEJ....
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
|
Maly ADV wyglada calkiem sexy
Ostatnio edytowane przez banditos : 09.03.2013 o 23:20 |
10.03.2013, 00:17 | #44 |
Mam pytanko, czy modele 620 a 640 mocno się różnią ? Czy 620 ma jakieś wady których nie ma 640 itp. ? Czym się różnią adv oprócz niskich wydechów w 620 ?
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
10.03.2013, 21:06 | #45 |
620 a 640 różnią się troszkę:
- inne zapłony: 620 SEM i 640 KOKUSAN. SEM był bardziej agresywny, ale lubiały posypać się albo cewki albo magnesy -pompy oleju - 620 ma jedną pompę oleju tłoczącą olej na denko tłoka (jako druga pompa działa tutaj tłok), 640 ma dwie pompy oleju, jedna tłoczy, druga wyciąga. - ramy takie same, liczniki - inny subframe i plastiki - w 640 poprawili łożysko sprzęgła Co do 640 ADV to mam całą rozpiskę co się w danym roku zmieniało. Wrzucę ci jutro link. |
|
10.03.2013, 21:09 | #46 |
Waham się czy nie pojechać na oględziny 620 adv ale w tej cenie mogę mieć 640 i zastanawiam się czy warto 640 czy jak ładny stan to 620 też jest warty zachodu.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
14.04.2013, 22:03 | #47 |
W temacie LC4 620.
Jeździłem ostatnio jednym lc4 620 adv i miał coś nie tak chyba z gaźnikiem. Na wolnych prychał i gasł po kilku sekundach od spuszczenia z obrotów. Dodatkowo jak obroty spadały bardzo nisko to od czasu do czasu słychać było w silniku metaliczny pojedynczy stuk. W ogóle nie zachwycił mnie dynamiką, jak się nie kręciło pod czerwone pole to dynamika była na poziomie xt 600. Jakieś pomysły co nie tam z tym sprzętem i czy ten stuk na niskich obrotach, bliskich zgaśnięcia to normalne czy jakiś defekt ? Ogólnie trochę się rozczarowałem tym modelem. Zawieszenie i jakość wykonania bardzo na + ale silnik już nie.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
15.04.2013, 09:46 | #48 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,652
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 14 godz 56 min 39 s
|
siwy, pewnie bylo malo paliwa, stare z jesieni, regulacje wolnych obrotow masz przy gazniku, mozna podkrecic. u mnie w 640 jesli chodzi o dynamike to jest bardzo OK, caly czas, powyzej 4500 szczegolnie. stukot na wolnych to juz tak raczej jest przy tym motorze.
wiekszoc ludzi mowi o latajacych gwozdziach w srodku w dodatku tam masz dosc ciche wydechy... |
15.04.2013, 10:08 | #49 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 28 min 4 s
|
na wolnych, szczególnie zbyt wolnych często słychać automatyczny dekompresator w głowicy, jak już sprężynka słaba. Dynamika powinna byc zdecydowanie inna niż w xt 600.. Do starego Kata trzeba mieć serce
__________________
Enduro i ADV |
15.04.2013, 10:45 | #50 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |