30.10.2014, 22:24 | #571 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
Cytat:
|
|
30.10.2014, 22:41 | #572 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Białystok
Posty: 1,448
Motocykl: Honda Africa Single
Online: 3 miesiące 3 dni 10 godz 19 min 9 s
|
Mała Honda jest naprawdę fajnym motocyklem, chętnie bym takim jeździł ale jeśli chodzi o jej wagę, to muszę przyznać rację chłopcom kateemowcom. OK, ma być pancerna. Ale jakoś XLR 250 Baja też byłą pancerna 20 lat temu i ważyła bodajże koło 115 kg, więc jak wytłumaczyć 140kg nowej 250-tki? Przecież nie ma fabrycznie żadnych bajerów typu osłony, szyba, bagażnik itp. Powinna ważyć nie więcej niż 115kg. 140 to jest nieporozumienie, DRZ waży tyle samo, wersja S.
__________________
"A w takiej Mongolii lejesz, gdzie chcesz. Gdzie chcesz, wysiadasz z samochodu i rozbijasz namiot. Lubię jeździć tam, gdzie była komuna i gdzie można rozbić namiot." |
31.10.2014, 00:08 | #573 |
Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,862
Motocykl: RD04
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 3 godz 26 min 49 s
|
Nie no mój znajomy kupił tę małą 250 hondy i przyznam szczerze, że za darmo to bym to wziął, ale żeby to kupic to już dziękuję.
Jest słaba w prowadzeniu , mała , mało mocy , ani jakaś ładna , a na swoje gabaryty bardzo ciężka. Z tego co pamiętam to ma blaszany bak , masakra w tych czasach. Pewnie się długo nie zepsuje i tu koniec zalet jak dla mnie, według mnie to motocykl dla wędkarza. Generalnie to wsiadłem chwile się przejechałem i w ogóle nie miałem ochoty tym dalej jechać , sto razy bardziej wolę jeździć moją africą , a o husce to już nie wspomnę.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
31.10.2014, 01:07 | #574 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
|
Hahahahaah!!!A podobno Plastik to masakra w tych czasach,haha...Moto dla wedkarza,Piwo ode mnie
|
31.10.2014, 07:19 | #575 | |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 598
Motocykl: CRF1000L
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 22 godz 42 min 22 s
|
Cytat:
Blaszany bak to wymóg dla motocykli produkowanych na Japonię w tamtych czasach. Można go zmienić na plastik. W KTM-ie brakuje mi zwrotności tej małej Hondy. Naprawdę fajne moto nie tylko do miasta. Co nowej małej Hondy to większą wagę usprawiedliwia nieco chłodnica ale z drugiej strony taka Yamaha WR250R waży o 16kg mniej. I nie bez znaczenie jest to co napisał Puszek, cena. Katalogowa chyba 19-cie alke jak widać mozna zejśc do 16-tu, za taki nowy motocykl to moim zdaniem okazja. Oczywiście nie jest to sprzęt dla każdego, bo takich zresztą nie ma. Polecam stronę pewnego Greka 73kkm w 26 miesięcy na małej Hondzie (zresztą przedtem miał Afrykę ale zmienił na 250-tkę) http://madnomad.gr/main/en/greece2in....0LVSUNby.dpbs
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
|
31.10.2014, 09:16 | #576 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
aja wam powiem że nie ma co gadać motocykle są różne i w sumie bardzo dobrze, bo każdy szuka coś dla siebie.. mnie się królowa szczególnie nie podoba, ale doceniam kulturę pracy silnika. Mi natomiast bardzo brakowałoby dynamiki KATA, poręczności oraz zawieszenia. Ale ja latam z kolegami w koło komina.. czasem gdzieś blisko po europie, nigdzie dalej jeszcze nie dojechałem i pewnie nie dojadę! zapewne takich ludzi jak ja jest sporo! (Co wykazał Louis swoim tematem: CENA PRZYGODY)
ZATEM. skoro nie potrzeba mi mega niezawodności, zaś przebiegi kręce po 7-10 tys km rocznie. to po co się męczyć.na cieżkich klockach bez mocy i zawieszenia. Wybieram radochę, i tutaj się cieszę w sumie że mamy taki wybór.. pewnie jak bym mieszkał w jakims bardziej dziekim kraju, byłbym skazany na motocykle pancerne! i młotkiem naprawialne.... nooo ale nie mieszkam więc po co się męczyć!
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
31.10.2014, 09:23 | #577 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,652
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 14 godz 56 min 39 s
|
podpisuje sie pod tym obydwoma rencami a takze jedną racicą...
|
31.10.2014, 09:30 | #578 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
|
31.10.2014, 09:42 | #579 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 41 min 50 s
|
Puszek, masz racje. Idealne moto dla kobiety moze byc ciezkie. Niech sie baba meczy ;-)
Nie wiedzialem, za japonia mercedesy robila :-) Wiem, ze awaria kacie to gownolit. W hondzie to zmeczenie materialu lub zla eksploatacja
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
31.10.2014, 10:02 | #580 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
W hondzie awarie SAME sie nie dzieją....A jak to było z Twoim ktm na autostradzie? Ale wiem ,ze jest najlzejszy i najlepszy i nie musisz wozic kluczy czy dętek bo katy sie nie psuja...Tobie trzeba tylko worek gipsu i dzida
|