Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.07.2013, 21:22   #21
jaro
 
jaro's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Dabrowa G.
Posty: 690
Motocykl: RD07a DRZ 400E
jaro jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 6 min 16 s
Domyślnie

Ja zjeździłem kilka kompletów TKC z których byłem bardzo zadowolony tylko trwałość do dupy(tył przy mojej jeździe wytrzymywał 5-6 tysięcy).W tym sezonie zaryzykowałem i obułem AFRI w k60 i to jest to .Jestem mega zadowolony Oponki super się sprawdzają na czarnym jak i w lekkim terenie.
jaro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.07.2013, 21:26   #22
Wegrzyn
 
Wegrzyn's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,678
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
Wegrzyn jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 19 godz 57 min 46 s
Domyślnie

Miałem też wcześniej TKC i o ile przód jest ok, to tył po prostu schodzi w oczach.
__________________
Wegrzyn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.07.2013, 22:40   #23
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,912
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
Domyślnie

To moze tak przod TKC a tyl K60 Scout?
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.07.2013, 22:44   #24
Wegrzyn
 
Wegrzyn's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,678
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
Wegrzyn jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 19 godz 57 min 46 s
Domyślnie

Wiesz Myku zastanawiałem się nad tym, bo TKC z przodu na mokrym jest naprawdę świetna .
__________________
Wegrzyn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.07.2013, 23:25   #25
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,912
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
Domyślnie

Znajomy bardzo chwalil sobie na Islandii przd TKC i tyl E09.Wydaje mi sie ze z K60 Scout tyl byla by dobra kombinacja na asfalt jak i na wyjazdy off/on
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.07.2013, 23:57   #26
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,131
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 22 godz 9 min 0
Domyślnie

Wydaje mi się, że w temacie kombinacji TKC + E09 tył powiedziano już wszystko. To po prostu udany zestaw.
O ile uwielbiam TKC to jednak faktycznie... zwłaszcza na singlach ginie ona w oczach

K60 scout założył RafWro kiedy jeszcze często jeździliśmy razem. Wcześniej miał TKC+E09. Po zmianie po prostu była tragedia. Zauważalnie zaczął odstawać i widziałem /a znaliśmy się w offie nieźle/ jak walczy na odcinkach, które normalnie robiłby na spoko... Powiem szczerze, że lepiej robił z tyłu E07 mitas w mojej XTZ niż ten K60...
Ogólnie K60 guma ok, póki nie ma błota, bo ono niestety obnaża bezwzględnie niedostatki opon uniwersalnych, w tym i TKC.

matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2013, 10:19   #27
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Matijasie przeciez wystarczy spojrzec na ta opone by wiedzec ze blota to ona nie lubi
Pozdro
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2013, 10:37   #28
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,131
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 22 godz 9 min 0
Domyślnie

ja mówiłem, ostrzegałem, perswadowałem i słowem i alkoholem. nie dało rady głowa mnie tylko rozbolała od tego perswadowania.

co do TKC80 to mam ja jedną fotę która pokazuje jak bardzo TKC ni lubi błota i przeciwpołożnie - jak bardzo błoto lubi TKC

dla niewtajemniczonych powiem, że w takie konfiguracji cos takiego jak trakcja po prostu nie występawa

żeby nie było całkiem offtopic to powiem na koniec, że nie lubię K60

matjas
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg tkc i bołoto.jpg (67.2 KB, 422 wyświetleń)
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa

Ostatnio edytowane przez matjas : 03.07.2013 o 10:43
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2013, 11:10   #29
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

No bo nie obrazajac nikogo ale to jest z dupy pomysl by ladowac na przod kostke (nawet tak uiwersalna jak TKC) a z tylu K60, wtedy nawet nie ma co mazyc o dobrej trakcji czy to na czarnym czy w jakimkolwiek terenie. To sa dwie rozne opony z dwoma roznymi przeznaczeniami! To tak jak by na przod zalozyc Anaka a na tyl MT21 i oczekiwac trakcji w terenie
Koniec koncow opony powinno sie dobierac do preferencji drogowych.
Np. jesli lubimy latac po szutrze, lasach i innych drogach nie utwardzonych z dojazdowka po asfalcie to np. zestaw TKC + E09 bedzie wysmienity ale jesli latamy asfaltami i czasem wjedziemy do lasu, na szuter to lepiej nam sie sprawdzi Anak czy omawiany K60 SCOT. Pomieszanie opon asfaltowych z terenowymi da nam tylko hujowa trakcje i tu i tu. Nie ma opon uniwersalnych i opona ktora bedzie dobra na asfalcie NIGDY nie bedzie dobra w terenie, noze dawac rade ale cudow nie mozna oczekiwac.

I wlasnie K60SCOT za taka opone uwazam, bardzo dobra na asfalcie i daje rade w terenie. Dlatego wlasie ja wybralem na balkany i norwegie. Jak wiadomo w norwegi mocnego offa sie nie zrobi a na szutry jest wystarczajaca, a na balkany jade z plecaczkiem wiec i tam nie bedzie przesady z offem.
Pozdro
Pozdro
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2013, 11:18   #30
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,972
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 6 dni 21 godz 4 s
Domyślnie

Oj kolego TKC + K60 to bardzo dobry zestaw.
Przod TKC jest rewelacyjny(jak na tego typu opone) na asfalt, nie zależnie czy mokry czy suchy, a na szutrze czy lekkim terenie moim zdaniem ważniejsza jest trakcja przodu.
Tył w uślizgu to świetna sprawa a przód w uśligu to już trochę lipa
Za to tyl K60 da dłuższy przebieg niż tkc albo e09 na czarnym.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Buty Probiker scout rambo Archiwum 23 18.04.2013 20:56
Cintinental Escape tył moja opinia yakuzsa Hamulce, kola, opony 9 20.06.2011 13:45


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.