![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Muszę odgrzać temat. Ostatnio pojawił się w mojej AT 04 gumowaty luz między kierownicą i kołem - czuć go na niskich prędkościach np. na parkingu podczas ósemek lub podczas rytmicznego ruszania kierownicą prawo-lewo. Występuje wyczuwalna bezwładność koła w stosunku do kierownicy. Wcześniej tego nie było. Gdzie szukać przyczyny? Łożyska koła, tuleje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ortodoks Afrykański
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 219
Motocykl: RD07a/LC4
Przebieg: Walczę
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 18 godz 8 min 8 s
|
![]()
Sprawdź czy masz dobrze dokręconą kiere, ja coś tam majdrowałem i zapomniałem dociągnąć i już myślałem o gumach w półce gdy zobaczyłem, że lewa obejma nie trzyma kierownicy...
Pozdrawiam
__________________
アフリカは女王です Afryka to nie żubr, żeby ją trzymać pod ochroną, a blizny zdobią wojownika.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,773
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Może te silentblocki wyciapierzyło... ja se dołożyłem podładki pomiedzy mocowanie kiery a otwór w półce. Tak żeby obciążenie było przenoszone na półkę nie przez gumę ale podkładki. Ryra
![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Poznań
Posty: 386
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 3 godz 51 min 25 s
|
![]()
U mnie winne było zużyte łożysko główki ramy - po wymianie efekt "gumy" zniknął.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Tak jak koledzy piszą. A z łożyskiem głowki tez prawda - u mnie w trampku po zmianie łożyska inna jazda i prowadzenie mimo że niby luzu nie miało. Wszystko jakby sztywniejsze
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() |
![]()
Po Waszych komentarzach (dzięki wielkie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Poznań
Posty: 386
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 3 godz 51 min 25 s
|
![]() Cytat:
O widzisz - panewki też miałem zmieniane jednocześnie z łożyskiem. Może to być efekt kumulacji tych 2 czynników. U mnie ta gumowatośc była przepotworna - miałem wrażenie że ruszam keirownicą w lewo, a koło reaguje po "sekundzie"... Zwłaszcza na postoju było to odczuwalne. Ostatnio edytowane przez krzeszu : 01.08.2014 o 14:04 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() |
![]()
Sobie dzisiaj polatałem po wymianie panewek, łożyska główki ramy i oleju w lagach, tak ze 200 km - napompowałem do tego przód do 2 atm i... niebo a ziemia
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,016
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 13 godz 50 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() |
![]()
Hmm... 0,4 trudno nabić - mam pompkę z manometrem i delikatne dmuchnięcie i jest już 0,5 tam mało tam pojemności a przy odłączaniu pss....t i jest pewnie 0.
Jak nabiłem 2 bary to po pssss...t jest pewnie ok. 1 bara...., ale dzisiaj jeszcze trochę spuszczę.....psss...tt ![]() dzięki za info |
![]() |
![]() |