|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
29.03.2018, 21:00 | #21 |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
|
29.03.2018, 21:36 | #22 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,027
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 21 godz 59 min 53 s
|
Zapomnieli o reszcie świata?
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
01.04.2018, 23:35 | #23 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
04.04.2018, 01:08 | #24 |
Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Wrocław
Posty: 89
Motocykl: OBECNIE CRF 1000 L Adventure Sports
Przebieg: 240 000
Online: 1 dzień 5 godz 41 min 29 s
|
Podsumowanie.
Jestem po testach. Szyba jaką miałem Givi Air Folw ma jakies problemy aerodynamiczne. Drgania są tylko na tej szybie. Po założeniu deflektora na lagi ( nietoperz) i wyjęciu górnej szyby i zamontowaniu deflektora zwykłego pożyczonego od kolegi drgania ustały i jest wszystko ok. Werdykt - wywalam teraz w\w szybę i zakładam oryginał do której domontuje deflektor . Ale już teraz jeżdżąc na małej szybie z deflektorem nie ma tego efektu drgania na kasku. Dodatkowo przestrzegam tych którzy chcą w/w szybę założyć , że jest ona ciężka i pałąk mocujący szybę jest bardzo mocno nadwyrężony i dla tych którzy latają po terenie skończy sie to w przyszłości na 100 % pęknięciem mocowania. Po zdjęciu nadstawki do szyby Givi Air Flow i ząłożeniu deflektora na małą jej część zamocowaną na stałe, drgania znikły i waga zestawu znacznie zmalała.
__________________
Pozdrawiam Husky ŻYJ, PODRÓŻUJ, KORZYSTAJ...... BO PRZYJDZIE KIEDYŚ TAKI DZIEŃ , KIEDY JUŻ TEGO NIE BĘDZIESZ MÓGŁ ROBIĆ......... |
26.07.2019, 11:22 | #25 |
Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Wroclaw
Posty: 40
Motocykl: CRF1000DH
Przebieg: 7500
Online: 19 godz 55 min 59 s
|
No właśnie mam ten sam problem w mojej CRF. Łeb urywa przy ponad 120 i wszystko gwiżdże dookoła. A kask mam szczękowy bez daszku ,szybę wysoką.
Skąd macie te nietoperze? Problem musi dotyczyć większej ilości motocyklistów, więc warto wymieniać się doświadczeniami. |
26.07.2019, 12:39 | #26 |
Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Wrocław
Posty: 89
Motocykl: OBECNIE CRF 1000 L Adventure Sports
Przebieg: 240 000
Online: 1 dzień 5 godz 41 min 29 s
|
Poszperaj w necie pod haslem nietoperz, batmat do afryki twin. Jak nie znajdziesz to napisz to poszukam gdzie kupiłem. Napewno w Mielcu od Artura. Tyljo telefon musze znaleźć
__________________
Pozdrawiam Husky ŻYJ, PODRÓŻUJ, KORZYSTAJ...... BO PRZYJDZIE KIEDYŚ TAKI DZIEŃ , KIEDY JUŻ TEGO NIE BĘDZIESZ MÓGŁ ROBIĆ......... |
26.07.2019, 12:40 | #27 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
|
26.07.2019, 14:18 | #28 |
Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Wroclaw
Posty: 40
Motocykl: CRF1000DH
Przebieg: 7500
Online: 19 godz 55 min 59 s
|
Być może to jest to. Czy ktoś to przetestował? Czy trzeba jakieś otwory wiercić w Afryce?
|
26.07.2019, 14:23 | #29 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Nic nie trzeba wiercić. Plug and play pasi.
|
26.07.2019, 14:30 | #30 |
Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Wroclaw
Posty: 40
Motocykl: CRF1000DH
Przebieg: 7500
Online: 19 godz 55 min 59 s
|
Zamiast kupować zdalnie jestem gotów pojechać do gościa przetestować taki patent więc byłbym wdzięczny za kontakt. Tak jak teraz nie jestem w stanie jechać dłużej powyżej 120 bo ogłuchnę co wyklucza dłuższe trasy a szkoda.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
słuchawki BT do kasku | dabal | Kaski | 1 | 13.10.2017 16:11 |
Drgania powyżej 5000 obrotów | Onufry22 | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 31.01.2016 14:48 |
Drgania powyżej 5000 | mad_leaf | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 28.03.2009 23:32 |