![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 293
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 17 godz 48 min 3 s
|
![]()
Nie podoba mi sie w mojej afryczce ładowanie.
Zawsze woltomierz pokazywał dość sztywne 13.6V. przy włączeniu drogowych, albo kierunkowskazów troche spadalo. Na wycieczce w Rumunii podskoczylo mi ladowanie do 14.6V jak sie okazalo spalona byla zarówka. Akumulator gorąąąący, regulator gorąąąący. Po ok 1000km moze udalo mi sie kupić żarówkę i wymienić (obie na raz). Teraz na jałowych obrotach pokazuje ładowanie od 11.8V do 12.1V, czego nigdy wczesniej nie bylo. na roboczych obrotach (5000-6000obr/min) pokazuje dalej swoje 13.6 jak kiedyś. Martwi mnie tak niskie ładowanie na wolnych obrotach. Nigdy wcześniej nie widzialem tak niskiego, nawet na wlaczonych drogowych światlach zawsze bylo jakies 12.5V. A tu na światlach mijania i 1300-1500obrotów pokazuje 11.8-12.1. 1. Czy coś mogło mu się stać? przez 1000km jazdy bez żarówki z podwyższonym napieciem ładowania? akumulator byl bardzo goracy i regulator tez, reka trzymać nei sposób. ale.. one zawsze sa cieple, a temperatury byly mordercze 32-34 stopnie, to gorące bylo generalnie wszystko i wszedzie. Czy nie przejmować się, lać i grzać? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Sprawdz kostki reglera oraz kostke stycznika i klemy.
Pozdro |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
na pewno nie mozesz tego zlekcewazyc. caly uklad ladowania do sprawdzenia + masy na ramie. akumulator masz w jakiej technologi zrobiony?
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Myślenice
Posty: 600
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 17 godz 30 min 4 s
|
![]()
Równie dobrze to może być początek końca regulatora. Nie masz od kogo na minutę pożyczyć regla aby zrobić podmiankę ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Nynek - zaczynajmy zawsze od rzeczy najprostszych.
|
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
moja ulubienica koniecznie do przegladu
![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 293
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 17 godz 48 min 3 s
|
![]()
regulator jest lutowany
![]() ide sciagać boczki i popatrze co tam umiem, czy cos sie nie ugotowalo. klemy sprawdzic umiem ![]() a mase gdzie znajdę? domyślam sie, ze gdzieś do ramy jest przykrecone ![]() dzieki za wsparcie chlopacy!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
o tu masz mase - te zielone kabelki zlaczone razem. no i druga jest na obudowie rozrusznika.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
malarz
![]() |
![]()
Nie musisz lutować od razu regulatora, poskręcaj przewody na taką zwykłą "budowlaną" kostkę.
![]() Działa doskonale, bo chwilę tak jeździłem ![]()
__________________
Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
wieksza powierzchnie styku zapewniaja takie zlaczki WAGO. i nie ma ryzyka przeciecia kabla kantem sruby. zawsze mam kilka w kufrze. ale oczywiscie prawidlowe zlutowanie najlepsze.
https://www.soselectronic.pl/product...g7SRoC2GPw_wcB te WAGO kupisz w kazdym elektrycznym i supermarketach budowlanych. tylko pros o oryginaly.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 12:12 |