Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.06.2017, 21:48   #1
Grzechu2012
 
Grzechu2012's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Grzechu2012 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 14 godz 52 min 44 s
Domyślnie Wytrzymałość łańcucha

Przy jakich przebiegach zmienialiście napęd ?
Ja mam już 20000km napęd na początku zielonego pola naciągu, zębatka przód ma minimalne zurzycie i zastanawiam się czy wymienić go przed podróżą około 15000 total.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_1620.jpg (516.9 KB, 64 wyświetleń)
Grzechu2012 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.06.2017, 22:18   #2
tommi

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łazy k/Magdalenki
Posty: 1,456
Motocykl: RD03
Przebieg: 65496
tommi jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 4 dni 12 godz 24 min 54 s
Domyślnie

U mnie wymiana calosci przy 33kkm - klient jechal na wycieczke, wymienilem troche na zaś.
Zdawcza profilaktycznie przy 24kkm zmienilem. Do 35kkm by dociagnal bez problemu.
tommi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.06.2017, 23:28   #3
HarryLey4x4
 
HarryLey4x4's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 451
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
HarryLey4x4 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 53 min 12 s
Domyślnie

Jak jesteś przed długim wyjazdem to sam sobie odpowiedz, czy nie lepiej wymienić. Jak robisz low budget, to niekoniecznie, jak chcesz spać spokojniej to wymień, a kiedyś możesz ten napęd dociorać jak będzie potrzeba, albo spylić na OLX ;-)
HarryLey4x4 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.06.2017, 07:28   #4
Grzechu2012
 
Grzechu2012's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Grzechu2012 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 14 godz 52 min 44 s
Domyślnie

Wiadomo, ryzykant nie jestem i na pewnych czesciach sie nie oszczedza ale ciekawi mnie ile wytrzymuje naped w NAT
Grzechu2012 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.06.2017, 08:06   #5
HarryLey4x4
 
HarryLey4x4's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 451
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
HarryLey4x4 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 53 min 12 s
Domyślnie

Nie zmieniaj, to się przekonasz ;-) . Pewnie da radę, ale w sytuacji kryzysowej zawsze możesz sobie zadać pytanie, po co się uczyć na błędach.
HarryLey4x4 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.06.2017, 08:29   #6
Grzechu2012
 
Grzechu2012's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Grzechu2012 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 14 godz 52 min 44 s
Domyślnie

No dobra!
Wiemy co trzeba wymienić i co mieć w zapasie z 'listy'
Ale czy są już sprawdzone bolączki NAT na które zwrócic uwage przed wyjazdem?!

Btw. Żeby to niebyła azja to moze i bym sie porwał na wyjazd na obecnym napędzie :/
Grzechu2012 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.06.2017, 15:55   #7
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 8 s
Domyślnie

dopóki trzymają uszczelnienia łańcuch praktycznie się nie zużywa, później to już reakcja łańcuchowa, przed wyjazdem może wydawać się ok a po 2-3tyś. będzie leciał na pysk.

Jeżeli moto nie użytkujesz w terenie to posiadając oliwiarkę można bez problemu zrobić do 30.000km przy standardowym napędzie, ale zmieniając np. na wzmocniony nawet do 40.000km, trochę zależy też od stylu jazdy....
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.06.2017, 16:00   #8
siwy
 
siwy's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,557
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
siwy jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 1 tydzień 4 dni 19 godz 23 min 20 s
Domyślnie

Żeby tak w endurakach się zużywały ...
U mnie w exc zdawcza 1000-1500 i do kosza, łańcuch 3,5 tys i szmata
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.
siwy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.06.2017, 19:17   #9
yeuop
nOOb
 
yeuop's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
yeuop jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
Domyślnie

spotkałem kiedyś w trasie gościa z niemiec na LC8 i mowi, ze ma scottoilera i naped wytrzymuje mu nawet 70k km...... co o tym myślicie? czy to w ogole możliwe?
yeuop jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.06.2017, 19:36   #10
lord


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Grabina Radziwiłłowska
Posty: 125
Motocykl: RD07b
Przebieg: 38Kkm
lord jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 19 godz 4 min 41 s
Domyślnie

może rozrząd?
lord jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Olejarka łańcucha VictorZ Wszystko dla Afryki 32 02.04.2024 17:43
olejarka łańcucha:) Jacek12-j1 Wszystko dla Afryki 11 30.06.2014 21:15
Wytrzymałość skorupy kasku. Maniok Kaski 13 17.04.2009 11:37
luz łańcucha? kamol Rama, zawieszenia, napęd 12 17.05.2008 00:25


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.