30.10.2014, 15:25 | #531 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
Honda wypuściła w ubiegłym roku cywilne enduro CRF 250 L
Nie ma dużo koni, ale jest bardzo wdzięczne do jazdy i serwis co 12000 km To jest prawdziwa wyprawówka na lekko i spokojnie. Dunia jest zachwycona. https://www.google.pl/search?q=crf25...px%3B755%3B385 Czekamy na większego brata |
30.10.2014, 15:27 | #532 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 27 min 27 s
|
A wszystkie wymagania co do nowej afryki spełnia 690
Jak nie będzie fałki to może być i singiel
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
30.10.2014, 15:30 | #533 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 39 min 28 s
|
Dodam,ze mialem 990S,R niestety nie.Jesli go ktos ustawia na najwyzszym Podium,to powinien sie pospieszyc z zakupem.To fantastyczne Reiseenduro.Ale np w 100KM S brakowalo mi mocy na czarnym.1190 adv R to zalatwia,do tego jak sie potrafi,to mozna w terenie pojezdzic.990R juz nie wroci,a moim skromnym zdaniem to najlepsze Reiseenduro wszechczasow..XRVto kondon,bez urazy.990R mial zawias,skok,ergonomie,wage i moc,przyjemnosc z jazdy bila konkurencje na glowe.A co miala XRV?Podobno niezawodnsc,pozwalajaca doturlc sie do domu.990 tki robia po 200tys,km i wiecej.bez problemu.Proponuje wejsc na chociazby LC8 Forum.
|
30.10.2014, 15:38 | #534 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Cytat:
Bardzo lubie V w silnikach przemyslowych ze wzgledu na zwarta budowe i latwy dostep podczas naprawy. W silniku motocyklowym to wiecej walkow i lancuchow rozrzadu, złe chlodzenie, skomplikowany serwis - niech mnie ktos przekona
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
30.10.2014, 15:40 | #535 |
Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Kraków
Posty: 160
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 13 min 51 s
|
Widzę Puszek, że jako jeden z niewielu Afrykańczyków wierzysz, że będzie sukces. Tak trzymaj! :-D
__________________
KTM EXC 300 2T Beta Rev3 250 2T Ostatnio edytowane przez electro : 30.10.2014 o 16:29 |
30.10.2014, 15:42 | #536 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 39 min 28 s
|
Lepi,bardziej na jednocylindrowego nastepce Afry pasuje XCH.Jest spokojniejszy i servisy dluzsze.Uwielbiam to moto.690 to juz troche wariat
|
30.10.2014, 15:44 | #537 | |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 27 min 27 s
|
Cytat:
Oczywiście zapomina się, że prawdziwa Vka to kąt rozwarcia 90. A w afryce jest "podróbka" właśnie ze zmianą kąta wykorbienia co by przypominała prawdziwą Vke
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
30.10.2014, 15:45 | #538 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Cytat:
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
30.10.2014, 15:46 | #539 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 39 min 28 s
|
haha...a co jest tak ladne,zeby sie wszystkim podobalo?
ps.co do tego czegos,to zapytaj tych,krorzy nim jezdzili.Ja jestem zachwycony,a na poczatku plulem na niego,czego sie dzis wstydze. Ostatnio edytowane przez myku : 30.10.2014 o 15:50 |
30.10.2014, 15:50 | #540 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Królowa.
Glupie pytanie na FAT
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |