|
Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
31.01.2015, 20:28 | #31 |
Fazi przez Zet
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,285
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 39 min 42 s
|
Niech Ci Bog wynagrodzi dobrym trunkiem to rzezbienie rejli. Zacna i pomyslowa robota. Komora niskich spawan temperaturowach full profeska.
I tera jak? klej super glu i nazat wciskac?
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
31.01.2015, 20:41 | #32 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,860
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
Online: 4 miesiące 1 dzień 20 godz 34 min 58 s
|
Kleju nie trza Tam jest ciasne pasowanie. Wystarczy wcisnąć i siedzi jak ta la la Chociaż jakby profilaktycznie na klej do gwintów wcisnął. Ale to już chyba nadgorliwość by była
Ostatnio edytowane przez dawid8210 : 31.01.2015 o 20:50 |
31.01.2015, 20:49 | #33 |
Fazi przez Zet
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,285
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 39 min 42 s
|
Znaczy ze glebiej wbijesz wirnik na oske i gitarrra? A nie mozna bez rozbierania po prostu docisnac tego wirnika?
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
31.01.2015, 20:56 | #34 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,860
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
Online: 4 miesiące 1 dzień 20 godz 34 min 58 s
|
Nie panimałem pytania gdzie ten klej, myslałem że chodzi o wklejenie wirnika na ośkę, a Tobie chodziło o klejenie gdzie pusciło
Żeby go głębiej wcisnać trza ściąć, zeszlifować górę wirnika. Tyle że pod łopatami wirnika już i tak mało miejsca. Być może w tym przypadku by to pomogło, bo puściło między blaszanym talerzykiem, a gumą, którą właśnie wirnik dociska. Ale żeby stwierdzić gdzie puszcza trza to i tak rozkopać. A roboty to raptem 20 minut Miast głębiej wpuszczać wirnik zdejmę stary klej spod gumy i nawalę tam jakiegoś kosmicznego siuwaksu i poskładam jak było wcześniej. Czyli tak jak wcześniej pisałeś będzie klej Ostatnio edytowane przez dawid8210 : 31.01.2015 o 21:06 |
10.02.2015, 21:25 | #36 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,860
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
Online: 4 miesiące 1 dzień 20 godz 34 min 58 s
|
Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło
Miałem kleić, ale przez moją nieuwagę rozpirzyłem uszczelniacz Pod naciskiem palca pękła porcelanka. A mama od lat ostrzegała: Nie robi się w niedziele Zacząłem szukać uszczelnienia,co go podobno dostać go nie można. Zwymiarowałwem, puściłem kilkadziesiąt mailów po sklepaach, allegro i po kilku dniach jedna dobra dusza, której chciało się wziąć suwmiarkę i pomierzyć pisze że ma takie jakie chcę. I co ciekawe jest to ogólnodostępna część Made in Dziapan Wymiarami identyczne z afrykańskim. Różnica jest w oznaczeniach, na porcelance. Afrykańska ma 10 i 25, a to które kupiłem 8 i 25. Nie rozgryzłem o co chodzi tym znaczkom Złożone, szczelne. Choć moto nie odpalałem. Myslę że temat pompy załatwiony na amen. Nr uszczelniacza 642 0021 Tourmax pasuje do: - CRF 450 2005-2006r. - FES 250 Foresight 1998-2000r. - SH 300 2007-2008r. - ST 1300 Panb European 2002-2008r. - TRX 450 Sportrax 2004-2005r. - TRX 450 Sportrax E-Start 2006-2007r. - TRX 450 Sportrax K-Start 2006-2007r. - VT 125 Shadow 1999-2008r. - VTR 1000 Fire Storm 1997-2006r. - VTR 1000 2000-2006r. - XL 125 Varadero 2001-2008r. - XL 1000 Varadero 1999-2008r. - XR 650 2000-2006r. Ostatnio edytowane przez dawid8210 : 10.02.2015 o 21:28 |
10.02.2015, 21:39 | #38 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,860
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
Online: 4 miesiące 1 dzień 20 godz 34 min 58 s
|
Jak coś to ksywkę mam Bundy All
|
01.06.2018, 14:24 | #39 |
Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Rzeszów
Posty: 147
Motocykl: CBR 600 F2, FZS 600, TDM 900, CBR 929, VFR 800Fi, RD04 '90, TT600R, DRZ 400
Przebieg: 65543
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 8 godz 1 min 4 s
|
Dopadła i mnie w końcu cieknąca pompa. Jak radzicie rozbierać i uszczelniać czy kupić używke? Z tego co poszperałem na necie sam uszczelniacz to ponad 100PLN
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-p...bi_c=Category& Czy ktoś przerabiał ten temat ostatnio?
__________________
Człowiek nie zając, na sprzęcie latać musi!!! |
03.06.2018, 19:01 | #40 |
601493080
Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 1,406
Motocykl: XL600
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 8 godz 11 min 58 s
|
https://youtu.be/XGAL6P9vLb0
Przechodziłem to samo w trampku. Nowa pompa kosztuje ponad 1000zl, więc sam sobie odpowiedz czy warto. Ja akurat kupiłem używkę z nieznacznie innego modelu i z dwóch złożyłem jedną sprawną. Koszt 170zl. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kranik paliwa mi cieknie | Maniok | Uklad paliwowy i wydechowy | 30 | 07.06.2024 22:25 |
Płyn chłodniczy temp. wrzenia 180 st. | płock1964 | Wszystko dla Afryki | 19 | 17.06.2016 14:27 |
Jak wymienić płyn hamulcowy w DL650A? | krzysiek_m | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 28.09.2014 22:56 |
Płyn do czyszczenia układów hamulcowych | mihoo | Hamulce, kola, opony | 6 | 31.08.2013 07:33 |
WODA PŁYN MIESZANKI w tropiki | chomik | Układ chlodzenia | 4 | 22.09.2008 09:20 |