Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.05.2009, 10:57   #51
Poncki
 
Poncki's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,703
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
Poncki jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 18 godz 5 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ramires Zobacz post
pozycja 10 i 11
prowadnica i ślizgacz - komplet koło 80zł
Komplet na lage czy na dwie za 80zł?
Poncki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.05.2009, 11:03   #52
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
Domyślnie

na lage niestety
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.07.2009, 14:00   #53
Motobrek
Dołączył 04.7.2006
 
Motobrek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Szamotuły
Posty: 79
Motocykl: RD07a
Przebieg: 24167
Motobrek jest na dystyngowanej drodze
Online: 21 godz 21 min 41 s
Domyślnie

Mogę prosić o schemat przedniego zawieszenia rd07.
Motobrek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.07.2009, 14:19   #54
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
Domyślnie

http://africatwin.strefa.pl/download.html
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.07.2009, 10:55   #55
jorge
Autobanned.
 
jorge's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,240
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
jorge jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 7 godz 49 min 35 s
Domyślnie Cieknąca laga

Panowie proszę o wsparcie. Wjechałem swoją AT w lekki teren (lasek, ogród, trochę pola) i okazało się, że z lewej lagi (patrząc z punktu kierowcy) cieknie olej. Moim zdaniem dość mocno. Nie wiem co może być tego przyczyną. Po dokładnym oglądaniu wygląda to na wyciek z samej góry - przy półce (chyba dobrze określam mocowanie tą dużą śrubą na samej górze). Koleś sprzedający moto ostrzegał, że zrobił nim Syrię i Egipt i nie do końca bawił się w pieszczenie - tzn tylko serwis na bieżąco. Obawiam się, że gdzieś się wpakował w dziurę i to może być powód. W serwisie (pytałem o przegląd) mówili mi, że to może być przyczyna piachu, dziury lub po prostu zużycia - ale przebieg raczej jest oryginał (33 kkm), tylko rozkład przebiegu jest nie typowy - do 2008 - 14 kkm - reszta w ciągu 1.5 roku ...

Pozdrawiam - Jurek/hjs
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
jorge jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.07.2009, 11:00   #56
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Tam nie może w twoim modelu cieknąć. Chyba że masz nie dokręcony ten kapsel od góry
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.07.2009, 11:30   #57
jorge
Autobanned.
 
jorge's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,240
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
jorge jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 7 godz 49 min 35 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
Tam nie może w twoim modelu cieknąć. Chyba że masz nie dokręcony ten kapsel od góry

no właśnie nie wiem o co lotto. Śruba na górze ma małe ścięty jeden z wrębów - tak jakby ktoś nie dał rady odkręcić/dokręcić. Na pewno było grzebane w przodzie - podwyższona jest kiera i coś tam jeszcze robione na kolesia 186 - mi o zbędne - mam 176 ... Rambo sokoro nie powinno to o co lotto - czy po postu uszczelka padła czy czegoś więcej się doszukiwać ?

Cytat:
Napisał hjs Zobacz post
no właśnie nie wiem o co lotto. Śruba na górze ma małe ścięty jeden z wrębów - tak jakby ktoś nie dał rady odkręcić/dokręcić. Na pewno było grzebane w przodzie - podwyższona jest kiera i coś tam jeszcze robione na kolesia 186 - mi o zbędne - mam 176 ... Rambo sokoro nie powinno to o co lotto - czy po postu uszczelka padła czy czegoś więcej się doszukiwać ?
I wszystko jasne (chyba) poprzedni właściciel robił podwyższenie - i źle założył uszczelką pod górnym korkiem - odwrotnie - mam przełożyć i ma być oki...
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 15.03.2013 o 18:40
jorge jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.07.2009, 16:12   #58
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
Domyślnie

Ale tam powinien być oring, więc jak go odwrotnie założysz?No chyba, że jest jakiś inny "patent"...

Może oring stary/przycięty lub korek nie dokręcony?
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.07.2009, 16:36   #59
jorge
Autobanned.
 
jorge's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,240
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
jorge jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 7 godz 49 min 35 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał majki Zobacz post
Ale tam powinien być oring, więc jak go odwrotnie założysz?No chyba, że jest jakiś inny "patent"...

Może oring stary/przycięty lub korek nie dokręcony?

Nie wiem - w ogóle po co tam grzebał - sprawdzę i przy okazji napiszę. Wiem że nabył jakiś komplet do podwyższania przodu i tyłu i pozakładał ... nie do końca pewnie dobrze. Na razie mam info telefoniczne - pod korkiem uszczela i korek nie dokręcony - myślę, że tylko wiwisekcja prawdę powie

Cytat:
Napisał hjs Zobacz post
Nie wiem - w ogóle po co tam grzebał - sprawdzę i przy okazji napiszę. Wiem że nabył jakiś komplet do podwyższania przodu i tyłu i pozakładał ... nie do końca pewnie dobrze. Na razie mam info telefoniczne - pod korkiem uszczela i korek nie dokręcony - myślę, że tylko wiwisekcja prawdę powie
Panowie gdzie kupić ten uszczelniacz pod korek i ile oleju ma być w lagach - pytanie czy dolać po wycieku czy wymieniać ?
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 15.03.2013 o 18:41
jorge jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.08.2009, 22:05   #60
hero
Mizerna Kruszynka
 
hero's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
hero jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał hjs Zobacz post
Panowie gdzie kupić ten uszczelniacz pod korek i ile oleju ma być w lagach - pytanie czy dolać po wycieku czy wymieniać ?
106mm od górnej krawędzi lagi, przy wciśniętej na maxa w dół i wyjętej sprężynie.
Takie same info znajdziesz w "Hajesie" tylko musisz go ściągnąć w pdf formacie i przeczytać.
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.
hero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.