![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#51 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
i szczelny układ zawór od ssania
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 710
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 8 godz 27 min 58 s
|
![]()
Zawory mam wyregulowane gaźniki wyczyszczone filtr powietrza paliwa nowy a koloru pomarańczowego jak mi podaję instrukcja za cholerę nie mogę znaleźć zaraz idę krucce sscące popsikać wd40 i zobaczymy czy coś się będzie działo linki ssania oczywiście też chodzą więc nie wiem o co kaman
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,016
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 16 godz 56 min 15 s
|
![]()
A kręcąc śrubą regulacyjną masz jakieś różnice w pracy silnika/obrotach?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 710
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 8 godz 27 min 58 s
|
![]()
Właśnie nie tzn jak całkowicie wkręcę to gaśnie a jak wykręcam to obroty nie zwiększają się więc cholera wie o co chodzi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,016
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 16 godz 56 min 15 s
|
![]()
No to tek na początek to te gaźniki chyba do ponownego czyszczenia, sprawdź dokładnie dyszę wolnych obrotów (miałem kiedyś problem z regulacją gaźnika i dopiero wymiana tej dyszy pomogła). Tym bardziej że u Ciebie wychodzi że jest za ubogo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 39 min 30 s
|
![]()
Jakby ktoś chciał nabyć takie cudo to leży mi i sprzedam za połowę ceny. Parę razy użyta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 710
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 8 godz 27 min 58 s
|
![]()
No i chyba winowajca znaleziony po podaniu ę w miejscu łączenia air boxa z gaźnikiem obroty wzrastają więc z tamtąd łapie lewe powietrze pewno dlatego występował problem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 405
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 4 godz 1 min 25 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 39 min 30 s
|
![]()
Napewno pasuje do afryki, a tam o ile dobrze pamiętam to 12
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa
Posty: 630
Motocykl: CRF1100L AS
Przebieg: 7500 km
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 35 s
|
![]() |
![]() |
![]() |