|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.06.2018, 18:31 | #12 |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
ja sie zawiodłem tą opona prawdę mówiąc, na asfalt się nie nadaje kompletnie
nawet po starciu. Zresztą jak się zrobi na płasko to w terenie też do kitu. Jedynie co się sprawowała dobrze to w błocie i kamienistym, sypkim podłożu. Więcej jej nie kupię chociaż tania, jedyna jej zaleta chyba. |
23.06.2018, 18:33 | #13 |
Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Marki
Posty: 1,752
Motocykl: RD04
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 22 godz 51 min 48 s
|
Gregu jak nie sprawdzisz to nie mów bo a nóż będziesz szybszy
__________________
KTM 640 Rally |
23.06.2018, 20:10 | #14 |
Zarejestrowany: Mar 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 248
Motocykl: Trampek XL600V
Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 38 min 20 s
|
Ja też nyślałem że Wątkotfurca kombinuje cos z dwytlenkiem węgla w oponach i dopuero po kilkukrotnym przeczytaniu wpisu założyłem że chyba jednak chodzi mu o typ opon 😀
|
23.06.2018, 21:26 | #15 |
Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Marki
Posty: 1,752
Motocykl: RD04
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 22 godz 51 min 48 s
|
Nie ma to jak na szybko pisać swoimi skrótami myślowymi
__________________
KTM 640 Rally |
23.06.2018, 22:41 | #16 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,027
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 21 godz 59 min 53 s
|
C02 to opona crossowa i nadaje sie glownie to orania w blocie. Asfalty dla niej to zlo koniecznie. Tak ze nie ma co marudzic.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
23.06.2018, 23:36 | #17 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,860
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
Online: 4 miesiące 1 dzień 20 godz 44 min 7 s
|
|
25.06.2018, 18:45 | #18 |
Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 1 min 27 s
|
ja jeżdżę na tej oponie, druga dobijam.I oczywiście jak ktoś mówi, że jak sie zetrze to bedzie lepiej, tak bedzie ale na asfalcie. Bo się zrobi kwadratowa. Ale w terenie będzie gorzej. Kupić ją po to żeby czekać aż się zetrze to jest bez sensu, lepiej kupic inną. Jak moja się zrobiła kwadratowa to ją wywaliłem i wstawiłem nową. W terenie jest zajebista, za tą cenę naprawdę spoko. Na asfalcie oczywiście katastrofa. Wczoraj wracałem z Rajdu Baba Jaga i padało to naprawdę jechało się nie za fajnie. Przyczepność zerowa.
|
25.06.2018, 23:20 | #19 | |
Cytat:
Ja latam na C02 z wiatrem 3.00! Tak orze w terenie że NAT rucham wszystkie ambitne 2T.. Jedna zasada! Max grube dętki, dmuchasz na maxa 3-4.00 i ogień w teren..
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. |
||
25.06.2018, 23:40 | #20 |
Demonizujecie
Rozsądnie używana, w mojej ocenie, jest najlepszą oponą do afryki, używanej nie do końca zgodnie z przeznaczeniem. Nie przekraczać 110 kmh, nie odkręcać na maxa na mokrym (chyba, że się umi, albo nie umie, ale lubi zamiatać tyłem) i będzie dobrze. |
|