Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.06.2017, 21:45   #1
Mariusz-007


Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Lubin
Posty: 3
Motocykl: RD04
Przebieg: 105000
Mariusz-007 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 godz 42 min 21 s
Domyślnie Nie wkreca się na obroty

Witam serdecznie
Proszę o opinię moja rd04 wkreca się tylko do 5 tyś na każdym biegu ale na luzie kręci do końca wymieniłem wszystkie filtry i dalej to samo prędkość max to 120 proszę o pomoc
Mariusz-007 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.06.2017, 22:10   #2
KORNIK
 
KORNIK's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,020
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
KORNIK jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 42 min 22 s
Domyślnie

Sprawdź świece, jak białe to prawdopodobnie membrany w gaźnikach.
KORNIK jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.06.2017, 22:41   #3
Mariusz-007


Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Lubin
Posty: 3
Motocykl: RD04
Przebieg: 105000
Mariusz-007 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 godz 42 min 21 s
Domyślnie

Sprawdzę jutro świece a te membrany to duży koszt
Mariusz-007 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.06.2017, 22:59   #4
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Bardziej niz koszt powinna martwic Cie ich dostepnosc
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.06.2017, 03:55   #5
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,927
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 11 godz 48 min 43 s
Domyślnie

podroby to 185 pln sztuka - sa w wielu sklepach
uzywany oryginal przy odrobinie szczescia 150 - 250 pln sztuka - lata do 2005 chyba max i tez jest sporo na rynku jeszcze

ja zawsze mam dylemat co polecic klientowi. na podroby daja mi gwarancje dwa lata ludzie od ktorych do tej pory bralem. najmlodsze oryginaly maja 12-15 lat. o i badz tu madry...

pozostaja jeszcze oryginaly u dilera. cos okolo 700pln sztuka
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 23.06.2017 o 04:00
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.06.2017, 22:58   #6
Jaki
 
Jaki's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: okolice Bielska-Białej
Posty: 1,298
Motocykl: CRF1000, BMW G650 X, GG txt280
Galeria: Zdjęcia
Jaki jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 22 godz 44 min 26 s
Domyślnie

Miałem podobnie, była to membrana, wkleiłem podróbę i jest chyba Ok, nie bardzo miałem czas sprawdzić tylko 5km i było dobrze.
Jaki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.04.2018, 15:48   #7
Skeeb


Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 267
Motocykl: Inne moto
Przebieg: 77777
Skeeb jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 9 godz 33 s
Domyślnie

Właśnie zmagam się z podobnym problemem.
NTV 650.
Po sezonie wyjąłem membrany, gaźniki czekały na myjkę, czekały, czekały i się nie doczekały. Tylko przepłukałem gaźnik, powycierałem i złożyłem. Membrany były ok.
Śruby pilota wkręciłem max i wykręciłem wg książki, 2,5 obrotu. (wcześniej były wykręcone na ok 5 obrotów).

Efekt jak u zaczynającego temat, 120 km/h i 5 tysięcy obrotów przy pełnym odkręceniu manetki.


Zdjąłem filtr powietrza, zajrzałem do membran, czy je w ciągu tygodnia szlag nie trafił. Oglądałem uważnie - nie widzę żadnych dziur, pęknięć, nic.

Przy okazji odkręciłem śruby pilota o dodatkowy 1 obrót, bo plucie w wydech sugerowało zbyt ubogą mieszankę.
Teraz idzie 140 i kręci się do 6000 obr.
Wcześniej rozpędzała się lekko do 180, więcej nie próbowałem.

Podejrzewam, że odkręcenie śrub regulacji o kolejne dwa obroty "rozwiąże" problem, ale wydaje mi się, że coś tu jednak jest mocno nie tak - będzie podejrzanie duża różnica w stosunku do ustawień z serwisówki. Przed kombinacjami z mieszanką było podejrzanie duże spalanie przy normalnej jeździe - 5,5 litra.

Jak sprawdzić, czy te membrany w ogóle się podnoszą?
Synchro nie było robione.
Skeeb jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Niskie obroty na ssaniu jez Uklad paliwowy i wydechowy 8 12.10.2015 20:07
wysokość, a obroty Wójcik Uklad paliwowy i wydechowy 5 19.03.2014 20:44
Nie wchodzi w obroty Szycha8 Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 21.10.2012 20:58
Obroty a ładowanie Michal Układ elektryczny i zapłonowy 17 04.11.2010 00:35
Silnik się nie wkręca... kamis Silnik, sprzęgło, skrzynia 15 17.07.2009 21:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.