|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
29.02.2016, 13:52 | #11 |
Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: Łódź
Posty: 18
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 3 dni 17 godz 14 min 51 s
|
Bigboykr, na ile Tobie starczył 908rr na tyle? I jak oceniasz przód na asfalcie w porównaniu z K60 Scout?
|
29.02.2016, 14:33 | #12 |
Tyłem 908RR zrobiłem 6 tyś km (jak chcesz zobaczyć jak wygląda to po prostu wpadnij kiedyś, bo widzę, że z Krakowa jesteś). Trochę wyząbkowany, ale jeszcze ujdzie. Przód zrobiłem na 908 tyle samo. Tu już widać mocniejsze zużycie. Czyli można by przyjąć, że tył wystarczy na jakieś 10 tyś max a przodu zużyjesz na ten czas dwie opony.
Generalnie na KTM pewniej się czułem na 908 komplecie niż na K60. Mówię o asfalcie, bo w terenie to już w ogóle nie ma porównania. 908 na Węgrzech w górach Bukowych zamknąłem i przód i tył jadać z pasażerem. Żadnego uślizgu przy tym. Uważam, że to opony idealne, tylko drogie.
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
|
29.02.2016, 19:56 | #14 |
Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Olkusz
Posty: 81
Motocykl: RD04
Przebieg: 262000
Online: 2 tygodni 4 dni 10 godz 35 min 20 s
|
Polecam tył Mitas 09 Dakar przy 11tys 20off/80on widać jeszcze bieznik kostki. Sądze, ze przy 12tys bieznik znika i robi się opona szosowa. Sprawdzone w tym roku w afryce na afryce.
|
29.02.2016, 20:49 | #15 |
przemieszczacz
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
A propos pytania kiedy jest koniec opony to staraj się nie zejść poniżej 2-giego płótna
Aha i napisze po raz setny, że k60 dużo lepszy niż e09. To znaczy, że nie zrobisz na e09 nic więcej niż na k60, a haidenau dużo lepiej się zachowuje na asfalcie i szutrze.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr Ostatnio edytowane przez bicio : 29.02.2016 o 20:52 |
29.02.2016, 23:26 | #16 |
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,656
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 40 s
|
Bicio - ja nie pytam o koniec opony w rozumieniu prawa, rozsądku itp.. Właściwie to ja wiem kiedy DLA MNIE jest koniec opony, co zresztą napisałem. Pytanie zadałem, bo to chyba istotne przy opiniowaniu przebiegu opon, kiedy dla kogoś polecającego/pytającego jest koniec opony...po co wprowadzać w błąd, kiedy można precyzyjnie?
Tym bardziej, że definicja końca opony może być różna i lepiej o tym w czarnej D się nie przekonać. Ostatnio edytowane przez mirkoslawski : 29.02.2016 o 23:35 |
01.03.2016, 08:56 | #17 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
01.03.2016, 08:56 | #18 |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,101
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 9 godz 53 min 38 s
|
A dla mnie to E07 jest dużo lepsza niż K60
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
01.03.2016, 09:33 | #19 | |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,268
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 12 godz 31 min 29 s
|
Cytat:
Uwaga Dlia mnie e09 to taki emerycki odpychacz w piachu |
|
01.03.2016, 10:06 | #20 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Spalona kostka??? | Maras | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 23.10.2016 12:48 |
tripmaster: kostka i żarówka | mucha_dub | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 17.07.2013 22:48 |