23.02.2018, 20:02 | #61 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Nic taniej z homo się raczej nie znajdzie...teraz jest za 710zeta + 33 szip
https://www.motardinn.com/motocykle-...in/136432779/p Na yt są filmiki i nawet dobrze to gada... sam bym brał jakbym nie miał Ixila... To 'marka' Polo...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
07.03.2018, 23:29 | #62 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Ixil ogarnięty, trochę zaczerniłem dodatki (osłona, śruby, mocowania, nity). Db killer wyjęty, walka była nierówna - od tego roku killery są montowane 'na stałe' - norma sreułro i nikt nie mówi jak go wyjąć. Ale się udało znaleźć sposób - był zgrzany wokół otworu na śrubkę, wystarczyło rozwiercić otwór na 5,5mm i wyszedł. Można go przykręcić z powrotem. Gada fajnie i chyba nie będzie uciążliwy, ale że zima za oknem od 3 tygodni, to ciężko sprawdzić...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
07.03.2018, 23:46 | #63 |
Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 14 godz 48 min 10 s
|
tak samo miałem z Remusem, szybko zmienisz zdanie jak przyjdzie Ci jechać kilka tysięcy kilometrów
__________________
www.grzechunakolach.pl |
08.03.2018, 02:57 | #64 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Luz, mam doświadczenie z drącymi się przelotami...najładniej gra Motad w mojej czwórce - końcowego db killera nie widział od nowości i jest super, za to Leon w 690 z killerem zawsze dawał w kość...podobnie jak GPR w 990 bez killera...ten dopiero wykańcza, nawet na krótszych dystansach.
Ixil'owi daję szansę, bo jest komorowy i powinien być przyjazny, a zarazem z pazurem. Ewentualnie przerobię killera, bo jest strasznie skastrowany... Wiosno przybywaj...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
10.03.2018, 19:56 | #65 |
IMG_20180310_163539.jpg
IMG_20180310_163520.jpg Bez katalizatora afra ożyła, wkęca się jak szalona, niestety mimo tego, że dołożyłem ori dbkillera jest zdecydowanie za głośny Wydaje mi się, że arrow zjebal bo zrobił za krótką puchę, słyszałem kompletnego termigoni jest zdecydowanie cichszy. ktm-450-rally-replica.jpg Taka duża pucha jak w dakarówce raz, że byłaby cichsz dwa lepiej by wyglądała w dużej CRF. Pokombinuje z drugim dbkillerem na wlocie tłumika, ewentualnie przedłuże ori db killer zamkniętą rurką z dziurawionej blachy. harley-exhaust-db-killer-for-vance-and-hines.jpg Jeśli to nie pomoże wracam do oryginału, którego dźwięk jest wzorowy.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
11.03.2018, 13:04 | #66 |
Wrzuć filmik
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
11.03.2018, 15:04 | #67 |
Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 14 godz 48 min 10 s
|
Trzeba tune up robic ?
Kurewsko piekny ten tytan
__________________
www.grzechunakolach.pl |
11.03.2018, 15:13 | #68 |
Mada, zrezygnowałeś ze stelaży i płyty czy nie mieszczą się z nowym wydechem ?
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
11.03.2018, 21:55 | #69 |
Nie trzeba zmieniać mapy, ale na pewno lepiej zrobi z nową mapą.
Nie zakładałem płyty bo w jednym miejscu dotyka kolektora, trzeba lekko szlifnąć, po drugie puki latam po czrnym to szkoda chować takie piękności... Stelaże ściągnąłem na jesień i na razie nie zakładałem, ale nie będzie nic kolidować. Zmienił się charakter afry, przedtem najmocniejszy był środek i na górze lekko puchła teraz dół i srodek ciągnie i powyżej 4,5-5tyś obrotów jest braaapp i odcinka. Zapierdala strasznie, a zrobiłem dopiero 200km więc rapid się jeszcze nie dostroił, dopiero po 500-700km będzie tak jak ma być...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
05.04.2018, 12:02 | #70 |
Do wszystkich posiadaczy remusa- boszki w dłoń będzie cięcie.
Wkurwiał mnie remus w crf bo mimo, że wygląda zajebiście to bez dbkillera był ogłuszająco głośny, a z dbkillerem całkiem bez jaj... i jakiś taki dziwny poglos z siebie wydawał. DBkiller jest długi na 15-20cm i połowa to normalna rurka, a połowa to dziurkowana siatka zamknięta na końcu. Ucinamy tą dziurkowaną część i cieszymy się fajnym dzwiękiem. Trochę głośniejszym niż ori za to z pazurem
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amortyzator tył - dostępne opcje - opinie | sluza | Wszystko dla Afryki | 84 | 06.09.2022 13:05 |
Alarm w crf1000l | Witja | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 13.01.2019 10:45 |