Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.04.2018, 11:33   #11
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,892
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 6 dni 17 godz 50 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał CzarnyCzarownik Zobacz post
Po co wam właściwie klucz do filtra? U mnie zawsze idzie odkręcić ręką bez problemu i tak samo z przykręcaniem.
oplulem kawa monitor
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.04.2018, 12:02   #12
hellwoot
 
hellwoot's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 410
Motocykl: RD07
hellwoot jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 3 godz 17 min 38 s
Domyślnie

Szynszyl, nie pluj
Zależy czym kto odkręca
__________________
hellwoot jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.04.2018, 12:17   #13
Artek
 
Artek's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,745
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 2 dni 20 godz 50 min 12 s
Domyślnie

Gustlik.
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.04.2018, 16:28   #14
kaminba
 
kaminba's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 139
Motocykl: Honda CRF 1000 L DCT Africa Twin
kaminba jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 16 godz 56 min 52 s
Domyślnie

W takim razie jeszcze mam pytanie gdzie mam zamówić taki zestaw najlepiej w Polsce :

OEM Honda Oil Change Service Kit - DCT Engine - CRF1000 (2016 > )

http://ruggedroads.co.uk/OEM-Honda-O...e-CRF1000-2016

1 x 15410MCJ505 - Main Oil Filter Element
1 x 15412MGSD21 - DCT Clutch Oil Filter
1 x 91302PA9003 - DCT Clutch Oil Filter O-Ring
2 x 9410912000 - Oil Drain Plug Crush Washer

Pierwszą pozycje już mam brakują mi pozycja 2,3 oraz 4

Spotkał się ktoś z tym?
kaminba jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.04.2018, 17:17   #15
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,892
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 6 dni 17 godz 50 min 22 s
Domyślnie

w kazdym salonie hondy badz sklepie z honda wspolpracujacym podajac numer OEM.

jezeli nie musisz miec oryginalu to tu np:

https://mike.larsson.pl/pl/category/...rticle/143521/

https://mike.larsson.pl/pl/category/...rticle/652681/

bardzo popularne HF204/303 ( bo widze, ze jest miejsce na 303 ktory sie rozni tylko tym ze jest nieco 'wyzszy') i HF117 stosowany w Hondah z automatem. a to juz 'we wszystkich dobrych sklepach muzycznych'.

o-ring z fotki to nr 17:

https://pl.fowlersparts.co.uk/parts/view/91302PA9003

i spokojnie mozna go wielokrotnie uzywac - ewentualnie w lapke do sklepu powiedziec ze pracuje z olejem do 120stC i kupic garsc za kilkanascie pln.

podkladki do spustow kupisz w kazdym samochodowym za 1pln sztuka tylko pokaz jaka chcesz. wg katalogu to srednica 12. na fotce alu ale moze byc i miedz.
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 17.04.2018 o 17:32
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.04.2018, 17:29   #16
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Nie rozumiem z czego się tak śmiejecie ... wy:
a) dokęcacie te filtry na 150Nm,
b) smarujecie oringa i gwint czerwonym loctile,
c) wymieniacie filtr raz na 10 lat.
Nie wiem jak w innych sprzętach, ale w mojej AT nigdy nie miałem problemu odkręcić łapą a robilem to już kilak razy.

Na allegro to w wyszukiwarkę wpisać "HF117 CRF" - czyli "DCT Clutch Oil Filter"
Brakujący oring kupiłbym w sklepie z oringami/uszczelniaczami techincznymi. Daje facetowi, zmierzy na stożku pomiarowym stary oring i jest. Te "Oil Drain Plug Crush Washer" to po prostu podkladki miedziane. Do kupienia prawdopodbnie w każdym motoryzacyjnym lub w dobrym sklepie ze śrubami. Jak piszę coś źle, to pewnie ktoś szybko poprawi
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.04.2018, 17:35   #17
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,892
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 6 dni 17 godz 50 min 22 s
Domyślnie

nie wiem jakie masz doswiadczenie z mechanika motocyklowa ale jezeli bedziesz robil to pierwszy raz to podjedz do kogos doswiadczonego kto ma wyczucie w lapach zeby nie poprzekrecac srub. szczegolnie tu nr 23. sa z pewnoscia dokrecone niezbyt mocno:

https://pl.fowlersparts.co.uk/parts/view/91302PA9003

plus korki spustowe - ktos kto nie ma doswiadczenia a ma 'pare' w lapach rowniez moze uszkodzic gniazda a to WIELKI PROBLEM.

ewentualnie kup klucz 5-30Nm i obskoczysz wszystkie zadane momenty przy tej operacji bo:

- spust 30Nm
- filtr 26Nm
- te piczki male 12Nm

ergo: kup klucz dynamometryczny
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.04.2018, 18:43   #18
kaminba
 
kaminba's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 139
Motocykl: Honda CRF 1000 L DCT Africa Twin
kaminba jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 16 godz 56 min 52 s
Domyślnie

Taki klucz będzie dobry?:

http://allegro.pl/klucz-dynamometryc...563479603.html

Wiem że, na forum jest specjalny wątek o kluczu dynamometrycznym ale niestety nic konkretnego dla mnie z niego nie wynika.
kaminba jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.04.2018, 20:23   #19
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,892
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 6 dni 17 godz 50 min 22 s
Domyślnie

jest ok. do tego kup redukcje: wchodzi 1/4 wychodzi 3/8 i odpowiednie nasadki dla sruby spustu i klucza filtra bo 1/4 kwadrat moze nie obslugiwac takich rozmiarow. bedzie to pewnie 3/8 17mm ale sprawdz. kupuj tylko 6 katne. reszta to nowoczesne gowno jak postmodernizm w malarstwie i czujnik deszczu we francuskich autach.
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 17.04.2018 o 23:21
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gdzie kupię uszczelniacze zacisku? Rojek Hamulce, kola, opony 5 01.06.2014 14:30
Obniżenie podnóżek - gdzie kupie? lotnik Wszystko dla Afryki 2 27.07.2011 23:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.