|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
21.03.2017, 17:46 | #41 |
Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Białystok
Posty: 961
Motocykl: Rd03 XT 350 BMW r65 60/6
Przebieg: Rośnie
Online: 3 tygodni 12 godz 6 min 22 s
|
Ja regenerowałem w firmie Sanchez.Jest drogo ale, profesjonalnie.Wypiaskowane,Ocynkowane,Pomalowane, nabite nowym gazem z wydrukiem na koniec.
__________________
tel 604-489-146 |
21.03.2017, 18:58 | #42 |
Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Gdynia
Posty: 584
Motocykl: RD07
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s
|
Ja bym się nie bawił w regeneracje starego kapcia tylko kupił nowy amor od Rambo który bedzie na gwarancji i w dodatku nowy -nowy
__________________
|
21.03.2017, 20:33 | #43 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Nie tyle ode mnie co od YSS.
Trochę jak ze zregenerowanego dużego Fiata przesiąść się do Imprezy WRC |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kłopot z prądami - regler, przerywacz kierunków czy też coś innego ?? | slafo | Układ elektryczny i zapłonowy | 13 | 28.05.2013 21:40 |
Problem z tylnym amortyzatorem ;/ | Kuba | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 30.05.2008 18:36 |