![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]() Cytat:
![]()
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Tak ma być. Typ naszej konstrukcji ma inny priorytet.
Wraz ze spadkiem sprawności akumulatora, spadki mogą być widoczniejsze. Jak sprawdzałem uwidaczniają się tylko w niektórych przypadkach. Wpływ ma również sprawność prądnicy. W związku z tym, że zastosowany jest w niej zwykły magnes, traci on swoje właściwości z czasem. Konstrukcja jest udoskonalana. W zakresie obrotów towarzyszących normalnej jeździe, ta słaba strona konstrukcji nie jest widoczna. R |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Żarówki zegarów | Artuditu | Układ elektryczny i zapłonowy | 30 | 15.12.2016 18:10 |