![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Jeżeli jest tip-top i bedzie pasował to bym się zastanowił
![]()
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dubiecko
Posty: 323
Motocykl: Ktm620sx, RD07a
Przebieg: 67
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 11 godz 16 min 26 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
....OLEJ....
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 45 min 3 s
|
![]()
Na pewno bedzie trzeba zmienic dysze, iglice i rozpylacz pod XR650R zeby to rozsadnie dzialalo a to wiadomo dodatkowe koszty.
Gazniczek z pompka świetnie reaguje na gwałtowne przyspieszanie ale niestety kosztem zuzycia paliwa. Sama regulacja jest o wiele bardziej skomplikowana. Ja załozyłem orginalny po małej modyfikacji, czeka go jeszcze polerka i dopasowanie do kanalu ssacego. Ma jeszcze jedna zalete- przy utopieniu sprzeta łatwiej spuścić wode z gaźnika. PS. Zapytaj tego czy ma jeszce gaznik. Moze wyslac do mnie a dalej juz poradzimy. Ostatnio edytowane przez banditos : 31.10.2014 o 00:09 Powód: Juz znalazlem;) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
![]()
Dysze główne, wolnych obrotów, iglice mam w różnej konfiguracji. Temat już zgłębiony. Mimo to moto wiesza się na obrotach przy schodzeniu, wszytko co mogłem wymieniłem, została mi przepustnica. Pływaki ustawione, zaworek iglicowy jest nowy tak jak śruba regulacji powietrza. Zawory ustawione itp itd. wszytko co radzą panowie od BRP w USA, UK przewertowałem. Trzymajmy się wątku
![]() ![]() ![]()
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw Ostatnio edytowane przez majo : 31.10.2014 o 00:38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,418
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 11 godz 40 min 55 s
|
![]()
Czy są oznaki wytarć korpusu gaźnika w miejscu współpracującym z przepustnicą
![]() Jeśli tak to samo dorobienie nadwymiarowej przepustnicy może nie pomóc. Zdrówka
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() |
![]()
Jakiś preparat możecie polecić do odnowienia powłoki na przepustnicy?
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
![]()
Nadal męczę się z gaźnikiem, założyłem przepustnice w bdb stanie i okazało się, że jest dalej luźna. Da się coś z tym zrobić? Rozwiercić i wstawić tulejkę np. z brązu? Możecie kogoś polecić? Przymierzam się do Tm 40 ale chciałbym dokończyć walkę z oryginałem
![]() Obecnie obroty czasami wiszą przy zmianie biegów, dodatkowy ruch manetki powoduje, że obroty spadają (często kilkakrotny zabieg). Śruba składu mieszanki reaguje w minimalny sposób na wkręcanie-wykręcanie).
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw Ostatnio edytowane przez majo : 08.11.2015 o 00:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 33 min 35 s
|
![]()
Majo - zlituj się. Dwa lata walczysz z gaźnikiem, inwestujesz w słaby model, podmieniasz na "stare parchy" zamiast kupić sobie nowy... tulejkę z brązu? Genialne, tak się walczyło ze sprzętami tuż po wojnie bo "pozostałości" nawet z przed 1 wojny a części zero.
![]()
__________________
Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez motormaniak : 08.11.2015 o 11:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() |
![]()
Mam do kupienia Mt 40 nowy w rozsądnej kasie. Dzieki Maniak za info.
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Racibórz
Posty: 292
Motocykl: XR 650 R
![]() Online: 2 miesiące 16 godz 26 min 57 s
|
![]()
Tu masz Majo link Do tematu o konwersie Gaznika FCR 41 do XR-y . Gaznik FCR 41 to taki sam który zasila CRF450 . Dorobić trzeba bedzie kruciec do airboxa i dobrac dysze . Używkę mozna wyciągnąć za 400 monet.
Dysze http://allegro.pl/dysza-dysze-keihin...757469320.html Link http://www.thumpertalk.com/topic/891...cr-conversion/ Pozdro Ostatnio edytowane przez Transglobal : 08.11.2015 o 15:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Luz ośki przepustnicy w gaźniku. | wieczny | Uklad paliwowy i wydechowy | 18 | 04.06.2020 07:15 |