Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 31.07.2017, 19:05   #131
ferolo
 
ferolo's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 720
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
ferolo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 53 min 50 s
Domyślnie

Hej panowie odgrzeję temat bo coś mam problem ze swoim leosiem mam wersję carbon i od samego początku wali mi on w wydech baa mało po 40 kilometrów pali mnie w tyłek żar z tylnego cylindra> prosta sprawa pewnie mieszanka za uboga.
I tutaj takie cuda skład 2.50 wali w wydech przy odjęciu gazu nie zawsze ale zdarza się do tego jak się rozgrzeje to na postoju zaczyna przygasać.
2.75 nie przygasa dalej pali w dupsko tak samo mocniej strzela w tłumik
3 efekt ten sam co wyżej
3.5 pali bez ssania pali w dupę mocniej strzela w wydech
I teraz ciekawostka świece ciągle mam białe
połączenia filtra poprawione nie ma mowy aby tam zaciągał lewe powietrze
uszczelki kolektora założone nowe.
I co z tym fantem zrobić gaźniki kupowałem od gościa z forum który zmieniał je na inne nie powiedział czemu dokładnie powiedział jedynie że te sprawne.
Zresztą nikogo nie oskarżam tylko zaczyna mnie to wk.... bo na walenie czasem w tłumik jestem przygotowany ale ten grzejący się cylinder mnie denerwuję.
Mam colortune ale przy próbach regulacji jakoś nie zauważyłem różnicy w jej kolorze.
Macie jakieś pomysły zastanawia mnie ten kolor świec bo przy zwiększaniu dawki powinny być bardziej czarne od dawki paliwa a nie ciągle jasne.
Wykręciłbym na 4 obroty ale skoro na 3.5 pali bez ssania to nie ma sensu
ferolo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.07.2017, 20:01   #132
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Zmieniając tłumik na przelot regulacja pokrętłem mieszanki nic nie da bo służy tylko do wolnych obrotów.
Trzeba zmienić dysze główna by dać tlusciejsza mieszankę czyli mniej luftu, więcej paliwa. Obniży Ci to temperaturę spalania
Żeby dobrze dobrać dysze do Xrl kupiłem aż 3 rodzaje.
Udało się za pierwszym podejsiem
Motocykl kupiłem z pełnym przelotem ale ze drażnić mi uszy i zwierzynę w lesie. Postanowiłem go przytlumic.
Moto nie chodziło już jak powinno. Zmieniłem dysze na mniejszą i jest ok. Spalanie trochę poniżej normy, kolor świecy prawidłowy. Uszy odpoczywają
Pokrętło wolnych obrotów i dyszy wolnych nie ma wpływu na właściwy stosunek paliwa do powietrza powyżej wolnych obr.
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 31.07.2017 o 20:12
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.07.2017, 20:23   #133
ferolo
 
ferolo's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 720
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
ferolo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 53 min 50 s
Domyślnie

Czyli wychodzi że muszę kupić zestaw dynojet myślałem że jak założę tłumik dedykowany to nie będzie problemów a tu wychodzi że dyszę muszę zmienić może ma ktoś sprzedaż używki to poeksperymentuję
ferolo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.07.2017, 20:30   #134
Jarczoq
 
Jarczoq's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 243
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Jarczoq jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 1 godz 36 min 15 s
Domyślnie

Zmiana wydechu podobnie, jak filtra powietrza zawsze powinna być zgrana ze zmianą składu mieszanki pracy (nie wolnych). W tym konkretnym przypadku można popalić gniazda i zawory. Jeśli jeździłeś na tak ubogim AFR, sprawdź czy olej się nie przepalił. Nie musisz kupować DJ. Wystarczy kupić za parę złotych większe dysze, albo dać mechanikowi, który to ogarnie.
Jarczoq jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.07.2017, 20:42   #135
ferolo
 
ferolo's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 720
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
ferolo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 53 min 50 s
Domyślnie

Hej olej mam ciągle w normie więc nie ma z tym problemu silnik jest po remoncie który sam robiłem i przejechane mam jedynie 400km więc nie dużo no i nie pałowałem za mocno bo na dotarciu będę raczej sam szukał przyczyny więc coś pokombinuję.
Z dyszami nigdy nic nie robiłem więc może mi coś podpowiecie od jakich powinienem zacząć
ferolo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.07.2017, 21:49   #136
Jarczoq
 
Jarczoq's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 243
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Jarczoq jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 1 godz 36 min 15 s
Domyślnie

To proste : do danego typu gaźnika, tylko o rozmiar/dwa większe. Musisz poeksperymentować, chyba, że ktoś już przerabiał właśnie tę konfigurację.
Jarczoq jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.07.2017, 21:54   #137
ferolo
 
ferolo's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 720
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
ferolo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 53 min 50 s
Domyślnie

jutro wyjmę gaźniki i będę sprawdzał jakie są włożone może są mniejsze wsadzone dlatego tak się dzieję a jak nie to kupię 119 na przód i 121 na tył zobaczymy czy coś się zmieni
ferolo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.07.2017, 22:25   #138
Gawień
 
Gawień's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Józefin
Posty: 860
Motocykl: RD07a
Przebieg: 84000
Gawień jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 dzień 13 godz 14 min 9 s
Domyślnie

U mnie jak zakładałem Leona to nic nie było regulowane i śmigał od razu bez skutków ubocznych ...
Gawień jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.07.2017, 22:25   #139
ARG


Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: teraz to Stolica
Posty: 333
Motocykl: Suzuki DR-Z 400 E
ARG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 45 min 7 s
Domyślnie

Podepnę się trochę pod temat. W drz mam leo vince x3, tłumik jest z db killerem. Jak na mój gust jest jednak za głośny. Szukając informacji o tym tłumiku zauważyłem, że występują dwa rodzaje db killera 1 - w postaci rury 2- taka sama rura z nawierconymi otworami. W swoim moto mam wersję 1. Wersja ponawiercana będzie cichsza czy głośniejsza? Druga kwestia czy da się jakoś dodatkowo wyciszyć ten tłumik?
ARG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.07.2017, 22:27   #140
ferolo
 
ferolo's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 720
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
ferolo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 53 min 50 s
Domyślnie

A no widzisz a u mnie to nie chce współgrać teraz tak myślę że może mam gaźnik od wersji skastrowanej i dlatego się tak dzieje zresztą na bank jest coś nie tak bo do 100 rozpędza się pięknie potem 120 i mam wrażenie jakby miała już dość manetka do oporu i rozpędza się bardzo powoli wiem że afra to nie demon prędkości ale wcześniej też nią jeździłem i czegoś takiego nie było
ferolo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. Bonjour Wszystko dla Afryki 21 15.03.2009 19:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.