|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08.08.2017, 10:44 | #21 |
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 521
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
Online: 1 miesiąc 5 godz 29 s
|
|
09.08.2017, 10:27 | #22 |
Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 847
Motocykl: TA
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 11 godz 59 min 27 s
|
Pasuje większość regulatorów ja mam od 900rr wraz z ori kostką teraz wymiana reglera to 5 minut roboty .
Warto pamiętać że w nowszych konstrukcjach regulator jest przykręcany całą płaszczyzną do alu ramy i to ona robi za radiator. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problemy z ssaniem | myku | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 20 | 26.07.2013 22:08 |
Regulatory napięcia łańcucha | Marcin-BB | Hamulce, kola, opony | 24 | 01.07.2010 21:47 |
Info - regulatory napięcia | ramires | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 18.05.2008 11:17 |