|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
03.04.2017, 20:53 | #21 |
Zarejestrowany: May 2015
Posty: 133
Motocykl: RD03
Online: 1 tydzień 3 dni 4 godz 21 min 51 s
|
Pianka nie sprawdzi się w momencie jeśli to co przebiło oponę utkwiło w oponie i nie ma go jak wyjąć z zewnątrz. Takie maleństwo czasem siedzi sobie i pięknie harata dętkę że wygląda jak koronka z koniakowa:P Przetestowane. Dopiero jak spadła opona od środka ledwie wyczuwalny kawałek gwoździa udało mi się usunąć. Dętka była już nie do uratowania. Pianka nie pomogła choć trzy puchy weszły. Skończyło się na przyczepce, na szczęście nie daleko domu.
|
03.04.2017, 22:13 | #22 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Nie wyobrazam sobie jazdy z trzema puchami spreju w jednym kole
Kobiety ponoć lubia jak im cos pod pupa wibruje . Ja niestety lub stety nie Bądźcie facetami. Latki i lychy a nie 3 puchy spreju Sila odsrodkowa nierownomiernie rozlozonej masy przy obracajacym sie kole Do postu ponizej
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 03.04.2017 o 22:22 |
03.04.2017, 22:18 | #23 |
Zarejestrowany: May 2015
Posty: 133
Motocykl: RD03
Online: 1 tydzień 3 dni 4 godz 21 min 51 s
|
Te trzy puchy nie zrobiły żadnego wrażenia no moim sitku z dętki. Generalnie uszczelniało jedną dziurę, po kilku kilometrach pojawiała się nowa w dętce, powietrze uciekało, szła kolejna porcja i tak do pocięcia w ser szwajcarski. Co masz na myśli że wibrowało?
Ta, była to distanza AVON, opona była tak twarda że gdyby nie koleiny to bym dojechał do domu jak na run flacie z prędkością 10km/h. Krótkimi łychami to w zębach mogłem sobie pogrzebać Cóż człowiek uczy się na błędach, to był mój pierwszy wypad na moto, teraz już mądrzejszy i bardziej doświadczony jeśli chodzi o zmianę opon jestem. Ostatnio edytowane przez walther_white : 03.04.2017 o 22:23 Powód: Komentarz i orty |
03.04.2017, 22:26 | #24 |
Zarejestrowany: May 2015
Posty: 133
Motocykl: RD03
Online: 1 tydzień 3 dni 4 godz 21 min 51 s
|
Ok, rozumiem, ale generalnie nie było takiego efektu. Nie zrobiła się żadna gruda. jak rozciąłem dętkę od środka to była pięknie równomiernie oblepiona, ale spray nie spełnił zadania.
|
05.04.2017, 12:09 | #25 |
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: kraków
Posty: 133
Online: 6 dni 15 godz 29 min 24 s
|
a ja do odklejania gumy od felgi stosuje wd-40 i dodatkowo wykorzystuje podnóżek i gra gitara , warto mieć otalkowane opony od środka i dodam tez że wożę najzwyklejszą wazelinę białą za 2 zł która jest niezastąpiona przy zakładaniu gumy na fele
Widzę ,że wszyscy prawie narzekacie na e 07 a mi chodzi po głowie na jesień kupno Mefo super Explorer i zaczynam mieć pewne wątpliwości ... |
12.04.2017, 20:35 | #26 |
BRAAP BRAAP
Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: ZK
Posty: 160
Motocykl: DL650AL4; XT660z
Przebieg: rosnący
Online: 1 tydzień 2 dni 10 godz 2 min 43 s
|
A ja mam takie laickie pytanie (pierwsza garażowa wymiana laczków dopiero przede mną).
Jak tarcza hamulcowe/zębatka znosi te wszystkie czynności mające na celu ściągnięcie opony z felgi? Trzeba się jakoś specjalnie przejmować? |
12.04.2017, 22:49 | #27 |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,072
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 19 godz 14 min 52 s
|
[QUOTE=Mirmil;525732]Jak lapie kapcia, to jade jeszcze kilkaset metrow, moze nawet wiecej, szukam gajnego miejsca na wymiane detki. Po kilku minutach jazdy na flaku opona sie nagrzewa, zazwyczaj odkleja od felgi i daje sie latwo sciagnac.
Tez tak robię i to chyba najlepszy i najszybszy sposób na "odklejenie opony" a wtedy oponę można " prawie ściągnąć w rekach"[/I][/B]
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
15.12.2018, 10:22 | #28 | |
Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Wrocław
Posty: 89
Motocykl: OBECNIE CRF 1000 L Adventure Sports
Przebieg: 240 000
Online: 1 dzień 5 godz 41 min 29 s
|
Cytat:
__________________
Pozdrawiam Husky ŻYJ, PODRÓŻUJ, KORZYSTAJ...... BO PRZYJDZIE KIEDYŚ TAKI DZIEŃ , KIEDY JUŻ TEGO NIE BĘDZIESZ MÓGŁ ROBIĆ......... |
|
15.12.2018, 12:57 | #29 | |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,425
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
Cytat:
To nie "wina" Twoja, łyżek, NAT, czy ludności z Możecina (czy gdzie tam utknąłeś). Mitasy E-07 i E-09 mają tak twardą i ciasną pobocznicę, że ich zmiana łyżkami jest piekielnie męcząca i długotrwała. Nawet takimi metrowymi. Z każda inną oponą uwinąłbyś się w 10-20 minut. Trzeba zaakceptować rzeczywistość, a nie z nią walczyć - ten model tak ma. |
|
15.12.2018, 13:20 | #30 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Chemiku,w swoich Cię nie wysmialem z powodu
E07. Na tej gumie jeździłem już dobre 20 lat temu nie z powodu jej walorów, a dostępności Wtedy była dość popularna i cenowo przystępna
__________________
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mitas E10 | puntek | Hamulce, kola, opony | 74 | 06.11.2016 19:33 |
Mitas C21 | smigacz | Wszystko dla Afryki | 14 | 16.08.2016 14:15 |