05.11.2017, 19:04 | #3792 |
Mam mieszane uczucia co do tej 790.
1190r nie podobał mi się. 1090r mimo, że to praktycznie to samo co 1190 bardzo mi się podoba. 1290r nie podoba mi się. Mam nadzieje, że wersja prwieku dziecięcegoodukcyj 790 będzie ładniejsza. Za to trzeba będzie poczekać z 10 lat, żeby ktm poprawił i dopracował silnik i usunął choroby wieku dziecięcego...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
05.11.2017, 19:21 | #3793 |
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,656
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 13 godz 54 min 39 s
|
Ta 790 wygląda strasznie ociężale. nie ma tej lekkości co 690 ale i nie ma tych ostrych krawędzi a tym samy efektu dynamicznego motocykla, który mają LC8 (950 i 990).
Do czego ma służyć ta 790? Turystyka enduro? Raczej nie bardzo (brak ochrony przed wiatrem/wodą, słabo widzę możliwości transportowe i ciekawe jak subframe). Jeśli ma być konkurentem dla AJP PR7 to wygra (bo KTM jest marką, która zyskała już popularność a AJP ciągle nie) ale już np z husqą 701 przegrywa w przedbiegach pod chyba każdym kątem...przynajmniej w takim stanie. Może później, jako baza "pod coś" - i owszem ale kupować nowe moto jako "bazę"? Chyba bez sensu. jestem ciekaw okropnie tego okropnego motocykla |
05.11.2017, 20:05 | #3794 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
790 ma miec dwa gary wiec ni jak ja porownywac do 701 ...
|
05.11.2017, 20:11 | #3795 |
Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
Prędzej chyba sensowny średni dual zrobi Mińsk, Ural albo Tata z Indii niż któraś z wielkich firm. :/
__________________
klawo jak cholera |
05.11.2017, 23:36 | #3796 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,996
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 8 godz 58 min 2 s
|
nisko zachodzące baki.. nie jest to głupie...
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
06.11.2017, 00:56 | #3797 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Galway
Posty: 259
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 1 godz 10 min 38 s
|
Amor pod dziwnym kątem, skoku chyba dużego nie będzie...
|
06.11.2017, 07:59 | #3798 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,652
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 15 godz 5 min 47 s
|
|
06.11.2017, 08:21 | #3799 |
Po co dwie tarcze na przodzie? Jedna w 690 robi świetną robotę.
Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 06.11.2017 o 09:12 |
|
06.11.2017, 08:55 | #3800 |
Michał
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,214
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 59 min 19 s
|
Na razie to nie wiadomo co to i do czego. Pomijając fakt, że jeździć pewnie będzie bdb, największa zagadka to ta stylistyka..mam nadzieję że KTM nie wyznacza nowych trendów, bo to wygląda jak xt600 30 lat później z lampą typu "bełt"..
Nie uwielbiam jak projektanci się silą na nowoczesność. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |